Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
Dat was al enig tijd geleden, en ondertussen hebben RSR nogal veel problemen gehad met de directie van de 'Ring (RSR is de grootste concurrent van de "officiele 'Ring partner" rent-racecar), ik denk dat de trackwalks nu door rent-racecar georganiseerd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichtenlijkt me stom om te betalen voor een exige om uiteindelijk niet eens de auto te kunnen voelen.
Nu als ik m meeneem naar Luc Bellings ben ik die centen ook kwijt hoor
Dit ziet er anders ook niet slecht uit.
Zou de GTi zn meerprijs waard zijn? Ik denk dat de swift wel vlot genoeg zal zijn als ringdoop, maar de GTI heeft n automaat dus kan ie daar al niet meer door in de war geraken he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichtentja, ik zoek eigenlijk een farewell cadeautje voor iemand en 115€ voor deze ervaring of een uitgebreid avondje stappen, dan toch liever dit hoor...
2. en dus stuur je hem dus naar de GROENE HEL
ik zou dat "letterlijk" opnemen
serieus: zorg dat er bij de RINGdoop echt wel een "kenner" passagiert en richtlijnen geeft, de chauffeur riskeert anders met dichtgeknepen billen rond te rijden tegen 30 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenserieus: zorg dat er bij de RINGdoop echt wel een "kenner" passagiert en richtlijnen geeft, de chauffeur riskeert anders met dichtgeknepen billen rond te rijden tegen 30 km/u
Comment
-
-
Comment
Comment