Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
    Awel toere, kom mee naar de ring zondag of maandag! We geven die vierwielers is Yamaha-gewijs op hun doos ginder

En gij gelooft dat? Ge zult al een serieus stukske mogen kunnen rijden en uwe weg meer dan goed moeten kennen op de ring om het de locals in hun GT3, GTR, M3 etc te kunnen volgen laat staan ze los te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      En gij gelooft dat? Ge zult al een serieus stukske mogen kunnen rijden en uwe weg meer dan goed moeten kennen op de ring om het de locals in hun GT3, GTR, M3 etc te kunnen volgen laat staan ze los te rijden
      x²²²²²²²

Alles is altijd mogelijk maar om met de moto bvb rond de 8min te rijden moet je én goed gek zijn én het circuit verschrikkelijk goed kennen én enorm goed kunnen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
        Hij kon rechtdoor nog ni volgen op de snelweg

Comment

• Tis al goed hé

Tis maar dat ik de 0-200 sprint los win van jullie met een voertuig dat 30x goedkoper is, dat ik jullie maar is laten winnen heb op top end

Comment

Tis al goed hé

Tis maar dat ik de 0-200 sprint los win van jullie met een voertuig dat 30x goedkoper is, dat ik jullie maar is laten winnen heb op top end
            30x keer goedkoper, maar ge moet dan ook 30x keer zoveel aan de pomp stoppen eer ge op dezelfde bestemming zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              30x keer goedkoper, maar ge moet dan ook 30x keer zoveel aan de pomp stoppen eer ge op dezelfde bestemming zijt
              AND he has to do a funny walk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Comment

Ja, gemakkelijk loopt zo pakske precies wel ni hé

Comment

• hela maatje heb je nog is gaan rijden
                    en was het niet druk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door schilder Bekijk Berichten
                      hela maatje heb je nog is gaan rijden
                      en was het niet druk ?
                      Jaja, 't was heel druk! Maar op de baan viel het met momenten mee. Andere momenten moest ge dan weer treintjes zotte Britten met aftandse Golfkes voorbij geraken maar al bij al was het een schitterende dag.

Enorm veel dikke bakken ook trouwens! In totaal 3 Lambo's (de mijne, ne pre-FL Gallardo SL en ne Gallardo in GT3 livrei die ik gedurende een lange periode niet meer ga proberen te volgen ), een stuk of 5 Ferrari's, een 3-tal R8'en (1 V10, 1 normale en volgens mij 1 V8 met compressor), ne Sportec GT2, Astons, 2 Carrera GT's (die ik gemist heb) enz.

Comment

Van Barchon naar Nurburgring (+/- 200km) met een tankske van 14 a 15l. Nu gij !

Comment

Dat pak zit als gegoten éénmaal je op de moto zit, maar om er een bergwandeling mee te doen zou ik niemand aanraden. Er zitten trouwens zoveel vliegen op dat als ik onderweg iets krokants wil peuzelen, ik gewoon over mijn schouders moet wrijven voor voedsel, dus dat maakt die funny walk wel weer goed.

Comment

Ik herinner me toch TUSSEN Barchon en de Nurburgring een hoop gezwaai en gedoe omdat er iemand dringend moest tanken en er anders ni ging geraken. Nu gij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Ja, gemakkelijk loopt zo pakske precies wel ni hé

Jaja, 't was heel druk! Maar op de baan viel het met momenten mee. Andere momenten moest ge dan weer treintjes zotte Britten met aftandse Golfkes voorbij geraken maar al bij al was het een schitterende dag.

Enorm veel dikke bakken ook trouwens! In totaal 3 Lambo's (de mijne, ne pre-FL Gallardo SL en ne Gallardo in GT3 livrei die ik gedurende een lange periode niet meer ga proberen te volgen ), een stuk of 5 Ferrari's, een 3-tal R8'en (1 V10, 1 normale en volgens mij 1 V8 met compressor), ne Sportec GT2, Astons, 2 Carrera GT's (die ik gemist heb) enz.

Nee, als ge daarin rechtstaat spant dat immens in uw bilspleet hé. Niks vergeleken met dit => http://www.youtube.com/watch?v=cpYL9l6Ys_Q&feature=related (excuses voor de japanse dub die eigenlijk nog wel redelijk grappig is )

En, een paar leuke Lotusjes, menig GT3 (RS), ne F430 Scuderia, Ariel Atom, tal van M3's, M5's, paar Corvetten en Vipers, veel Mitsubishi Evo's en Subaru Impreza's, en na dat Andy vertrokken was is zijn coupé broer gearriveerd in een mooi wit kleurtje.

Comment

Ik herinner me toch TUSSEN Barchon en de Nurburgring een hoop gezwaai en gedoe omdat er iemand dringend moest tanken en er anders ni ging geraken. Nu gij

Ik probeerde teken te doen dat het tempo wat hoger mocht

Comment

• Comment

• Comment

• Pff zou echt super graag eens meegaan met de //M5 , wat een kar is dat toch !

Comment

Een R1 is dat niet eerder 17-18 liter ?
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten

Zijn die Polo's werkelijk zo slecht? Je ziet ze echt nergens rijden... 1.8T 150pk, en in wip +200pk dus lijkt me wel leuk koopje.

Comment

Working...
                                          X