Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat hij op mij doelde :p Ik was er tesamen met Nls en Mercedeske
Altijd leuk een paar nieuwe gezichten bij namen vanop het forum te kunnen plakken. (ik ben effe goeidag komen zeggen bij u Matthi, tesamen met Mercedeske vlak voor ons laatste rondje).
Heb me weer goed geamuseerd. 4 tal rondjes kunnen doen wat niet super veel is, maar met het warme weer was dat wel voldoende.
Spijtig genoeg kwam de domper op de vreugde pas later. Nadat we in de Burger king gaan eten zijn, wil Nls terug vertrekken, hij hoort plots een krakend geluid, en kan sinds dan geen versnelling meer kiezen Er zat niks anders op dan Touring te bellen en laten afslepen.
Ik hoop dat de schade meevalt.
Touren im Reisebus über die Nürburgring Nordschleife sind immer wieder ein tolles Erlebnis für Ihre Reisegäste. Im Rahmen der Touristenfahrten können Busse die legendäre Nordschleife des Nürburgrings mit einem Guide an Bord befahren.
Als in de post boven de jouwe staat dat er zelfs bussen op de Ring toegelaten worden, dan zal een suv ook wel mogen hé...
In dit geval zou ik daar zeker wel eens willen aan meedoen, aan dat ring-gebeuren
Alleen vind ik het dan nogal raar dat sportwagens samen zouden rijden met SUV's, die toch grote verschillen in snelheid rijden....
In dit geval zou ik daar zeker wel eens willen aan meedoen, aan dat ring-gebeuren
Alleen vind ik het dan nogal raar dat sportwagens samen zouden rijden met SUV's, die toch grote verschillen in snelheid rijden....
Er rijdt daar vanalles! Gaande van een Opel Meriva tot een full spec Porsche GT3 RS! Ik heb er ook een Hyndai Tucson, een VW Touareg en een X5 zien op rijden. Om maar te zeggen dat werkelijk iedereen met gelijk welk type van voertuig zich wel eens aan rondje Ring waagt!
Hou wel rekening met aanstormend verkeer! Check dus iedere 5 seconden je spiegels en hou van zodra het mogelijk is, rechts met de rechtse pinker op. Op die manier geef je de achterligger een duidelijk signaal van 'ik heb je gezien en ik blijf rechts, kom maar voorbij'.
Altijd leuk een paar nieuwe gezichten bij namen vanop het forum te kunnen plakken. (ik ben effe goeidag komen zeggen bij u Matthi, tesamen met Mercedeske vlak voor ons laatste rondje).
Heb me weer goed geamuseerd. 4 tal rondjes kunnen doen wat niet super veel is, maar met het warme weer was dat wel voldoende.
Spijtig genoeg kwam de domper op de vreugde pas later. Nadat we in de Burger king gaan eten zijn, wil Nls terug vertrekken, hij hoort plots een krakend geluid, en kan sinds dan geen versnelling meer kiezen Er zat niks anders op dan Touring te bellen en laten afslepen.
Leuke dag gehad, maar idd erna dikke miserie.
Auto staat nu nog in Duitsland, maar het had erger kunnen zijn. "Antriebwelle" ofzoiets. Zou de cardanas zijn die vervangen moet worden. Kosten vallen mee en morgen zou ik 'm al terug mogen gaan halen.
Zou direct terugwillen, maar m'n Golfke is er jammergenoeg niet op gemaakt
Inderdaad, ik bedoelde u
Ik dacht dat je "crash" heette, maar was niet zeker, Cash is dus
Miljaar wat een miserie achteraf nog zeg, dat zal wel een serieuze rompslomp zijn zo in het Buitenland
Auto staat nu nog in Duitsland, maar het had erger kunnen zijn. "Antriebwelle" ofzoiets. Zou de cardanas zijn die vervangen moet worden. Kosten vallen mee en morgen zou ik 'm al terug mogen gaan halen.
Zou direct terugwillen, maar m'n Golfke is er jammergenoeg niet op gemaakt
Miserie man, maar goed dat het precies nogal meevalt. Denk je dat het komt van op de NS te rijden of gewoon van de verre rit? Succes met de afhandeling!
Comment