Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb goesting om zondag eens te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Jeremy Clarkson zei gisteren nog 5 pond (herhaling van 2005)
      En werd vertaald als 5€
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ik heb goesting om zondag eens te gaan
        Ik ga morgen, kom mee!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik heb een breedbeeld en zet 4:3 uitzendingen altijd helemaal naar onder zodat ik geen ondertitels hoef te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Ik heb een breedbeeld en zet 4:3 uitzendingen altijd helemaal naar onder zodat ik geen ondertitels hoef te lezen.
            RESPCET!

dan ga ik nu een stuk taart eten!

Comment

• hahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                RESPCET!

dan ga ik nu een stuk taart eten!
                Smakelijk, doe Alexx een goeiendag van mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  echt wel duur eigenlijk.. paar jaar terug stond het aan 14 euro
                  Echt é! Voor mijn eerste ronde, een viertal jaar geleden, betaalde ik -denk ik- 16 Euro.

Comment

• Ik vind het nog altijd geen geld voor wat je ervoor terugkrijgt

En al kost het 50 EUR, dan rij ik nog een rondje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ik vind het nog altijd geen geld voor wat je ervoor terugkrijgt

En al kost het 50 EUR, dan rij ik nog een rondje.

Ik ook, maar dan wel echt 1 ipv 8 ofzo
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                        Ik ook, maar dan wel echt 1 ipv 8 ofzo

Of gewoon elk jaar een jaarkaart kopen en elk jaar meer rondjes rijden, en jezelf wijsmaken dat het evenveel kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Ik ga morgen, kom mee!
                          Wat is er te doen morgen

Comment

Wat is er te doen morgen
                            gewoon touristenfarthen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              gewoon touristenfarthen zeker?
                              Komt daar volk op af? Ik ben eens op een zondag gegaan en dat was echt de moeite, in de week is er minder volk waarsch? En ik wil wel dat het de moeite is om 600km te rijden, al is Spillies natuurlijk wel een leuke bezienwaardigheid, maar die kan ik in België ook bezichtigen eh

Comment

Komt daar volk op af? Ik ben eens op een zondag gegaan en dat was echt de moeite, in de week is er minder volk waarsch? En ik wil wel dat het de moeite is om 600km te rijden, al is Spillies natuurlijk wel een leuke bezienwaardigheid, maar die kan ik in België ook bezichtigen eh
                                De trip er naar toe is belangrijker dan de Ring zelf, aangezien ik er zelf nog niet ga oprijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  De trip er naar toe is belangrijker dan de Ring zelf, aangezien ik er zelf nog niet ga oprijden.
                                  Was ik ook niet echt van plan hoor, ik ga om de sfeer op te snuiven en te kijken, maar ik heb wat schrik dat er overdag niet veel te zien is in de week

Comment

• allez wa is da nu! rijden moet je daar doen!

ik ga normaal donderdag nog eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      allez wa is da nu! rijden moet je daar doen!
                                      Ik ga niet ff met de auto's van mijn ouders op de Ring knallen, er moet maar iets gebeuren...

Met mijn auto -> direct!

Comment

Was ik ook niet echt van plan hoor, ik ga om de sfeer op te snuiven en te kijken, maar ik heb wat schrik dat er overdag niet veel te zien is in de week
                                        Er is daar heus wel elke dag iets te zien hoor, gewoon in mindere mate.

Bv. ipv. 7 M3's CSL's zie je er dan maar één ofzo, big thing.

Comment

• Rond hoeveel uur vertrek je? Ga je met de bus?

Comment

Working...
                                          X