schitterend verslag flupke!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwat????
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOMGOorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenge kunt toch simpelweg die tekst hier selecteren, kopieren & plakken in kladblok en dan uitprinten?
Comment
-
zalig. Op een forum kunnen werken enal, maar geen tekst kunnen kopiëren
Vraag dat es aan uw kids fzo toere, dat is basic computerstuff.
Tekst selecteren met de muis, rechtermuisknop op het geselecteerde, kopieren, word opendoen, rechtermuisknop op het witte gedeelte en plakken kiezen. En afdrukkenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
of simpelder, quote nog es die tekst, duw op ctrl + a, druk daarna op ctrl + c, open word, druk op ctrl + v, printen maar!
Computer lessons 101Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSelect, ctrl+p --> enkel geselecteerde gedeelte.
Nog simpelerOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtenik ken er een die 2 pc's heeft en een printer, maar die schrijft toch alles over op papier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Ik ga dat niet over typen hoor
Kan er mij dit eens iemand kopieren en via pm doorsturen ofzo ?
dees is voor mij de "post van het jaar"
djeezes, ik kom ni bij van 't lachen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNen beenhouwer?
'k heb ook zo'n diplommeke hé,
(behaald in avondschool TIJDENS mijn humaniora, 'k zat met uitbeenmessen in 't college, vandaag zou dat)
(idd niet "mogelijk", maar toch lekker gedaan, bij 't afstuderen van mijn humaniora had ik 2diploma's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Ik ga dat niet over typen hoor
Kan er mij dit eens iemand kopieren en via pm doorsturen ofzo ?
Trek het je niet aan, je bent na het computertijdperk geboren en je voelt je nog jong dus dat zit wel goed!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenEn anders kan je dit ook nog doen:
werkt dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWaarom moet je dat overtypen?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwat????
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenzalig. Op een forum kunnen werken enal, maar geen tekst kunnen kopiëren
Vraag dat es aan uw kids fzo toere, dat is basic computerstuff.
Tekst selecteren met de muis, rechtermuisknop op het geselecteerde, kopieren, word opendoen, rechtermuisknop op het witte gedeelte en plakken kiezen. En afdrukkenOorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenEn anders kan je dit ook nog doen:
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtenik ken er een die 2 pc's heeft en een printer, maar die schrijft toch alles over op papier...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNen beenhouwer?Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtendamn, sorry Toere,
dees is voor mij de "post van het jaar"
djeezes, ik kom ni bij van 't lachenOorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk dacht eerst dat het een grap was maar na wat meer naar onder lezen.
Trek het je niet aan, je bent na het computertijdperk geboren en je voelt je nog jong dus dat zit wel goed!Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenToerke!
Schitterend!
Just mijne stoot van deze middag verteld aan mijn madam (en de antwoorden ) ...
Ze komt hier niet meer bij van het lachen
Comment
-
ist opgelost nu? anders zet ik het voor u in een word filedan helpt er toch tenminste 1 iemand
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenist opgelost nu? anders zet ik het voor u in een word filedan helpt er toch tenminste 1 iemand
bwa ze lachen hier liever met de "domme" mensen dan ze te helpen he
Comment
Comment