Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GTR 2 op PC. Dan kunt ge de track erin modden
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      GTR 2 op PC. Dan kunt ge de track erin modden
      Thanks, maar ik dat er een nieuwe gtr uit was dus ik heb gtr evolution besteld bij play.com voor slechts 14 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
        Welke spellekes hebben allemaal de Nordschleife als parkoerke om te rijden? Bij voorkeur PC/PS3.
        rFactor, is zowat de beste versie van de Nordschleife die je kunt vinden.
        Bevat een Touristenfahrten, ADAC, 24H, rain, snow, fall,.. versie.
        2012 Renault Megane RS

Comment

• Kun je dat daar downloaden?

Comment

• Gespot vorig weekend:

met dank aan de fotograaf!

Comment

• Comment

• Wat is jullie beste rondetijd op de Nordschleife

En met welke wagen

GOLF V GTI = 9.52.000
                Last edited by ; 13/12/2008, 11:52.

Comment

• ge moogt dat niet meten,
                  maar 'k pak mijnen tijd hoor,
                  ge betaald voor een ronde,
                  dan moet ge er laaaaaaaang van genieten hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    ge moogt dat niet meten,
                    maar 'k pak mijnen tijd hoor,
                    ge betaald voor een ronde,
                    dan moet ge er laaaaaaaang van genieten hé
                    Ik geniet van elke ronde snel of traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Gespot vorig weekend:

met dank aan de fotograaf!
                      En waarom niet met de 320i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                        Wat is jullie beste rondetijd op de Nordschleife

En met welke wagen

GOLF V GTI = 9.52.000
                        Niet echt 100% precies getimed, maar rond de 9:50 (in 't droge uiteraard)

Kan zeker sneller (veel verkeer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

kan inderdaad sneller als er minder verkeer is

Comment

9:50 op standaard banden?
                            vind ik moeilijk om te geloven. Zeker als je claimt dat er veel verkeer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                              9:50 op standaard banden?
                              vind ik moeilijk om te geloven. Zeker als je claimt dat er veel verkeer is.
                              Jip, maar zoals ik al zei 't was geen zuivere meting.. gewoon in de auto zelf chronometer gebruiken vanaf je de kegels voorbij bent en terug op stop bij de afrit..

'veel' verkeer voor mij = 3/5 vd bochten nette lijnen rijden en de rest remmen/voorbijlaten

Comment

Jip, maar zoals ik al zei 't was geen zuivere meting.. gewoon in de auto zelf chronometer gebruiken vanaf je de kegels voorbij bent en terug op stop bij de afrit..

'veel' verkeer voor mij = 3/5 vd bochten nette lijnen rijden en de rest remmen/voorbijlaten
                                jij doet dan nog een heel lange meting?

normaal wordt er gechronometreerd van brug tot brug

bij oprijden ring, start chrono aan de brug, en jij eindigt de chrono aan de brug aan't begin van het lange stuk... dan kan je uitbollen om je kar al "lucht" te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                  jij doet dan nog een heel lange meting?

normaal wordt er gechronometreerd van brug tot brug

bij oprijden ring, start chrono aan de brug, en jij eindigt de chrono aan de brug aan't begin van het lange stuk... dan kan je uitbollen om je kar al "lucht" te geven.
                                  Dat is geen volledige ronde he.. nu ja niet dat 't veel uitmaakt aangezien het toch niet zo'n goede tijd is..

Comment

Dat is geen volledige ronde he.. nu ja niet dat 't veel uitmaakt aangezien het toch niet zo'n goede tijd is..
                                    omdat een volledige ronde niet mogelijk is...

maar het is de chronometreringsafstand die gebruikt werd door Jeremy en Sabine met de Jag en het Ford-buske, en door de meeste amateur-ringers

Comment

• Is de ring eigenlijk open morgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Tamelijk zeker ja. Die witte heb ik daar ook al gezien, én gehoord, zeker geen standaard uitlaatje
                                        Die is zeker van de Bruno van het Contrast. Volledig origineel nochtans. Er komt ook een klant met een oranje GT3 RS...

Comment

• Sneeuw op de ring

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X