Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenKan je zomaar naar daargaan en een rondje rijden? Of moet je reserveren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtenter plaatsen een ticket kopen 21 € en dan kan je de ring op.
Einzigartig, faszinierend, emotional und stark geht es durch die grüne Hölle. Zum Programm gehören das 24h Radrennen, das 24h MTB-Rennen, Jedermann-Rennen in verschiedenen Distanzen, 22km-Zeitfahren über die Nordschleife, MTB-Marathon in verschiedenen Distanzen, das Tourenfahren, die Rad-Bundesliga und diverse E-Bike-Angebote.
Geen gedacht of je moet reserveren of niet.
Comment
-
[quote=GOLF V GTI;2900015]Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGewoon naar daar rijden 21 of 22 euro en ongelimiteerd aantal toertjes.[/quote
21 € voor 1 toerke van 20 km
ZONDAG = RAD und RUN = MET DE FIETS of TE VOET
€22
ONGELIMITEERD aantal toertjes.
Comment
-
[quote=Mayonaise;2900026]Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
ZONDAG = RAD und RUN = MET DE FIETS of TE VOET
€22
ONGELIMITEERD aantal toertjes.
ik ga altijd met de wagen op de ring fietsen en wandelen doe ik wel ergens anders
Comment
-
ben juist terug..weer was enorm slecht maar heb een 6tal ronden gereden..een paar keer goed gegleden maar ben zonder brokken thuisgeraakthebben ons enorm goed uitgeleefd ...
weet er iemand toevallig of er sites zijn waar ik fotos kan vinden van vandaag..hopelijk staat de cupra er op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKijk es in dit topic naar de diverse foto's, er staat meestal wel een link op die foto's. Er zijn een aantal sites die foto's van de ring online zetten, al denk ik niet dat er veel fotografen waren met het weer van vandaag.neen ik denk het ook niet want het was echt rotslecht..maar wel leuk natuurlijk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichtenhttp://www.8200rpm.com/webcam
Daar vind je alle beelden terug van de webcam
thxik heb mezelf toch een paar keer teruggevonden maar spijtig genoeg geen aktie fotos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenthxik heb mezelf toch een paar keer teruggevonden maar spijtig genoeg geen aktie fotos
zodat ik zeker een foto heb
Comment
-
Hier vind je verschillende sites van fotograven
Je moet je wel aanmelden.
www.touristenfahrerforum.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenMaandag oldscool ringrime! PJ en Moptic
kutexamens
Ik heb gisteren nog een accu aangehangen hé.... komt gij vandaag nog af, of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenaaaaaaaaargh
kutexamens
Ik heb gisteren nog een accu aangehangen hé.... komt gij vandaag nog af, of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenik kom af, maar ga niets meer doen aan de radio, ga iets eten want ik moet nog terugtrakteren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenHier vind je verschillende sites van fotograven
Je moet je wel aanmelden.
www.touristenfahrerforum.de
bedankt hè
was nog vergeten zeggen..hebben gisteren de nieuwe focus RS gezien int zwart met hier en daar stickers op en de nieuwe porsche panamarera of zoiets int groen met hier en daar stickers op
Comment
Comment