ziet er fancy uit eigenlijk :o
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGe kunt ook ne laptop kopen (als ge er nog genen hebt) en die meebrengen. Dan moet ge niks meer printen ... veel milieuvriendelijker!
En nu ga ik nog wat 351 g/km CO2 uitstoten.
Mijn dochter heeft een laptop
Te laat want ik heb het nu al 5 keer uitgeprint ( voor als ik 1tje verlies )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichtenwww.myringresidence.de
nieuwe appartementen met garage direct aan Breidscheid.
En kwa te verhuren moet dat ook geen probleem zijn denk ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenEn kwa te verhuren moet dat ook geen probleem zijn denk ik ?
Langs de andere kant, wilt gij daar zo een hoop zotte Engelsen een weekend uw kot laten afbreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDenk ik ook
Langs de andere kant, wilt gij daar zo een hoop zotte Engelsen een weekend uw kot laten afbreken?
Of zou dit niet lukken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichtenwww.myringresidence.de
nieuwe appartementen met garage direct aan Breidscheid.
beter grond kopen en zelf zoiets bouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOf elke keer 1000€ borg vragen die ze natuurlijk nooit terug zien
Die gaan er rap door zijn peis ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten1000€
Die gaan er rap door zijn peis ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTot zondag?
Zondag of maandag (als ik tijd heb).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenPossibly
Zondag of maandag (als ik tijd heb).
tot zondag!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenJa, tot zondag !!!
Ik moet naar 't schijnt es meerijden met u want ik heb nog nooit schrik gehad als passagier en volgens den ir_fuel moet ik daarvoor bij u zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk breng die vanaf nu altijd mee voor ir_fuel & friends.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenJa, tot zondag !!!
Ik moet naar 't schijnt es meerijden met u want ik heb nog nooit schrik gehad als passagier en volgens den ir_fuel moet ik daarvoor bij u zijn
Als ik ook ga moogt ge als passagier eens een rondje meedoen achterop de R1. Wheelies zijn schijnt bevorderlijk voor het pampervuldebiet van passagiers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenAls ik ook ga moogt ge als passagier eens een rondje meedoen achterop de R1. Wheelies zijn schijnt bevorderlijk voor het pampervuldebiet van passagiersSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, ik zal de pamper al klaarleggen. Ik breng die vanaf nu altijd mee voor ir_fuel & friends. Die mannen nijpen ze nogal rap blijkbaar.
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenAls ik ook ga moogt ge als passagier eens een rondje meedoen achterop de R1. Wheelies zijn schijnt bevorderlijk voor het pampervuldebiet van passagiers)
maar achterop een moto die een wheelie doet ...
'k weet nie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk wil het wel eens proberen zonder pamper hoor
Wheelies heb ik meer dan genoeg gedaan met den bike ( zeker met mijn R1)
maar achterop een moto die een wheelie doet ...
'k weet nie ...
Awel toere, kom mee naar de ring zondag of maandag! We geven die vierwielers is Yamaha-gewijs op hun doos ginder
Comment
Comment