Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Gisteren op het laatste moment beslist om nog eens tot ginder te gaan .
      We hebben ons weer goed kunnen uitleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
        Grandioos? Hij vertraagde vriendelijk om u voor te laten
        Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
        Echt hé
        lmao, idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          die heb ik er grandioos afgereden, 6/12/2009, kletsnatte piste, hij met FWD en mij mogen doorlaten na Breidscheid,
          filmpje: http://www.youtube.com/user/flupke73#p/u/14/W738Dr6q2q8
          Ik kan dat alleen maar beamen,ik zat ernaast.
          Flupke was dan nog zo hoffelijk om niet aan te dringen en te wachten tot ze opzij gingen,kwestie van niemand de daver op het lijf te jagen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
            Ik kan dat alleen maar beamen,ik zat ernaast.
            Flupke was dan nog zo hoffelijk om niet aan te dringen en te wachten tot ze opzij gingen,kwestie van niemand de daver op het lijf te jagen natuurlijk
            idd, zat er verdomd dicht op daar in Breidscheid,
            dat doe'k dus nog zelden en zeker nooit meer op't nat
            dat had "anders" kunnen aflopen

"k vrees da'k op de FWD'ers hun teentjes heb getrapt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              "k vrees da'k op de FWD'ers hun teentjes heb getrapt
              Ik rij nochtans al sinds ik mn rijbewijs heb RWD...

Maar je ziet echt dingen zoals ze er niet zijn
              Meer dan een minuut nodig hebben om de pakweg 60m tussen u en hem (start filmpje) in te halen is nu niet bepaald iemand grandioos inhalen imo
              En of het nu is omdat hij goed rijdt of omdat jij als hoffelijke mens hem geen schrik wil aanjagen verandert daar niks aan

Comment

• Zaterdag Nordschleife dag samen met nog een maat, De blauwe zijn eerste ringrondje geven se. Zijn er soms nog die naar ginder gaan dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten

Meer dan een minuut nodig hebben om de pakweg 60m tussen u en hem (start filmpje) in te halen is nu niet bepaald iemand grandioos inhalen imo
                  En of het nu is omdat hij goed rijdt of omdat jij als hoffelijke mens hem geen schrik wil aanjagen verandert daar niks aan
                  Ieder zijn ritme en met respect voor de ander...
                  Fun is de boodschap...
                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                    Ieder zijn ritme en met respect voor de ander...
                    Fun is de boodschap...
                    Uiteraard, daar gaat het net om.

Maaaaar dat maakt die actie nog steeds geen grandioos inhalen eh :p
                    Nuja soit, genoeg gezeverd daarover, maakt weinig uit eigenlijk

Comment

• Comment

• ^ holy shit, het ging van een simpele discussie naar iemand die bewijst hoe cool hij wel is door het gebruik van een demotivator!

Dat iemand voor zoiets banaal zit te googlen achter die pic en die dan daadwerkelijk post ook.
                        Zeker voor iets simpels als dit. 't niveau was al niet zeer hoog (i admit) maar het is direct een paar graden gezakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                          ^ holy shit, het ging van een simpele discussie naar iemand die bewijst hoe cool hij wel is door het gebruik van een demotivator!

Dat iemand voor zoiets banaal zit te googlen achter die pic en die dan daadwerkelijk post ook.
                          Zeker voor iets simpels als dit. 't niveau was al niet zeer hoog (i admit) maar het is direct een paar graden gezakt.

Held!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Held!
                            Thanks!

Comment

• pas op want leftlane is de forum tough guy!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                pas op want leftlane is de forum tough guy!!
                                kheb het al gemerkt

Comment

kheb het al gemerkt
                                  Hij meent dat echt hé

Nog forums ontdekt waar mensen het woord grandioos verkeerd inkleuren?

Comment

• Toptestpiloot van Toyota komt om in crash met 'superwagen'

De nummer één-testpiloot van Toyota is in Duitsland om het leven gekomen bij een crash met de Lexus LFA, het topmodel van het luxesegment van de Japanse autofabrikant. Dat meldt Der Spiegel.

Het dodelijke ongeval gebeurde toen de 67-jarige Hiromu Naruse van zijn rijvak afweek terwijl hij een prototype van de nieuwe Lexus LFA testte, de nieuwe 'superwagen' van het merk.

Botsing met andere testpiloten
                                    Volgens de eerste berichten zou Naruse op de terugweg van het Duitse Nürburgring-circuit gebotst zijn met een BMW, ook een testwagen. Alle inzittenden droegen hun helm, maar dat kon niet verhinderen dat het incident voor Naruse, die al sinds 1963 aan de slag is bij Toyota, fataal afliep. De inzittenden van de BMW overleefden het ongeval, maar zijn er erg aan toe. Een van hen verkeert in kritieke toestand.

Naruse genoot een uitstekende reputatie binnen het Japanse autoconcern en werd de 'peetvader' van de LFA genoemd wegens zijn nauwe betrokkenheid bij het prototype. Het model waarmee de ervaren bestuurder in Duitsland crashte, is een speciale editie van de top-Lexus. De waarde ervan wordt geschat op zo'n 1,5 miljoen euro
                                    Komt van http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...perwagen.dhtml
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• En wat heeft dit met de nurburgring te maken?

Comment

• Ze kwamen van een testsessie van de ring, staat er ook in
                                        Ik vond het toch min of meer relevant om hier te posten
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• De reacties zijn ook weer van dermate hoog niveau op hln...

Comment

Working...
                                          X