GTR 2 op PC. Dan kunt ge de track erin modden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenGTR 2 op PC. Dan kunt ge de track erin modden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenWelke spellekes hebben allemaal de Nordschleife als parkoerke om te rijden? Bij voorkeur PC/PS3.
Bevat een Touristenfahrten, ADAC, 24H, rain, snow, fall,.. versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenge moogt dat niet meten,
maar 'k pak mijnen tijd hoor,
ge betaald voor een ronde,
dan moet ge er laaaaaaaang van genieten hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGespot vorig weekend:
met dank aan de fotograaf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenWat is jullie beste rondetijd op de Nordschleife
En met welke wagen
GOLF V GTI = 9.52.000
Kan zeker sneller (veel verkeer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNiet echt 100% precies getimed, maar rond de 9:50 (in 't droge uiteraard)
kan inderdaad sneller als er minder verkeer is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNiet echt 100% precies getimed, maar rond de 9:50 (in 't droge uiteraard)
9:50 op standaard banden?
vind ik moeilijk om te geloven. Zeker als je claimt dat er veel verkeer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten9:50 op standaard banden?
vind ik moeilijk om te geloven. Zeker als je claimt dat er veel verkeer is.
'veel' verkeer voor mij = 3/5 vd bochten nette lijnen rijden en de rest remmen/voorbijlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJip, maar zoals ik al zei 't was geen zuivere meting.. gewoon in de auto zelf chronometer gebruiken vanaf je de kegels voorbij bent en terug op stop bij de afrit..
'veel' verkeer voor mij = 3/5 vd bochten nette lijnen rijden en de rest remmen/voorbijlaten
normaal wordt er gechronometreerd van brug tot brug
bij oprijden ring, start chrono aan de brug, en jij eindigt de chrono aan de brug aan't begin van het lange stuk... dan kan je uitbollen om je kar al "lucht" te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenjij doet dan nog een heel lange meting?
normaal wordt er gechronometreerd van brug tot brug
bij oprijden ring, start chrono aan de brug, en jij eindigt de chrono aan de brug aan't begin van het lange stuk... dan kan je uitbollen om je kar al "lucht" te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat is geen volledige ronde he.. nu ja niet dat 't veel uitmaakt aangezien het toch niet zo'n goede tijd is..
maar het is de chronometreringsafstand die gebruikt werd door Jeremy en Sabine met de Jag en het Ford-buske, en door de meeste amateur-ringers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTamelijk zeker ja. Die witte heb ik daar ook al gezien, én gehoord, zeker geen standaard uitlaatje
Comment
-
Comment