Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De rijlijn is al bijna perfect, mischien nog iets meer van de baan kunnen gebruiken bij enkele plaatsen maar waarschijnlijk hield je nog een beetje in om rekening te houden met de passagier. In ieder geval al een heel goede tijd met 136pk
Of het nu mogelijk is sneller te rijden op die lijn met uw auto is moeilijk te zeggen, hangt veel af van uw banden, ophanging, remmen... Het zou mischien van nut zijn om een veel meer ervaren rijder te vinden om mee te rijden. Dat helpt altijd. Liefst ene die ook hetzelfde type auto heeft.
En Kesselchen is inderdaad gewoon met de vingers draaien als er niet veel pks zijn - in die geval is Bergwerk heel belangrijk. Maar mischien zit u al op de limiet voor Bergwerk, dat kan ik moeilijk van hier zeggen.
Daarvoor moet je toch al wat baankennis hebben zeker ?
Ik zie me dat zelfs met +100PK meer nog niet doen
Ik denk dat meer pk's het soms eerder moeilijker maken want dan moet je veel harder op je tellen passen. Je haalt hogere snelheden op de rechte stukken, waardoor je vaak te hard gaat remmen voor de bochten en je moet gaan doseren met het gaspedaal terwijl je met weinig pk's gewoon kan stampen.
Ik denk dat meer pk's het soms eerder moeilijker maken want dan moet je veel harder op je tellen passen. Je haalt hogere snelheden op de rechte stukken, waardoor je vaak te hard gaat remmen voor de bochten en je moet gaan doseren met het gaspedaal terwijl je met weinig pk's gewoon kan stampen.
idd, en je hebt soms meer leute met wat minder (dure) pk's
Die heuvel op 2:20 hoe noemt die? Moest ik kortere dempers hebben waren de wielen daar van de grond gekomen op mijn 2e rondje
Was eve schrikken hoe licht de E30 was
heeft ni echt ne naam denk ik, stuk ervoor = flugplatz , de linkse na die heuvel = schwedenkreuz, gebeuren veel accidenten na die heuvel
Ik herkende het net toen ik voor ik aan de top was, dus herinnerde de advies en heb dus niet geremd. Zal wel de laatste keer zijn dat ik daar zo over vlieg
Ik herkende het net toen ik voor ik aan de top was, dus herinnerde de advies en heb dus niet geremd. Zal wel de laatste keer zijn dat ik daar zo over vlieg
Da's inderdaad een van de scarier stukken op de ring
De rijlijn is al bijna perfect, mischien nog iets meer van de baan kunnen gebruiken bij enkele plaatsen maar waarschijnlijk hield je nog een beetje in om rekening te houden met de passagier. In ieder geval al een heel goede tijd met 136pk
Of het nu mogelijk is sneller te rijden op die lijn met uw auto is moeilijk te zeggen, hangt veel af van uw banden, ophanging, remmen... Het zou mischien van nut zijn om een veel meer ervaren rijder te vinden om mee te rijden. Dat helpt altijd. Liefst ene die ook hetzelfde type auto heeft.
En Kesselchen is inderdaad gewoon met de vingers draaien als er niet veel pks zijn - in die geval is Bergwerk heel belangrijk. Maar mischien zit u al op de limiet voor Bergwerk, dat kan ik moeilijk van hier zeggen.
Amai, schoon compliment. *trots*
Bergwerk zou'k inderdaad misschien iets sneller kunnen nemen (vooral iets later remmen ervoor) maar heeft die zo een grote invloed op den bergop erna..?
Nog nooit de kans gehad een pro als copiloot te hebben, maar is wsl héél leerrijk..
(Ik dien wel te bekennen dat er momenteel 146pk in deze ketel schuilt. )
Jammer genoeg kan ik daar nog niet van meespreken...
Comment