Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• schitterend verslag flupke!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      wat????

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      OMG
      Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
      ge kunt toch simpelweg die tekst hier selecteren, kopieren & plakken in kladblok en dan uitprinten?
      Ik ken dat niet en heb dit bijgevolg nog nooit gedaan ...

Comment

• zalig. Op een forum kunnen werken enal, maar geen tekst kunnen kopiëren

Vraag dat es aan uw kids fzo toere, dat is basic computerstuff.

Tekst selecteren met de muis, rechtermuisknop op het geselecteerde, kopieren, word opendoen, rechtermuisknop op het witte gedeelte en plakken kiezen. En afdrukken
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Nu dus wel

Gewoon tekst selecteren met je muis, rechtsklik en op kopiëren klikken, wordpad of word openen (als je office hebt), daar op de lege pagina rechtsklik en op plakken klikken.

Vervolgens printen

*edit: asserti was me voor

Comment

• of simpelder, quote nog es die tekst, duw op ctrl + a, druk daarna op ctrl + c, open word, druk op ctrl + v, printen maar!

Computer lessons 101
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Select, ctrl+p --> enkel geselecteerde gedeelte.
              Nog simpeler

Comment

• Bedankt gasten ...

Nu zal het wel lukken zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Select, ctrl+p --> enkel geselecteerde gedeelte.
                  Nog simpeler
                  Ik weet niet of Toere al kan selecteren

Comment

• En anders kan je dit ook nog doen:

Comment

• ik ken er een die 2 pc's heeft en een printer, maar die schrijft toch alles over op papier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                        ik ken er een die 2 pc's heeft en een printer, maar die schrijft toch alles over op papier...
                        Nen beenhouwer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Ik ga dat niet over typen hoor

Kan er mij dit eens iemand kopieren en via pm doorsturen ofzo ?
                          damn, sorry Toere,
                          dees is voor mij de "post van het jaar"
                          djeezes, ik kom ni bij van 't lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Nen beenhouwer?
                            elà elà
                            'k heb ook zo'n diplommeke hé,
                            (behaald in avondschool TIJDENS mijn humaniora, 'k zat met uitbeenmessen in 't college, vandaag zou dat )
                            (idd niet "mogelijk", maar toch lekker gedaan, bij 't afstuderen van mijn humaniora had ik 2diploma's )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Ik ga dat niet over typen hoor

Kan er mij dit eens iemand kopieren en via pm doorsturen ofzo ?
                              Ik dacht eerst dat het een grap was maar na wat meer naar onder lezen.
                              Trek het je niet aan, je bent na het computertijdperk geboren en je voelt je nog jong dus dat zit wel goed!

Comment

• Leuk verslag flupke, ben je van plan om er vaker mee te tracken? Of was dit eenmalig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                  En anders kan je dit ook nog doen:

werkt dat?
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Waarom moet je dat overtypen?
                                    wat????

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    zalig. Op een forum kunnen werken enal, maar geen tekst kunnen kopiëren

Vraag dat es aan uw kids fzo toere, dat is basic computerstuff.

Tekst selecteren met de muis, rechtermuisknop op het geselecteerde, kopieren, word opendoen, rechtermuisknop op het witte gedeelte en plakken kiezen. En afdrukken
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                    En anders kan je dit ook nog doen:

Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                                    ik ken er een die 2 pc's heeft en een printer, maar die schrijft toch alles over op papier...
                                    Nen beenhouwer?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                    damn, sorry Toere,
                                    dees is voor mij de "post van het jaar"
                                    djeezes, ik kom ni bij van 't lachen
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Ik dacht eerst dat het een grap was maar na wat meer naar onder lezen.
                                    Trek het je niet aan, je bent na het computertijdperk geboren en je voelt je nog jong dus dat zit wel goed!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                    Toerke!

Schitterend!

Just mijne stoot van deze middag verteld aan mijn madam (en de antwoorden ) ...

Ze komt hier niet meer bij van het lachen

Comment

• ist opgelost nu? anders zet ik het voor u in een word file dan helpt er toch tenminste 1 iemand
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Wat een gedoe toch weeral, niet iedereen is even vertrouwd met computers hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          ist opgelost nu? anders zet ik het voor u in een word file dan helpt er toch tenminste 1 iemand
                                          Yep 't is opgelost ,
                                          bwa ze lachen hier liever met de "domme" mensen dan ze te helpen he

Comment

Working...
                                          X