Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichtenmet welke wagen was je er?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenZ3M, zwart, nrpl YLU-geenidee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenDaar stond overlaats een witte GT3, zeker dat deze van hem is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichtendie heb ik gezien
ook op de gevoelige plaat?
Comment
-
wat denk je
en nog wat Belgen
alle foto's kun je terug vinden op http://www.tracklife.net/index.php?o...2_itemId=47673
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenof de ringfotogravenlinks is ook fijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenof de ringfotogravenlinks is ook fijn.
Je moet je wel aanmelden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichtenwat denk je
Bedankt!
kun je hem in high res doorpmen?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk BerichtenIk ga voor de 135i
Ik moet je overtreffen Sam, niet?
Enkel op topsnelheid pakt ie hem.
135i is een héél stuk zwaarder, en je heb nogal wat last van turbolag. Zeker op kortere technische delen.
Comment
-
Ik ben er vorige maand direct op geweest. Veel geluisterd naar tips, en vele videootjes bekeken. Dat laatste helpt je echter niéts vooruit. Ik wist namelijk nog 1 gevaarlijke bocht (Adenauer Forst), daar zag je vele beginners rechtdoor gaan.
Ik kon de bocht ook ruim op tijd inschatten, want ik reed echt traag. M'n banden hebben niet of nauwelijks gepiept. Ik heb zelfs rapper gereden naast de ring dan op de ring. Op de ring zelf heb ik gewoon zoveel mogelijk rechts gereden en de sfeer opgesnoven, en proberen wat bochten te memoriseren. Veel gekeken hoe anderen rijden ook.
Onderschat de krachten niet die op je inwerken, da's echt zot!
Ik heb dus echt traag gereden met respect voor het circuit. Imo is het levensgevaarlijk om veel rapper te gaan als beginneling. Want hoe goed je ook op de baan kan rijden en je auto beheersen, op de ring is het andere koek!
Maar met mijn rijstijl zou mijn moeder nog naast mij hebben durven zitten, daar ben ik zeker van. En dat regeltje zal ik nog een tijdje doen voordat ik echt rapper begin te gaan. Want de ring is imo op z'n gevaarlijkst, als je denkt dat je haar al iet of wat kent.
Comment
Comment