Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op autogespot staat'r in de laatste geuploade foto's een reeks van 5 foto's van uw V8 nààst de ring, Speedman. Over foto's als je óp de ring aan't rijden bent weet ik niks
Op autogespot staat'r in de laatste geuploade foto's een reeks van 5 foto's van uw V8 nààst de ring, Speedman. Over foto's als je óp de ring aan't rijden bent weet ik niks
heb nog niets gepland voor het verlengd weekend. wanneer zijn er mooie dingen te zien, en wanneer is er het minst traffiek om met een gewone auto een ritje te doen?
heb nog niets gepland voor het verlengd weekend. wanneer zijn er mooie dingen te zien, en wanneer is er het minst traffiek om met een gewone auto een ritje te doen?
Dit weekend zijn het de 24 h van de nurburgring . Vanaf 26/05/09 is de ring terug open.
hmm, leasing contract zegt dat ik niet mag meedoen aan uithoudingsritten, zelf rijden zal voor een andere keer zijn. we zullen zien of we gaan kijken, nog nooit op de ring geweest en blijkbaar kost het voor bezoekers redelijk veel geld.
Comment