Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Gaat dat niet over de baan van Eupen naar Monschau? Da's echt een degoutant slechte baan.
    Goh geen gedacht tussen welke gemeentes die juist loopt, t'is in een bos met een bijna kaarsrechte baan in. Maar in super slechte conditie.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
      Goh geen gedacht tussen welke gemeentes die juist loopt, t'is in een bos met een bijna kaarsrechte baan in. Maar in super slechte conditie.
      Ja maar daar kom je normaal gezien niet langs als je de route Spa => Malmédy => Monschau neemt.
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
        Ja maar daar kom je normaal gezien niet langs als je de route Spa => Malmédy => Monschau neemt.
        Klopt. Vanaf Malmédy was dat via Ovifat en zo naar Monschau. Goede weg.

In het terugkeren stuurde mijn GPS mij op die kutbaan Monschau-Eupen, ik had voor 't eerst geen enkele moeite om mij aan de snelheidsbeperking van 50 km/u te houden

Comment

• De eerste?

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Nope.. 2 jaar geleden ergens heeft er eens een brit op gereden met een zwarte, en er zullen er nog wel wat zijn gok ik ..
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Nope.. 2 jaar geleden ergens heeft er eens een brit op gereden met een zwarte, en er zullen er nog wel wat zijn gok ik ..
              En daar heb jij ongetwijfeld een foto van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                En daar heb jij ongetwijfeld een foto van?
                Niet op de ring, maar iemand die ik ken vertelde me toen dat hij een rondje had gedaan

1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Niet op de ring, maar iemand die ik ken vertelde me toen dat hij een rondje had gedaan

De eerste keer dat ik een Veyron redelijk knap vind. Pictuning heeft er mss ook mee te maken?

Comment

• Mensen die nu zondag (2mei) van plan zijn om te gaan ? Op welke uren is de ring open ?

Comment

• Ik zou wel durven gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                        Ik zou wel durven gaan.
                        Hej Charles, tlijkt me beter om volgend weekend te gaan (als je kan). Er is iets te doen dan.. Er gaan al een paar mensen van het forum.

Comment

• http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45512 dit is de link Charles.

Comment

• Ik ga morgen nog een paar rondjes afmalen, er is toch niets open morgen en de Ring is blijkbaar heel de dag open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              Ik ga morgen nog een paar rondjes afmalen, er is toch niets open morgen en de Ring is blijkbaar heel de dag open.
                              Met het risico dat iedereen zo denkt ;-)

Als je wilt shoppen, dan kun je nog wel in NL terecht.. die doen niet aan '1 mei'

Comment

• weer-check; no good for me

Comment

• Daarnet was er een NL Mercedes Slr op de Ring aan het rijden.
                                  Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    weer-check; no good for me
                                    Vandaag was het bangelijk ...
                                    Niet teveel volk , droog en geen sluitingen gehad .
                                    En volgens mij was er een UK morgan club aanwezig .

Comment

• Mensen die Maandag 3 mei gaan ?
                                      Afhankelijk van 't weer wel

Comment

• Edith

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                          Ik ga morgen nog een paar rondjes afmalen, er is toch niets open morgen en de Ring is blijkbaar heel de dag open.
                                          Steve ik zie u daar dan wel

Comment

Working...
                                          X