Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PS2's hebben redelijk zwakke flanken tov een meer circuit-gerichte band.

En rijden in de regen ginder doe ik ook niet

Ben trouwens zeer tevreden van mijn P Zero Corsa's. En die voeren tenminste nog wat water af op de heen- of terugweg als het moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      PS2's hebben redelijk zwakke flanken tov een meer circuit-gerichte band.

En rijden in de regen ginder doe ik ook niet

Ben trouwens zeer tevreden van mijn P Zero Corsa's. En die voeren tenminste nog wat water af op de heen- of terugweg als het moet.
      de PS2's zijn toch al redelijk track use gerichte banden? (heavy street & mild track zoals het heet )

Kweet dat ze in quasi alle testen in het droge er het best uitkomen maar die dingen houden inderdaad geen rekening met uithouding dus het kan wel klopppen, daar niet van

P Zero Corsa nog nooit gereden, geen idee of die uberhaupt bestaan in mijn maat eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
        de PS2's zijn toch al redelijk track use gerichte banden? (heavy street & mild track zoals het heet )

Kweet dat ze in quasi alle testen in het droge er het best uitkomen maar die dingen houden inderdaad geen rekening met uithouding dus het kan wel klopppen, daar niet van
        Zijn zeer goede banden hoor, ook qua slijtage, daar niet van, maar het gaat hier over een vergelijking tussen wat in essentie een straatband is die goed zn mannetje staat op circuit, en een circuitband waar je ook op straat mee mag.

Ik heb met mijn Cayman altijd met PS2 gereden, ook op de ring. Was daar zeer tevreden van.

Comment

P Zero Corsa nog nooit gereden, geen idee of die uberhaupt bestaan in mijn maat eigenlijk

Ik heb daar ook vrij veel last van op de CSL , banden zijn nog perfect maar de flanken zien er slecht uit .
          Mijn camber vanvoor staat nu op -2 en het is al beter , nu heb ik camberplaten besteld en ik ga vanvoor naar -2.5 gaan en dan zou het beter moeten zijn .

Ik heb eens op een namiddagje zolder een michelin cup versleten , den draad stak erdoor op de flank .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
            Ik heb daar ook vrij veel last van op de CSL , banden zijn nog perfect maar de flanken zien er slecht uit .
            Mijn camber vanvoor staat nu op -2 en het is al beter , nu heb ik camberplaten besteld en ik ga vanvoor naar -2.5 gaan en dan zou het beter moeten zijn .

Ik heb eens op een namiddagje zolder een michelin cup versleten , den draad stak erdoor op de flank .
            had ook het idee om met camberplaten te werken , zit nu op relatief weinig (-1.5 iirc) en echt meer is zonder platen niet te doen.

Denk dat ik eerst uitkijk voor setje semi's en dan ook naar camberplaten uitzie

eerst eindelijk wagen nog eens remappen na andere intercooler en downpipe

Comment

• Ik was ook aanwezig op de 24h afgelopen weekend. Enkele impressies kan je hier vinden: www.curbstonephotography.be

Gr.,

Philippe

Comment

had ook het idee om met camberplaten te werken , zit nu op relatief weinig (-1.5 iirc) en echt meer is zonder platen niet te doen.

Denk dat ik eerst uitkijk voor setje semi's en dan ook naar camberplaten uitzie

eerst eindelijk wagen nog eens remappen na andere intercooler en downpipe
                Ben ik de enige die het redelijk zotjes vind dat je maar efkes +- 200 pk uit een 'oude' 320d haalt.
                En nu ga je nog verder gaan, zaliiiig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Ben ik de enige die het redelijk zotjes vind dat je maar efkes +- 200 pk uit een 'oude' 320d haalt.
                  En nu ga je nog verder gaan, zaliiiig !
                  na volgende remap rond de 210pk
                  Nja met de verzekeringen die u vierkant uitlachen als je iets met meer vermogen wilt onder de 26j kan ik niet anders hé

Comment

• WAS HET AL MAAR ZONDAG
                    'k heb wreed goesting om de NS op te gaan!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Wie gaat er zondag en/of maandag naar de Ring?

Ik denk dat ik zondag of maandag eens heel vroeg ga vertrekken dat ik in de voormiddag eens meerdere rondjes achtereen kan rijden zonder al teveel verkeer. 's namiddags gaat het toch drukker zijn en wat meer te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        WAS HET AL MAAR ZONDAG
                        Ik ook !!!
                        Ma ik ga vrijdag dus ik moet minder lang wachten
                        Ze geven droog weer dus vrijdag voor de eerste keer met de cups op NS ... ben benieuwd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Wie gaat er zondag en/of maandag naar de Ring?

Ik denk dat ik zondag of maandag eens heel vroeg ga vertrekken dat ik in de voormiddag eens meerdere rondjes achtereen kan rijden zonder al teveel verkeer. 's namiddags gaat het toch drukker zijn en wat meer te zien.

ps: zonde want uw kar is nu ne keer proper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                            Ik ook !!!
                            Ma ik ga vrijdag dus ik moet minder lang wachten
                            Ze geven droog weer dus vrijdag voor de eerste keer met de cups op NS ... ben benieuwd .
                            vrijdag word ik ORAAL VERKRACHT
                            op de afdeling CAR-diologie
                            rest v/d dag ook GROGGY, pfffff
                            'k zal mij inbeelden da'k bij u in den oto zit (wel de CSL hé)

Comment

http://autoforum.be/showthread.php?t=45838&page=3
                              ps: zonde want uw kar is nu ne keer proper
                              Los overgekeken. Bwa proper, staat nu al terug vuil met zo'n weer. Heb nog eens moeite gedaan maar dat kan je gewoon niet proper houden en van een dagje ring mag die zo vuil worden als ie wil.

Comment

WAS HET AL MAAR ZONDAG
                                Ben jij zondag al daar?

Ik wil nog eens een ritje met de Moggie (als dat past uiteraard)

Comment

• ZIN!

Zondag of maandag?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    ZIN!

Zondag of maandag?
                                    Zondag!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      Ben jij zondag al daar?

Ik wil nog eens een ritje met de Moggie (als dat past uiteraard)
                                      zeer laat, wss na 17u,
                                      'k wil vooral maandag rijden
                                      (zondag nog fietstraining)

Comment

Ik hoop dat 't niet te druk gaat zijn, maar ik betwijfel het.
                                        Duitsers hebben verlof en de UK-manne ook
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

zeer laat, wss na 17u,
                                          (zondag nog fietstraining)
                                          Ik plan zondag ook pas tegen 17u aan te komen, eerst naar de Hockenheimring

Comment

Working...
                                          X