Oorspronkelijk geplaatst door janvkn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenGoh geen gedacht tussen welke gemeentes die juist loopt, t'is in een bos met een bijna kaarsrechte baan in. Maar in super slechte conditie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenJa maar daar kom je normaal gezien niet langs als je de route Spa => Malmédy => Monschau neemt.
In het terugkeren stuurde mijn GPS mij op die kutbaan Monschau-Eupen, ik had voor 't eerst geen enkele moeite om mij aan de snelheidsbeperking van 50 km/u te houden
Comment
-
Nope.. 2 jaar geleden ergens heeft er eens een brit op gereden met een zwarte, en er zullen er nog wel wat zijn gok ik ..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNope.. 2 jaar geleden ergens heeft er eens een brit op gereden met een zwarte, en er zullen er nog wel wat zijn gok ik ..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEn daar heb jij ongetwijfeld een foto van?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNiet op de ring, maar iemand die ik ken vertelde me toen dat hij een rondje had gedaan
De eerste keer dat ik een Veyron redelijk knap vind. Pictuning heeft er mss ook mee te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenIk zou wel durven gaan., tlijkt me beter om volgend weekend te gaan (als je kan). Er is iets te doen dan.. Er gaan al een paar mensen van het forum
.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk ga morgen nog een paar rondjes afmalen, er is toch niets open morgenen de Ring is blijkbaar heel de dag open.
Als je wilt shoppen, dan kun je nog wel in NL terecht.. die doen niet aan '1 mei'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenweer-check; no good for me
Niet teveel volk , droog en geen sluitingen gehad .
En volgens mij was er een UK morgan club aanwezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk ga morgen nog een paar rondjes afmalen, er is toch niets open morgenen de Ring is blijkbaar heel de dag open.
Comment
Comment