Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
    Zondag 30 mei is het mijn beurt, Ik heb mij bang laten maken dat het echt wel eens een ziek ritje kan worden! zijn er dan zo veel die moeten kotsen ?

Hoe snel vliegt die taxi over de ring? 200, 250k/u
    snelheid doet je niet kotsen,
    eerder bochten nivo-verschil driften: maar dat valt ginder goed mee,
    is bijna altijd plat&rechtdoor
    ga zeker vooraan zitten als je "gevoelig bent aan wagenziekte"

Comment

• Ik denk niet dat een ritje ringtaxi meer sensatie biedt dan een ritje GT3 bijvoorbeeld. Of laat staan een ritje Wernercupra

Ik zelf zou er alleen mee willen meerijden als het nat ligt, op voorwaarde dat Sabine de ring afdrift...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
        Ik denk niet dat een ritje ringtaxi meer sensatie biedt dan een ritje GT3 bijvoorbeeld. Of laat staan een ritje Wernercupra

Ik zelf zou er alleen mee willen meerijden als het nat ligt, op voorwaarde dat Sabine de ring afdrift...
        Echt hé.
        Geef me dan maar liever 2 rondjes met Ir_fuel
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik denk niet dat een ritje ringtaxi meer sensatie biedt dan een ritje GT3 bijvoorbeeld. Of laat staan een ritje Wernercupra

+1

met u wil nog eens de Ring
          maar met veel ander niet meer
          ieder niet zelf gereden rondje is er eentje "verloren"

Comment

• niet teveel stoefen over fuelmans, straks gaat hij ook 175 euro per ronde vragen en ik ben nog niet mee geweest.
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              niet teveel stoefen over fuelmans, straks gaat hij ook 175 euro per ronde vragen en ik ben nog niet mee geweest.
              Zevert ni.

Autoforum leden krijgen 20% korting!

Comment

• na mijn examens ga ik knappe foto's komen maken van uw kar, maar dan wil ik wel 25% é
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Flupke!

Zalig, zo'n foto wil'k ook.

Comment

• Ik zal er eens over nadenken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      Zalig, zo'n foto wil'k ook.
                      Wadde, da ge op sleep wordt genomen door ene die daar werkt omdat ge de weg kwijt zijt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        +1

met u wil nog eens de Ring
                        maar met veel ander niet meer
                        ieder niet zelf gereden rondje is er eentje "verloren"
                        graag! maar eerst zelf nog wat ervaring opdoen op de ring, heb er nog te weinig gereden en wil eerst nog wat op m'n eigen tempo verder leren, en liefst niet meer met die drukte van zondag. Merkte zelf wel al heel wat verschil tussen m'n eerste lap en m'n tweede lap, eens proberen om na de examens een weekendje te gaan en 10 laps te doen ofzo.... en dan ga je maar eens mee. En nestel ik me vervolgens ook eens in uw passagierszetel

Comment

graag! maar eerst zelf nog wat ervaring opdoen op de ring, heb er nog te weinig gereden. Merkte zelf al heel wat verschil tussen m'n eerste lap en m'n tweede lap. Eens proberen om na de examens een weekendje te gaan en 25 laps te doen ofzo.... en dan ga je maar eens mee. En nestel ik me vervolgens ook eens in uw passagierszetel
                          Beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Beter
                            money money money

zoeken ze nog iemand bij u op het werk?

Ik mag verdomme na de examens al 3 weken gaan werken voor 0 euro, daar rijd ik niet veel rondjes voor

Comment

zoeken ze nog iemand bij u op het werk?
                              Eigenlijk wel

Comment

Eigenlijk wel
                                Ik zal je m'n CV doorsturen!

Om al kort samen te vatten, ik heb bijzonder veel capaciteiten zoals lang slapen en veel eten... ik hoop dat ik daarmee wel enigszins aan jullie profiel voldoe!

Comment

• Uh... Dat zijn capaciteiten die ik hier ook al gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Uh... Dat zijn capaciteiten die ik hier ook al gezien heb
                                    internen =/= externen

Comment

internen =/= externen
                                      Dat klopt.

Tegen 4 uur is da hier leeg. Behalve de externen

Comment

• Hallo , ik ben 2 weken geleden met de 24h voor het eerst naar de nurburgring geweest . Maar wat ik me nu afvraag , hoe krijg je meer van het oude deel te zien ? Ik ben vooral rond het ringwerk gebouw en de binnenkoer van het circuit geweest meer heb eigenlijk bitterweinig van het oude bekende deel gezien ?

Comment

u heb ik nog een snelle ronde te goed he makker ..tging lekker gisteren..je hebt iets gemist
                                          Last edited by ; 25/05/2010, 22:14.

Comment

Working...
                                          X