Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
    TomTuningk!
    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    TomTuner

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
    volledig mazda, vooral prachtige achterlichten!
    Fok off gast! Vind mij Amerikaanse lichten en ik steek ze. Ik ben ze énorm beu!

Comment

• [quote=AMVDVD;2892594]
      dit zou wel eens een verslaving kunnen worden...[quote]
      We denken er dus exáct hetzelfde over.
      Voor het begin van het schooljaar terug?

Comment

• de foto's van zondag :

http://picasaweb.google.nl/VandeVyverDries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          Nice pics!! Ik was daar zondag ook voor een rit met de Ring-Taxi (met Sabine, een super ervaring!)
          En we staan op de foto met de Splash!!!

Er staan 2 pics bij van de driftende Ring-Taxi...zou je het uur van die pics nog kunnen achterhalen?
          Wij zijn meegegaan met Sabine rond 15u30 (of iets later + -) en ze is in die bocht goed dwars gegaan, omdat er veel volk stond te kijken :-)
          Last edited by ; 20/08/2008, 20:20.

Comment

• rad am ring zondag
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              rad am ring zondag
              Inderdaad, spijtig dat ik niet kan gaan. Dat moet een superervaring zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                Nice pics!! Ik was daar zondag ook voor een rit met de Ring-Taxi (met Sabine, een super ervaring!)

Er staan 2 pics bij van de driftende Ring-Taxi...zou je het uur van die pics nog kunnen achterhalen?
                Wij zijn meegegaan met Sabine rond 15u30 (of iets later + -) en ze is in die bocht goed dwars gegaan, omdat er veel volk stond te kijken :-)
                Hehe lees het nu net; jammergenoeg net te laat: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=4404

Ik dacht al dat moyaert met een splashke reed En dan nog van kuurne, kon ook anders.
                Ben jij dan die persoon die ook in de cafetaria zat na de karting in kortrijk?
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Hehe lees het nu net; jammergenoeg net te laat: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=4404

Ik dacht al dat moyaert met een splashke reed En dan nog van kuurne, kon ook anders.
                  Ben jij dan die persoon die ook in de cafetaria zat na de karting in kortrijk?
                  Inderdaad, da ben ik Had voor mn b-day een rit in de RingTaxi cadeau gekregen,en vorige zondag was het eindelijk zover . We hebben eerst een kleine verkenningsronde gereden met onze "ring-toy" aka Suzuki Splash 1.2
                  Manmanman,wat is die traaaaag. , maar twas wel een leuke voorbereiding voor de rit met de M5....die was fantastisch! Grotendeels door de sublieme pilote, Sabine Schmitz.... Eindelijk een vrouw die kan auto-rijden...aleja, een vrouw die alle mannen op een hoopje rijdt eigenlijk
                  Lekker driften met 1 handje aan het stuur,terwijl ze een babbeltje slaat met de passagiers
                  We gaan zeker nog terug, met welke auto weten we nog niet....ik ben erover aant nadenken (lees:dromen) om mijn e36 van wat gewicht te ontdoen, maar alles moet wel nog roadlegal blijven, dus moet ik eerst eens zien wat de beperkingen zijn ivm keuring en dergelijke.
                  Bart (Moyaert dus ) heeft nog een Hyundai Scoupé staan met 1500turbo,dus zou die wagen een 2e optie zijn als circuit-speelgoed.... en moest het niks worden,dan leggen we wel samen met enkele kameraden en huren we daar ter plekke wel een Golf R32 of iets dergelijks. Ik ben in ieder geval sedert vorig weekend verslaafd aan "de Ring"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten

Ben jij die maat van Bart die ook mee was op de karting in kortrijk?
                    We hebben u alleszins gespot met de splash, we hebben ons kapot gelachen!

We zijn rond 15u-15u45 vertrokken naar de zufahrt, dus het kan zijn dat het jullie zijn in de ringtaxi. Ik kijk op mijn foto's even het uur na!

Comment

• 14u49 is de foto genomen.
                      edit: maar misschien staat m'n camera niet op zomeruur, en dan zou het kunnen kloppen!
                      edit2: foto is dus effectief wel om 14u49 genomen.

Comment

• Thx vo de foto's!
                        Wij hebben ons ook kapot gelachen (en gezweet : airco nam teveel vermogen )
                        Idd wij waren ook op de karting! Hebben u wagen ook gezien op parking ingang maar niet gelinkt aan de TomT!!! Jammer
                        Ik wil direct opnieuw gaan!! Maar dan met ander voertuig
                        Hebben jullie overnacht of rechstreeks geweest?

Comment

• morgenvroeg rijden wij op se..da word weer een leuk dagje hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind

edit: ik zie juist dat de ring pas na 14 uur open is morgen...ik dacht dat je in de week ook van smorgens de ring op kon??
                          Last edited by ; 21/08/2008, 07:43.

Comment

• Oei das minder ma ben toch jaloers ze

Comment

• De Ring is niet altijd open voor touristenfahrten. Hier kun je de uren bekijken voor 2008 http://www.nuerburgring.de/events.10.0.html
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                morgenvroeg rijden wij op se..da word weer een leuk dagje hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind

edit: ik zie juist dat de ring pas na 14 uur open is morgen...ik dacht dat je in de week ook van smorgens de ring op kon??
                                Gade fietsen of lopen?

Comment

• das pas zaterdag en zondag he

Ik ben al aan het plannen voor de volgende trip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichten
                                    Thx vo de foto's!
                                    Wij hebben ons ook kapot gelachen (en gezweet : airco nam teveel vermogen )
                                    Idd wij waren ook op de karting! Hebben u wagen ook gezien op parking ingang maar niet gelinkt aan de TomT!!! Jammer
                                    Ik wil direct opnieuw gaan!! Maar dan met ander voertuig
                                    Hebben jullie overnacht of rechstreeks geweest?
                                    's Morgens 7u vertrokken, 's avonds 23u50 terug thuis!

Comment

• Ik dacht evt om 2 dagen te gaan 1 en 2 nov
                                      Daar kamperen ofzo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                        Gade fietsen of lopen?

knallen met mijne cupra ja

Comment

• Als 't lekker weer is ga'k zondag fietsen.

Comment

Working...
                                          X