Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
druk dit af
document is wel al een tijdje oud, dus het zou best kunnen dat bepaalde delen nu afgezet zijn met veiligheidshekkens. Laat het ons wetenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtendruk dit af
document is wel al een tijdje oud, dus het zou best kunnen dat bepaalde delen nu afgezet zijn met veiligheidshekkens. Laat het ons weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIk ben niet bang van een stapje te zettenmaar helaas zie ik op foto's zoals deze van DJ Dirk dat er nu van die hoge omheining staat langs de binnenkant van de Karussel
http://www.supercars.net/gallery/119513/2063/1.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenJe kunt daar dus lekker iets drinken terwijl auto's daar voorbij scheuren?
Comment
-
Ik lees hier net dat wat ik hoopte wel degelijk bestaat: de 'Ring rond op de koersvelo! Echt waar, dat moet ik ooit nog gedaan hebben!
Mijn Duits is wel niet goed genoeg om te snappen wat de bedoeling is, het is blijkbaar een 24h evenement?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenIk lees hier net dat wat ik hoopte wel degelijk bestaat: de 'Ring rond op de koersvelo! Echt waar, dat moet ik ooit nog gedaan hebben!
Mijn Duits is wel niet goed genoeg om te snappen wat de bedoeling is, het is blijkbaar een 24h evenement?
Mayonaise en ik hebben het vorig jaar gedaan en het was echt de moeite. Kostte toen 25 euro dacht ik, je mocht zoveel ronden doen als je wil. De sfeer is de max.
Dit jaar zou ik het opnieuw willen doen (wel eerst wa trainen denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd een wedstrijd, maar op zondag kan je ook gewoon zo gaan rijden: Touristenfahrten, maar dan met de fiets.
Mayonaise en ik hebben het vorig jaar gedaan en het was echt de moeite. Kostte toen 25 euro dacht ik, je mocht zoveel ronden doen als je wil. De sfeer is de max.
Dit jaar zou ik het opnieuw willen doen (wel eerst wa trainen denk ik)
Comment
-
Vanavond is de GP-Strecke (wel de korte club-versie, niet het volledig F1-circuit) open voor Touristenfahrten. Ik ga 'es zien en 'es 20 minuutjes bollen. Wel zeer voorzichtig, want 'k sta op qua kale banden (geen 2 mm profiel meer), en 't is met de stock 177 pk, de standaard remmen, en de PSS9 zo hoog en soft als 'ie maar kan geschroefd. Maar 'k wil dat wel 'es gedaan hebben.
Maybe see you guys there.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhoeveel kost da eigenlijk om is mee uwen auto erop te mogen rijden?
grtz
Comment
-
rond de 25€ dacht ik, maar de prijs is dit jaar alweer gestegenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhoeveel kost da eigenlijk om is mee uwen auto erop te mogen rijden?
grtz
4 Runden PKW 75,00 €
8 Runden PKW 145,00 €
15 Runden PKW 250,00 €
25 Runden PKW 390,00 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenrond de 25€ dacht ik, maar de prijs is dit jaar alweer gestegen
Comment
-
Vorig jaar heb ik ook telkens 1 of 4 ronden tickets gekocht.
Ik heb dit jaar toch maar ineens een 15 ronden ticket gepakt. Als het aantal rondjes oploopt maakt dat toch al een aardig verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten22€ voor een rondje, verleden jaar was het 21€.
Comment
Comment