Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Turboman had die GTI nooit mogen wegdoen. Niet voor die M3. En zeker niet nu hij die M3 ook alweer kwijt is. De GTI houden was relatief gezien het goedkoopst geweest, en het was nog een erg goeie wagen ook.
Comment
-
-
-
quote=bmwM-optic;2434189]Wie gaat er allemaal 3 februari?- Carlito
- RRD
- matteus
- vogue
- Avantus
- Jerred (?)
- ScoobySteve
- Spillies
- Fille (alsk 4 feb verlof heb)
- TTN (sowieso meebollen met iemand....)
Denk modus, weet nog nie of ik carnaval ga vieren, laat op tijd wat weten!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPeterke
oh
nice, die is er wel op vooruit gegaan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJupke weet nog wel wanneer dat was
Comment
-
deze ochtend dus eerste keer ring.
call me insane, maar heb er toch meteen ne hele nest gepasseerd, waaronder een getunede mini cooper en een lotus elise.
zalig hard kan je daar gaan. Wel lang moeten wachten, aangekomen om 8u50 en toch moeten wachten tot 10u30 eer we de baan opmochten...
een ding heb ik niet goed begrepen, die bochten met die steile stukken in (genre indoor wielerbaan), moet je op dat hobbelige schuine stuk rijden, of op het platte stuk erboven ? Dat was mij niet volledig duidelijk.
mijn corijder heeft eens gemeten en ik kwam aan een tijd van ong 9min 50 sec voor 1 ronde.
Geen idee of dit goed is in feite. Alleen dat mijn corijder na de tweede ronde even pauze nodig had en ook zijn maag eens moest ledigenhaha.
Wel ne serieuzen eind, vanuit gent toch meer dan 300 km. zondagochtend gereden, we stonden er toch op 2 uur tijd. Beetje gevlamd.
Heb bij deze mijn top in de boxster aangescherpt in DL: 284 op de snelheidsmeter
Mijn porsche gps stuurde mij in het gaan via Keulen/aachen en in het terugkeren via antwerpen ? strange.
Welke auto's heb ik gezien? zoals ik zei: een lotus, een aston martin DB9, en een porsche 997 GT3 met zo een gigantische lelijke vleugel erop. (nederlands kenteken)
Er waren zelf mannen bij die voor ze de ring opgingen nog snel even van bandensetje wisselden ? hilarisch vond ik dat.
ook hilarisch: een groen semi peugeot camionetje met nederlands kenteken, die ging zo hard over die ring, dat wil je niet weten. Ik moest echt pompen om hem voorbij te gaan. Toen hij later naast mij stond geparkeerd hoorde ik zijn motor draaien: een simpel dieseltje. Van een freak gesproken ! super gewoon
Dus 3 februari gaan jullie samen? Mijn corijder kan niet die dag. Als jullie een gezellige bende zijn wil ik er wel weer eens tijd voor maken.
al bij al : een voormiddagje Ring: geslaagd !
Comment
-
laat ons zeggen dat ik wel goed kan autorijden en dat in tegenstelling tot wat velen denken de boxster een HEEL goede auto is, die niet alleen snel is maar een ongelooflijke baanligging heeft.
ik plak ermee echt op de baan.
in het terugkeren was ik te vroeg afgeslaan en moest ik een klaverblad doen. Je wil niet weten hoe hard ik toen door de bochten ging, de boxster gaf geen krimp.
Ik had het gevoel op de ring dat ik nog veel verder kon gaan en dat ik niet het maximum benutte, doordat je soms met die heuvels niet ziet of er een scherpe bocht aankomt of niet.
Naar mijn gevoel zou ik er nog max 30 seconden kunnen afdoen.
een keer heb ik echt doorgegaan en toen mijn gat een beetje ging, werd dit gestopt door de PSM, die in de sport stand (met sport chrono) nog een beetje meer speling toelaat.
Comment
-
Ik betwist niet dat jij al dan niet goed kan rijden, maar pas op op de ring, 't is niet je auto die daar het gevaar betekent, 't is uw overmoed en gebrek aan kennis van het circuit.
Iedereen die er al een paar rondjes heeft opzitten zal dat beamen, het gebeurt véél rapper dan je denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichteneen ding heb ik niet goed begrepen, die bochten met die steile stukken in (genre indoor wielerbaan), moet je op dat hobbelige schuine stuk rijden, of op het platte stuk erboven ? Dat was mij niet volledig duidelijk.
De eerste is een van de bekendste bochten van de ring: "de carousel". De volgende is de kleine variant.
Comment
Comment