Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEn deze nutjob deed een burnout op de parking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenIs het dat spel dat gisteren op Top Gear (canvas) was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenIs het dat spel dat gisteren op Top Gear (canvas) was?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenkomt van Dennis zijn Youtube channel:
v e t
Wel aparte figuren die erin reden, op de ring maar show geven en hard gaan zonder baankennis, eerste rondje allebei vol door het gras bij Adenauer Forst.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKlonken echt vet, camaro was ook manueel trouwens.
Wel aparte figuren die erin reden, op de ring maar show geven en hard gaan zonder baankennis, eerste rondje allebei vol door het gras bij Adenauer Forst.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSchitterende filmpjes van de E30 op uw Youtube-channel1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenKlonken echt vet, camaro was ook manueel trouwens.
Wel aparte figuren die erin reden, op de ring maar show geven en hard gaan zonder baankennis, eerste rondje allebei vol door het gras bij Adenauer Forst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSchitterende filmpjes van de E30 op uw Youtube-channel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenThx! Verslagje volgt waarschijnlijk nog wel.
PERFECT voor een photoshoot, DAMN2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAdenauer Forst
Moet daar eens wat gaan filmen.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDamn, spijtig dat ik Maandag niet kon komen kijken
Hoe was de trackday Rami ?... daarna stilletjes aan gedroogd en op het laatste terug zeiknat. Er zijn behoorlijk wat voituurkes de vangrail ingegaan
Die oranje EVO van 600 PK waar Curve het over had was vrij pijnlijk om te zien. Ben er gepasseerd net nadat het gebeurd is ...
Die kerel had trouwens een paar rondjes daarvoor een zeer leuke battle met Nas uitgevochten.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDen deze heeft iets gemist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenSchitterend, zeiknat begonnen ... in de pacecar rondjes staken er al 2 den decor in!... daarna stilletjes aan gedroogd en op het laatste terug zeiknat. Er zijn behoorlijk wat voituurkes de vangrail ingegaan
Die oranje EVO van 600 PK waar Curve het over had was vrij pijnlijk om te zien. Ben er gepasseerd net nadat het gebeurd is ...
Die kerel had trouwens een paar rondjes daarvoor een zeer leuke battle met Nas uitgevochten.
't Was de moeite! Trackday van Ringweekends.co.uk (Destination Nürburgring).
Vertraag in't vervolg eens wat want mijn toestel kan niet volgen...
Het waren 2 super dagen, heb met de panne van Celsius maandag toch een 6-tal rondjes kunnen scheuren, dus dik tevreden.
De FRS heeft me zelfs niet bij nat weer teleurgesteld, wat een speelvogel...
Alles in orde met rechter voorband/ophanging ?
Het moet me toch eens lukken om als co eens mee te kunnen...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenSchitterend, zeiknat begonnen ... in de pacecar rondjes staken er al 2 den decor in!... daarna stilletjes aan gedroogd en op het laatste terug zeiknat. Er zijn behoorlijk wat voituurkes de vangrail ingegaan
't Was de moeite! Trackday van Ringweekends.co.uk (Destination Nürburgring).
Weet niet of ik ze mag posten ? (staan ook op filmpje, hebben op Wippermann de curves volop genomen en gelift...)Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenIk heb foto's van voor en na, was heel mooie wagen, onze groep heeft met die gasten nog gepraat op de parking...
Weet niet of ik ze mag posten ? (staan ook op filmpje, hebben op Wippermann de curves volop genomen en gelift...)
zet ze er maar op of stuur ze me door..die evo was echt UBERVETTTT!!!
Comment
-
Wel aparte figuren die erin reden, op de ring maar show geven en hard gaan zonder baankennis, eerste rondje allebei vol door het gras bij Adenauer Forst.Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDie is zondag vlak voor mij van de baan gegaan, scheelde geen haar met de vangrails, ze gingen er wel vol voor, maar het circuit kenden ze volgens mij niet echt.
Comment
-
Comment
Comment