Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
    Is niet nodig, ze nemen een digitale foto van je, scannen deze op inschrijvingsformulier, drukken dit af en laten je dit tekenen.
    Hou altijd je betalingbewijs bij, je weet nooit...
    ok,thx
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik begin dat eigenlijk een beetje beu te worden, die "reclame"
      Leftlane,
      Zal geen publi meer plaatsen, beloofd, dus stop maar met je te ergeren en geniet van het leven...
      Speed I'van

Voor je ergernis ben je wat tegoed van me...
      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Leftlane,
        Zal geen publi meer plaatsen, beloofd, dus stop maar met je te ergeren en geniet van het leven...
        Speed I'van

Voor je ergernis ben je wat tegoed van me...

mij mag je altijd op de hoogte houden he maat

Comment

Clean gereden, geen verkeer, goede lijn, je kent blijkbaar de Ring al goed.
          De zon kan soms wel parten spelen.
          S'avonds (dauw van de bomen oppassen in de afdaling Fuchröde, heb daar eens (zonder erg) een schuivertje van zo'n 200m gedaan, dat was toen knijpen...

Ga je regelmatig door de week ?
          bedankt

Ik ga (of ging, nu wat moeilijker met na-opleiding) altijd in de week, amper in het weekend.
          Leert een stuk sneller en je kan rustiger het circuit leren kennen zonder opgejut te worden of telkens rechts te moeten blijven
          al zal ik u dat niet moeten uitleggen denk ik

zon kan 's avonds idd lastig doen al zag het er op het filmpje iets 'erger' uit dan het in werkelijkheid was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            Hé, ben je niet vergeten hoor maar ben al een uurtje aan het bedenken waarmee ik je kan .............
            Heb een vriend die met F-16 vliegt maar dat kan ik echt wel niet regelen..., zou echt niet willen dat hij je tijdens de vlucht de knuppel zou doorgeven, dan haal je de krant, zeker...
            Misschien eens met mijn madam hare RS4 rijden maar als er iets gebeurt vrees ik voor je leven...
            Afin, leg me maar op de rooster..., sta bij je in't krijt !
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Mini-verslagje van vandaag: http://www.daggie.be/?p=886

Comment

• mag ik vragen hoeveel dat kost? Bij nordschleife staan geen prijzen vermeld voor de exige maar ik heb wel gezien dat het voor road rally's gevoelig minder duur is dan al de rest. Als dat ook zo is voor de NS kan ik misschien onderhandelen voor een verjaardagscadeau :o
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Hier staan de prijzen: http://www.rsrnurburg.com/index.php?...d=54&Itemid=95

De inhoud van een pakket is bespreekbaar: vb. geen laptickets nodig, .. geeft je een verminderde prijs. Je moet de laps natuurlijk zelf kopen dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                    Hé, ben je niet vergeten hoor maar ben al een uurtje aan het bedenken waarmee ik je kan .............
                    Heb een vriend die met F-16 vliegt maar dat kan ik echt wel niet regelen..., zou echt niet willen dat hij je tijdens de vlucht de knuppel zou doorgeven, dan haal je de krant, zeker...
                    Misschien eens met mijn madam hare RS4 rijden maar als er iets gebeurt vrees ik voor je leven...
                    Afin, leg me maar op de rooster..., sta bij je in't krijt !
                    Ik ken wel een leuk Chinezeke met dikke tetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten

De prijs voor el sympathico van de ring gaat trouwens uit naar ir_fuel!
                      LOL

Waar heb ik dat aan verdiend?

t ging lekker gisteren in elk geval, slalommend tussen de Scuderia Hanseat pipo's. t was met momenten lachen! Eerste lap was het gewoon filerijden in de Caroussel, wa was me dat 30km/h erdoor

Weer een lap of 10 gereden denk ik, het weer was ideaal en afgezien van het zottekot in de eerste ronde was het qua drukte ook goed te doen. Op een gegeven moment nog een mk2 997 GT3 tegengekomen op piste (meteorgrijs) en met 2 achter mekaar het rondje afgehaspeld. Dat had nog wel iets, zeker daar zijn tempo redelijk goed was (kon overal makkelijk volgen behalve de allerlaatste sectie, daar was hij iets sneller). Spijtig genoeg geen van de 2 Gumpert Appolo's tegengekomen toen ik zelf aan het rijden was, had wel eens vanuit mijn auto willen zien hoe hard die dingen over de baan gingen.

