Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Allez, ik mag nog wa M&M's eten dan zonder mij zorgen te moeten maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Merci! Iedereen <85 kilo welkom op mijn passagiersstoel.
      Godmiljaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Godmiljaar
        435pk en 430Nm will do the trick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          435pk en 430Nm will do the trick

Comment

9:16 met mijn 318is. (HD klikken)

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

'k vraag mij af of 9:00 realistisch zou zijn...
            De rijlijn is al bijna perfect, mischien nog iets meer van de baan kunnen gebruiken bij enkele plaatsen maar waarschijnlijk hield je nog een beetje in om rekening te houden met de passagier. In ieder geval al een heel goede tijd met 136pk

Of het nu mogelijk is sneller te rijden op die lijn met uw auto is moeilijk te zeggen, hangt veel af van uw banden, ophanging, remmen... Het zou mischien van nut zijn om een veel meer ervaren rijder te vinden om mee te rijden. Dat helpt altijd. Liefst ene die ook hetzelfde type auto heeft.

En Kesselchen is inderdaad gewoon met de vingers draaien als er niet veel pks zijn - in die geval is Bergwerk heel belangrijk. Maar mischien zit u al op de limiet voor Bergwerk, dat kan ik moeilijk van hier zeggen.
            Last edited by ; 10/09/2010, 00:30.

Comment

9:16 met mijn 318is. (HD klikken)

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daarvoor moet je toch al wat baankennis hebben zeker ?

Ik zie me dat zelfs met +100PK meer nog niet doen

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Merde

Comment

Bij mij gelden andere voorwaarden hoor , laat ons zeggen tot maatje 36 .

ps. uw plaatske is nog gereserveerd voor volgende keer hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Ik denk dat meer pk's het soms eerder moeilijker maken want dan moet je veel harder op je tellen passen. Je haalt hogere snelheden op de rechte stukken, waardoor je vaak te hard gaat remmen voor de bochten en je moet gaan doseren met het gaspedaal terwijl je met weinig pk's gewoon kan stampen.
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Godmiljaar
                    dan kan ik ook ne keer mee als het eens past!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Ik denk dat meer pk's het soms eerder moeilijker maken want dan moet je veel harder op je tellen passen. Je haalt hogere snelheden op de rechte stukken, waardoor je vaak te hard gaat remmen voor de bochten en je moet gaan doseren met het gaspedaal terwijl je met weinig pk's gewoon kan stampen.
                      idd, en je hebt soms meer leute met wat minder (dure) pk's

Comment

• Die heuvel op 2:20 hoe noemt die? Moest ik kortere dempers hebben waren de wielen daar van de grond gekomen op mijn 2e rondje
                        Was eve schrikken hoe licht de E30 was

Comment

• heeft ni echt ne naam denk ik, stuk ervoor = flugplatz , de linkse na die heuvel = schwedenkreuz, gebeuren veel accidenten na die heuvel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                            heeft ni echt ne naam denk ik, stuk ervoor = flugplatz , de linkse na die heuvel = schwedenkreuz, gebeuren veel accidenten na die heuvel
                            Ik herkende het net toen ik voor ik aan de top was, dus herinnerde de advies en heb dus niet geremd. Zal wel de laatste keer zijn dat ik daar zo over vlieg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                              Ik herkende het net toen ik voor ik aan de top was, dus herinnerde de advies en heb dus niet geremd. Zal wel de laatste keer zijn dat ik daar zo over vlieg
                              Da's inderdaad een van de scarier stukken op de ring
                              AutoMinded.be

Comment

Da's inderdaad een van de scarier stukken op de ring
                                Ik ben gewoon plank gas blijve geven Eig was het advies van de gas gaan ma ik had nooit gedacht dat mijn E30 daar snel genoeg zou zijn om te vliegen.

Mijn passagier moest toch ook even naar adem happen, zij had het ook niet zien aankomen. Ja E30 power is toch niet te onderschatten :p
                                Last edited by ; 10/09/2010, 13:58.

Comment

• Zeer netjes gereden mayonaisje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                    Ik ben gewoon plank gas blijve geven Eig was het advies van de gas gaan ma ik had nooit gedacht dat mijn E30 daar snel genoeg zou zijn om te vliegen.

Mijn passagier moest toch ook even naar adem happen, zij had het ook niet zien aankomen. Ja E30 power is toch niet te onderschatten :p
                                    Hoe hard ging je daar? Ik haal daar met de M3 zo'n 220 in de aanloop naar de top, maar dan los ik vóór de top wel eventjes gas ja.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                                      De rijlijn is al bijna perfect, mischien nog iets meer van de baan kunnen gebruiken bij enkele plaatsen maar waarschijnlijk hield je nog een beetje in om rekening te houden met de passagier. In ieder geval al een heel goede tijd met 136pk

Of het nu mogelijk is sneller te rijden op die lijn met uw auto is moeilijk te zeggen, hangt veel af van uw banden, ophanging, remmen... Het zou mischien van nut zijn om een veel meer ervaren rijder te vinden om mee te rijden. Dat helpt altijd. Liefst ene die ook hetzelfde type auto heeft.

En Kesselchen is inderdaad gewoon met de vingers draaien als er niet veel pks zijn - in die geval is Bergwerk heel belangrijk. Maar mischien zit u al op de limiet voor Bergwerk, dat kan ik moeilijk van hier zeggen.
                                      Amai, schoon compliment. *trots*

Bergwerk zou'k inderdaad misschien iets sneller kunnen nemen (vooral iets later remmen ervoor) maar heeft die zo een grote invloed op den bergop erna..?

Nog nooit de kans gehad een pro als copiloot te hebben, maar is wsl héél leerrijk..

(Ik dien wel te bekennen dat er momenteel 146pk in deze ketel schuilt. )

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Merde
                                      Ondertussen al 45-50 rondjes gedaan denk 'k dus baankennis is er al inderdaad..

Ik zie je dat wel met 100pk meer doen, gewoon genoeg toertjes draaien en geleidelijkaan opbouwen...

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                                      Bij mij gelden andere voorwaarden hoor , laat ons zeggen tot maatje 36 .

ps. uw plaatske is nog gereserveerd voor volgende keer hoor...
                                      Zalig 'k ben echt benieuwd hoe zo'n licht doosje voelt...

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      Jammer genoeg kan ik daar nog niet van meespreken...

Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk Berichten
                                      dan kan ik ook ne keer mee als het eens past!
                                      Uiteraard!

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Zeer netjes gereden mayonaisje!
                                      Merci meneer CX

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                      Hoe hard ging je daar? Ik haal daar met de M3 zo'n 220 in de aanloop naar de top, maar dan los ik vóór de top wel eventjes gas ja.
                                      Ik ga er sinds mijn laatste 2 rondjes planché over aan 200.

Comment

• + YouTube Video

Comment

absoluut geen idee, heb nooit op mijn snelheid gelet eig

Comment

Working...
                                          X