Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZalig'k ben echt benieuwd hoe zo'n licht doosje voelt...
Ik twijfel er niet aan dat mijn karretje dit sneller kan,het is vooral de piloot die nog veel moet leren. Vooral gebrek aan parcourskennis en enkele bochten waar ik met een te hoge versnelling uitkom en dan zonder power uitaccelereer.
Maar de amusementswaarde is wel enorm...
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk ga er sinds mijn laatste 2 rondjes planché over aan 200.
Wel een keertje het gevoel gehad dat de 4 wielen de grond losten (toertje met Delphine) maar dat was in de 2e helft van het circuit,ergens in de buurt van Brunchen denk ik,kort erna is er een rechtse bocht met grindstrook .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenSupersnel gaat dat niet hoor,laatste rondje met Wannes naast mij 9.09.
Ik twijfel er niet aan dat mijn karretje dit sneller kan,het is vooral de piloot die nog veel moet leren. Vooral gebrek aan parcourskennis en enkele bochten waar ik met een te hoge versnelling uitkom en dan zonder power uitaccelereer.
Maar de amusementswaarde is wel enorm...
Vorige Zondag daar een paar keer 130miles/h gehaald (ongeveer 195km/h).
Wel een keertje het gevoel gehad dat de 4 wielen de grond losten (toertje met Delphine) maar dat was in de 2e helft van het circuit,ergens in de buurt van Brunchen denk ik,kort erna is er een rechtse bocht met grindstrook .
Moet wel scary zijn om net voor de bocht te jumpen.
'k denk trouwens dat alles tienduusd keer sneller aanvoelt met zo'n ketel ook al ga je evensnel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenWel een keertje het gevoel gehad dat de 4 wielen de grond losten (toertje met Delphine) maar dat was in de 2e helft van het circuit,ergens in de buurt van Brunchen denk ik,kort erna is er een rechtse bocht met grindstrook .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Ik ga er sinds mijn laatste 2 rondjes planché over aan 200.
Hoe snel kan jij bergwerk op? Ik haal daar max 160, maar dat zal wel met het gewicht van de auto te maken hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtentuurlijk
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten8:45 met e46 320d (zie sig) (yes proud)
't Is niet bepaald de pagani zonda lap record maar ben er toch ook een beetje fier op
+ YouTube Video
Comment
-
geen goede dag gehad...
Oorspronkelijk geplaatst door shiyanBeste Vinox en iedereen, spijt me dat ik niet veel aanwezig was - had nogal veel problemen vandaag.
Vinox ontmoet bij Rent4Ring, reed halve ronde richting hoofdingang. Na halve ronde moest alle 2 passagiers kotsen.
Bij het uitrit kwam een vriendelijke Nederlandse 205GTI rijder langs om te zeggen dat mijn linker achterwiel wiebelde.
Ging bij die kleine garages in Adenau om na te zien (Rent4Ring had het te druk) - linker achter velg was een beetje krom. Reservewiel erafgehaald en de banden omgewisseld.
Daarna nog een ronde kunnen rijden maar alweer moesten de 2 passagiers kotsen.
Toen kwam de regen dus ik bleef even binnen iets drinken.
Regen was gestopt en ik heb enkele heerlijk rondjes alleen kunnen doen. Circuit was droog tot Foxhole, nat daarna.
Maar dan bij mijn laatste ronde (was al 19:06) ineens geen vermogen halverwege! Motor klinkt ziek, en ik geraak Kesselchen niet op met meer dan 50km/h...
Terug bij de parking leek de motor wel ok weer na een herstart, maar bij een acceleratietest was duidelijk dat iets scheelt, de kick na 5000rpm was er niet. Na een tijdje weer geen vermogen...
Hopelijk is het een bougie, als het de distributieriem is dan kan het mischien einde seizoen zijn voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichtengeen goede dag gehad...
Voor mij was het een leuke dag! maar 1 rondje kunnen doen wegens minder vertrouwen in de regen met die dunne voorbandjes. Maar we hebben ons wel rot geamuseerd langs de Ring en de weg naar huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie put voor Pflanzgarten? (Laatste bocht op onderstaande foto)
'k denk trouwens dat alles tienduusd keer sneller aanvoelt met zo'n ketel ook al ga je evensnel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenIk herkende het net toen ik voor ik aan de top was, dus herinnerde de advies en heb dus niet geremd. Zal wel de laatste keer zijn dat ik daar zo over vlieg
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHoe hard ging je daar? Ik haal daar met de M3 zo'n 220 in de aanloop naar de top, maar dan los ik vóór de top wel eventjes gas ja.
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAmai, schoon compliment.*trots*
Bergwerk zou'k inderdaad misschien iets sneller kunnen nemen (vooral iets later remmen ervoor) maar heeft die zo een grote invloed op den bergop erna..?
Nog nooit de kans gehad een pro als copiloot te hebben, maar is wsl héél leerrijk..
(Ik dien wel te bekennen dat er momenteel 146pk in deze ketel schuilt.)
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie put voor Pflanzgarten? (Laatste bocht op onderstaande foto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIk denk dat meer pk's het soms eerder moeilijker maken want dan moet je veel harder op je tellen passen. Je haalt hogere snelheden op de rechte stukken, waardoor je vaak te hard gaat remmen voor de bochten en je moet gaan doseren met het gaspedaal terwijl je met weinig pk's gewoon kan stampen.En de remzone voor Arenberg is ook best spannend als je Schwedenkreuz vol komt uitgeaccelerereerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDeze heb ik daar ook gezien zondag, wat is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDeze heb ik daar ook gezien zondag, wat is dit?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenWe hebben je vandaag meermaals gezien en de laatste keer (19h30 ongeveer) scheelde er idd precies iets met de auto...
Voor mij was het een leuke dag! maar 1 rondje kunnen doen wegens minder vertrouwen in de regen met die dunne voorbandjes. Maar we hebben ons wel rot geamuseerd langs de Ring en de weg naar huis
Comment
-
edit: te laat
Comment
Comment