Toen ik ging tanken was het ook pure decadentie, je struikelde daar gewoon over de 997 GT3/GT3mk2/GT3RS'en Wrong place to pose dus

Was ook nog een heel dikke AMG SL Black series, gewrapped in het matzwart, en 2 SLS'en, waarvan de gast met de zwarte er echt wel voor ging getuige zijn (ik denk niet uitgelokte) drift in de dubbele rechtse aan Pflanzgarten.

BTW, die Britten, die doen dat regelmatig zeker, zo een "poor man's Gumball"? Gisteren is daar weer zo een hoop wrakken toegekomen met weetikwat van stickers op

Er is daar wel een Nederlander met een serieuze factuur naar huis gegaan... Gast had een 997 GT3 gehuurd bij RSR. Om 18h tijdens een rondje ineens geel en 3-4 auto's die daar aan de kant stonden. Die gast stond daar te bellen naast een volledig bijeen geplooide GT3.... oopsie

Comment

• Comment

• Goeie link, thanks
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Net thuisgekomen mijn Nurburgring-fun-week is spijtig genoeg gedaan

Comment

• Iemand een idee waar je grote, mooie VLN foto's kunt vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                LOL

Waar heb ik dat aan verdiend?
                                oh, gewoon hoe je tegen alle andere AW'ers (die ik ken toch) deed die dag.
                                Ik passeer, zie rode GT3 en vraag "ah, autoforum? "
                                gij: "Ja" en uwe kop en rug draaien.

Dan hoor ik van de andere aanwezigen een vergelijkbaar verhaal, dus vandaar el sympathico

Comment

Hij heeft u geen tong gedraaid of wat? En ge hebt nochtans specifiek Autoforum vermeld?

Comment

• 'k Heb nu in totaal 10 rondjes gereden, waarvan 8 gisteren en eergisteren. Ik ben helemaal van nul begonnen, mijn simracing ervaring is zeker een toegevoegde waarde qua circuitkennis, maar je leert echt het meeste bij het echte werk. 'k Heb C_X als passagier meegehad en die zei dat ik het zeer goed doe als noob, dat vind ik al heel wat. De enige lap die ik "getimed" heb (polshorloge met secondenwijzer) was rond de 10'30'', met veel volk op de baan, serieus gevloekt toen. Komt er nog eens bij dat ik ben beginnen tellen vanaf het buitenrijden van de kegelkes... Daarna het principe BTG uitgelegd gekregen van de mannen, waarvoor dank Mijn laatste ronde ging behoorlijk hard (was bijna geen volk), dus ik dénk rond de 10' te zitten, wat volgens ik heb gehoord niet slecht is voor een eerste keer met een stock 118D. Van één ding ben ik héél tevreden, de bandjes. De PS2's doen écht hun ding, zeker daar.

De afsluiter was ook super. Jägermeister + Warsteiner + cheap but good pizza + toffe company = piepklein maar latent aanwezig katertje 't Was fijn wat volk te leren kennen (Serial kende ik blijkbaar al ), zowel ik als mijn madam vonden het fijn niet constant met zijn tweetjes te zijn.

'k Heb ook mijn kot eens kunnen opengooien (top aangetikt) voor de eerste keer op de Autobahn, dikke fun!
                                    Foto's (vooral dikke bakken, waaronder twee SLS AMG's en twee Gumpert Apollo's :
                                    PICS
                                    Last edited by ; 06/05/2010, 20:42.

Comment

oh, gewoon hoe je tegen alle andere AW'ers (die ik ken toch) deed die dag.

Dan hoor ik van de andere aanwezigen een vergelijkbaar verhaal, dus vandaar el sympathico
                                      En het probleem is ?

Dat is gewoon Ir_fuel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        En het probleem is ?

Dat is gewoon Ir_fuel
                                        In die paar keer dat ik ir_fuel aan de ring heb gezien was het idd ook zo.
                                        Gewoon wat tegen praten en hij antwoord heus wel
                                        Hij zegt niet veel, maar 't is gene slechte zenne
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Gewoon wat tegen praten en hij antwoord heus wel
                                          "Ga weg"?

Sorry kon het niet laten

De sukkel heeft geen Internet thuis, dus het is de moment om hem te bashen! :p

Comment

Working...
                                          X