ik krijg de kriebels van de Porsche die geen plaats wil maken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk krijg de kriebels van die idioot in de Mini.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk zie enkel idioten in Porsche's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
En lijkt zo gemakkelijk te sturen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWTF!? Zie da spel sleuren!
En lijkt zo gemakkelijk te sturen?
GP's zijn de zaligste Mini's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengast weet wat hij doet
GP's zijn de zaligste Mini'sOorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk krijg de kriebels van die idioot in de Mini.Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk zie enkel idioten in Porsche's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIk zie enkel idioten in Porsche's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDat uitremmen en langs rechts inhalen aan Brünnchen was er stevig over.
't is geen race he mensen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Rechts inhalen op NS = jaarkaart afgeven.
Je moet betrapt worden natuurlijk .. Het speelt geen rol wat ik persoonlijk vind van die regel, maar tijdens TF op een baan als NS vind ik wel dat je die regel moet volgen.
( Ik heb zelf ook een zwarte vlag aan mijn been gehad voor rechts inhalen op Brands Hatch, dus ik ben ook geen voorstander van de regel, maar ik zal er mij (nu) wel altijd aan houden.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik blijf er bij, de ringtaxi rijdt traag
Maar ik zie mezelf nog niet Brunnchen doordriften eerlijk gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik blijf er bij, de ringtaxi rijdt traagMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenEn met wat voor wagen heb jij die dan al kunnen volgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb die al ingehaaldMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb die al ingehaald
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment