weet er iemand of er ergens foto's te vinden zijn van de ring op zaterdag? Mijn schoonbroer is er gaan rijden en zou is willen zien of hij er tussen staat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtenweet er iemand of er ergens foto's te vinden zijn van de ring op zaterdag? Mijn schoonbroer is er gaan rijden en zou is willen zien of hij er tussen staat.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenLaatste 17 plaatsen:
Vrijdag 17 april 2009
Erlebe Trackdays und freies Fahren auf der Nürburgring Nordschleife sowie Spa-Francorchamps mit deinem eigenen oder Mietwagen. Buche jetzt für High-Speed Fahrtraining, exklusive Rennstrecken-Events und Kurvenreiche Streckenerlebnisse. Experience track days and driving on the Nürburgring Nordschleife and Spa-Francorchamps with your own or rental car. Book now for high-speed driver training, exclusive track events, and thrilling circuit experiences.
349 euro... vrij rijden van 08:00 uur tot 14:00 uur
Het is zeker de moeite. In totaal 99 voertuigen worden toegelaten.
Het lange rechte stuk is volledig open dus je kan alles geven. Vorig jaar 255 in een Cayman S gedaan.
Auto's ondermeer: Audi R8, KTM X-bow, Ferrari 360 CS, 599 GTB en 355 F1, Porsche 997 GT2 etc.
Just so you know. Ik ga er al jaren naartoe. De VLN training achteraf is ook de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk ga een kijkje nemen denk ik, nog forummers?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvolgende belgen gezien op de ring :
audi r8 ( zwart )
ktm x-bow
golf v gti ( rood )
civic type-r ( zwart)
golf 2 gti
Ibiza
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenVandaag op de Nurburgring een speciale sportwagen gezienBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
hoorde het ook net op het VTM nieuws, was een item over de nurburgring en de ringtaxi
Sabine
meer dan 25.000 laps Nordshleifedan begrijp ik het wel dat ze elke cm van buiten kent
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvolgende belgen gezien op de ring :
ktm x-bow
Deze wrs?
Comment
-
exclusieve kar
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDie is mij op weg naar de ring gisteren voorbijgevlamd op een bochtig baantje in een groepje met nog 4 andere (2 ferrari's, corvette en M6)shit wat was dat voor een V8 gebrul
vanachter stond er GTM op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenidd die sportcar heb ik ook gezien en gehoordshit wat was dat voor een gebrul
vanachter stond er GTR op!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenVandaag op de Nurburgring een speciale sportwagen gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk BerichtenIs een FFR (Factory Five Racing) GTM. Mooie spot, zeer exclusief
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3DVrijdag 17 april 2009
www.trackdays.deOorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk ga een kijkje nemen denk ik, nog forummers?Oorspronkelijk geplaatst door DenniskeCount me in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenIk heb nog een toegangskaart over ter waarde van EUR 50 als toeschouwer + toegang tot warm en koud buffet bij de VLN training (loge van Renault dacht ik) vanaf 15.00 uur voor de liefhebbers. Vergeet vooral niet naar de VLN training te gaan op het F1 circuit achteraf. Vorig jaar dikke bakken op de parking.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZie sms
Wellicht dat ik morgen rond 08.00 uur an die Strecke ben. Wellicht BMW 328i. Audi breng ik ook mee maar blijft wellicht aan de kant, ding is toch niet vooruit te branden.
Comment
-
Oops
WTF was me dat vandaag. Aaargh. Please doctor, make it go awaaay!
Om 04.15 uur opgestaan om om 07.30 uur aan de Ring te zijn.
Of ik moet me van locatie vergist hebben, of de Ring ligt tegenwoordig op het eiland Atlantis. F*ckin' wet! Djeez. Het regende keihard en delen van de Ring stonden echt een paar cm onder water.
Samen met ex collega Mark toch maar de moed bij elkaar geraapt en eraan begonnen.
Jammer genoeg stond de ophanging van de BMW niet goed afgesteld en was de achterkant vederlicht geworden
We reden achter een 997 Carrera S en ik wilde net Mark complimenteren dat hij de auto met zijn 328i goed kon bijhouden toen we plots na een flauwe bocht recht richting vangrail gingen. Op een vijftigtal cm dwars langs de vangrail op en met veel geluk terug recht gekomen. Gras en modder vlogen de lucht in. Phew wat een opluchting dat de voorkant er niet aan gegaan is. Snelheid weet ik niet maar ik vermoed dat het niet harder als 80 km/uur gegaan is.
Achteraf verhaal gaan halen bij een paar kenners en blijkbaar zit het probleem in de ophanging van de auto. De veren achter komen te snel terug omhoog waardoor na over een bult gereden te zijn de band minder voeling heeft met de grond (want die band trekt in.)
Komt daarbij dat omwille van gewichtsbesparing er alles vanachter uit is gehaald om de rolkooi te plaatsen (achterbank, hoedeplank, binnenbekleding etc. Wat de auto vanachter erg licht maakt. Dat samen met wellicht iets te vroeg op het gas gegaan te zijn, maakte dat de auto in no time onbestuurbaar werd. Hadden wij ff geluk dat de auto nog heel is.
Tegen de middag toch nog een poging gewaagd toen het iets minder aan het regenen was, maar tevergeefs. De auto is onder deze omstandigheden onhandelbaar.
Na 2 rondes dan maar de handdoek in de Ring (wat een uitdrukking) gegooid. Jammer.
De KTM X-bows zijn ook niet van de aanhangwagens afgeweest zag ik en vele andere deelnemers aan de trackday zaten eveneens met betreurd gezicht naar buiten te kijken. Hun bolides stilstaand op de parking.
Achteraf naar de VLN training geweest in de Jaguar Lounge. Best wel eens de moeite en wat kunnen die Duitsers toch veel vlees eten. De Lexus LF-A reed er (weliswaar bedekt) enkele rondjes. Maakt best wel een leuk geluid, maar niks vergeleken met dat van bijvoorbeeld een Gallardo. Op de parking veel lekkere bolides zoals altijd. Ondermeer een CLK-DTM, Wiesmann Roadster, Viper, Aston Martin DBS, nieuwe SL 65 (63?) AMG, F430 Spider etc. Toch altijd wel leuk om eens een kijkje te nemen.
Nu is het voor Mark's auto terug naar de garage en een volledige andere afstelling kiezen. Je ziet ons eerdaags wellicht op een maandag terug.. als de zon schijnt
Comment
Comment