Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik houd het in de gaten, als het eens past zou ik graag eens meegaan.
    Kent er iemand deze auto? Vriend van me heeft die gespot in de buurt van de 'ring, maar 'k weet niet direct wat het is...

Comment

• Mosler..

Comment

• Ge hebt daar ook al van die spotters ofwa?

Zo ff doodleuk op straat gaan staan...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• bij m'n favoriete tankstation met de supervriendelijke debiel aan de kassa

Comment

• En dat spel draait daar goed!

Die nafte staat 'r trouwens nog redelijk goedkoop, of was ik mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              supervriendelijke debiel aan de kassa

indd

maar de eetkraam daarlangs is wel teleurstellend vind ik. We kwamen rond de middag aan en hadden nog niet te veel gegeten smorgens. Dus dan maar een portie pommes met worst. Schoon voorgerechtje was dat.
              In brunchen nog eens gestopt bij de worstenboer voor hetzelfde; twee minuten later staat ge weer te rammelen van de honger...
              Last edited by Geertt; 10/08/2009, 12:22.

Comment

• Ze zijn er nogal serieus aan't bijbouwen, binnenkort eens stoppen daar, als het geopend is.

Behalve de coaster is er nog het ringcentrum zelf, met info en testen/proeven.
                Ook een hotel en dorpje met huisjes; zal wel succes hebben denk ik.

Comment

• http://www.ring-werk.com

Comment

• Trouwens, hoe idioot is dat vernieuwde Resto niet aan de ring? Het Devil's diner of hoe het nu ook heet? Een gewone Cola bestellen gaat niet want je moet een Ringcard hebben om te kunnen betalen. Echt belachelijk! Volgens mij gaan ze daar heel wat klanten mislopen!

Comment

• Datte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Datte?

Nee dat ander dicht bij de abfahrt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Trouwens, hoe idioot is dat vernieuwde Resto niet aan de ring? Het Devil's diner of hoe het nu ook heet? Een gewone Cola bestellen gaat niet want je moet een Ringcard hebben om te kunnen betalen. Echt belachelijk! Volgens mij gaan ze daar heel wat klanten mislopen!
                          Binnenkort moet je overal met de Ringcard betalen zelfs in de fanshop

Comment

• Vrijdag 24 juli tot en met maandag 27 juli een paar dagen naar de Nürburgring geweest. Voor mij de eerste keer maar wat een ervaring. Vergeet alle circuits, de Ring is echt bijzonder. Een circuit dat zijn weerga niet kent, niet alleen door de baan zelf maar ook door de hele entourage. Een rondje ging dan ook sneller voorbij dan ik zelf had gedacht. Bizar dat je op zo'n circuit gewoon met 200 bochten kan nemen.

Ook nog een aantal Belgen gezien, waaronder een R8. Zijn er nog mensen van AF die er dat weekend ook waren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                              Binnenkort moet je overal met de Ringcard betalen zelfs in de fanshop
                              Waarom? Da's toch overdreven stom?

Comment

Waarom? Da's toch overdreven stom?
                                Het is nu eenmaal zo niets aan te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                                  Het is nu eenmaal zo niets aan te doen.
                                  Ja ok, dat weet ik ook wel. Maar dat is uiteraard geen antwoord op m'n vraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
                                    Ook nog een aantal Belgen gezien, waaronder een R8
                                    Deze?

Comment

Trouwens, hoe idioot is dat vernieuwde Resto niet aan de ring? Het Devil's diner of hoe het nu ook heet? Een gewone Cola bestellen gaat niet want je moet een Ringcard hebben om te kunnen betalen. Echt belachelijk! Volgens mij gaan ze daar heel wat klanten mislopen!
                                      wou daar vorige maand iets eten en idd echt een achterlijk systeem.. was vroeger beter

Comment

Deze?

Die kerel is er ook regelmatig .

Comment

Deze?

-
                                          Klopt! Die was het inderdaad! Ging behoorlijk vlot de baan over.

Comment

Working...
                                          X