Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Als 't lekker weer is ga'k zondag fietsen.
    Kan je zomaar naar daargaan en een rondje rijden? Of moet je reserveren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
      Kan je zomaar naar daargaan en een rondje rijden? Of moet je reserveren?
      ter plaatsen een ticket kopen 21 € en dan kan je de ring op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
        ter plaatsen een ticket kopen 21 € en dan kan je de ring op.
        Dit weekend is het Rad am Ring , zijn vraag ging daarover denk ik
        Einzigartig, faszinierend, emotional und stark geht es durch die grüne Hölle. Zum Programm gehören das 24h Radrennen, das 24h MTB-Rennen, Jedermann-Rennen in verschiedenen Distanzen, 22km-Zeitfahren über die Nordschleife, MTB-Marathon in verschiedenen Distanzen, das Tourenfahren, die Rad-Bundesliga und diverse E-Bike-Angebote.

Geen gedacht of je moet reserveren of niet.
        2012 Renault Megane RS

Comment

• Gewoon naar daar rijden 21 of 22 euro en ongelimiteerd aantal toertjes.

Comment

• [quote=Mayonaise;2900006]Gewoon naar daar rijden 21 of 22 euro en ongelimiteerd aantal toertjes.

21 € voor 1 toerke van 20 km met de wagen
            Last edited by ; 22/08/2008, 12:52.

Comment

• [quote=GOLF V GTI;2900015]
              Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Gewoon naar daar rijden 21 of 22 euro en ongelimiteerd aantal toertjes. [/quote

21 € voor 1 toerke van 20 km

ZONDAG = RAD und RUN = MET DE FIETS of TE VOET

€22

ONGELIMITEERD aantal toertjes.

Comment

• [quote=Mayonaise;2900026]
                Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten

ZONDAG = RAD und RUN = MET DE FIETS of TE VOET

€22

ONGELIMITEERD aantal toertjes.

Met de fiets of te voet weet ik het niet
                ik ga altijd met de wagen op de ring fietsen en wandelen doe ik wel ergens anders

Comment

• ben juist terug..weer was enorm slecht maar heb een 6tal ronden gereden..een paar keer goed gegleden maar ben zonder brokken thuisgeraakt hebben ons enorm goed uitgeleefd ...
                  weet er iemand toevallig of er sites zijn waar ik fotos kan vinden van vandaag..hopelijk staat de cupra er op

Comment

• Kijk es in dit topic naar de diverse foto's, er staat meestal wel een link op die foto's. Er zijn een aantal sites die foto's van de ring online zetten, al denk ik niet dat er veel fotografen waren met het weer van vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Kijk es in dit topic naar de diverse foto's, er staat meestal wel een link op die foto's. Er zijn een aantal sites die foto's van de ring online zetten, al denk ik niet dat er veel fotografen waren met het weer van vandaag.
                      thx voor de tip neen ik denk het ook niet want het was echt rotslecht..maar wel leuk natuurlijk

Comment

• Daar vind je alle beelden terug van de webcam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk Berichten
                          http://www.8200rpm.com/webcam
                          Daar vind je alle beelden terug van de webcam

thx ik heb mezelf toch een paar keer teruggevonden maar spijtig genoeg geen aktie fotos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                            thx ik heb mezelf toch een paar keer teruggevonden maar spijtig genoeg geen aktie fotos
                            Idd actie foto's zijn moeilijk te vinden wat erg jammer is! Volgende keer plaats ik mijn porttretterekkers wel zodat ik zeker een foto heb
                            Last edited by ; 23/08/2008, 11:12.

Comment

• Hier vind je verschillende sites van fotograven

Je moet je wel aanmelden.

www.touristenfahrerforum.de
                              Last edited by ; 23/08/2008, 16:37.

Comment

• Maandag oldscool ringrime! PJ en Moptic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  Maandag oldscool ringrime! PJ en Moptic
                                  aaaaaaaaargh

kutexamens

Ik heb gisteren nog een accu aangehangen hé.... komt gij vandaag nog af, of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    aaaaaaaaargh

kutexamens

Ik heb gisteren nog een accu aangehangen hé.... komt gij vandaag nog af, of niet?
                                    ik kom af, maar ga niets meer doen aan de radio, ga iets eten want ik moet nog terugtrakteren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                      ik kom af, maar ga niets meer doen aan de radio, ga iets eten want ik moet nog terugtrakteren!
                                      no problemo, ik zal me al proper aandoen voor op restaurant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                        Hier vind je verschillende sites van fotograven

Je moet je wel aanmelden.

www.touristenfahrerforum.de

bedankt hè
                                        was nog vergeten zeggen..hebben gisteren de nieuwe focus RS gezien int zwart met hier en daar stickers op en de nieuwe porsche panamarera of zoiets int groen met hier en daar stickers op

Comment

• Wat is het juiste adres van de ingang van de ring? De bordjes brengen me steeds naar de ingang van het circuit.

Comment

Working...
                                          X