Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenBij mist, sneeuw, hagel of een (ernstig) ongeval gaat 't toe voor zo ver ik weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbij sneeuw gaat het soms toch open?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIk ben de E42 verlaten net voor de Duitse grens (Lommersweiler heet het daar geloof ik), en heb dan de GPS ingesteld op Adenau, zonder snelwegen te volgen. Vervolgens kreeg ik de zaligste weggetjes voorgeschoteld waarin zowat alles zat van korte haarspeldbochtcombinaties tot zacht glooiende stukken waar je ongehoorde snelheden kon halen, en het beste van al: totaal geen verkeer! Ik heb de route die ik gevolgd heb ongeveer gereconstrueerd met google maps: klik
En dan via Gerolstein, geschifte baantjes !
Comment
-
-
Zaterdag & Zondag is het ook DTM op de Nurburgring (maar dan de GP Strecke)
De Nordschleife is dan ook gewoon open voor het publiek, op dergelijke dagen is er nog meer te beleven als op andere dagen.
Misschien wel eens interessant om tot ginds af te zakken dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzelfs al ligt het al een ijspiste qua gladheid (laagje rubber + nat), het is nog altijd open
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAlsjeblieft stradge:
En qua eten: In Breidscheid zijn 2 zaken (schnitzel, worst met friet, ...) of de Pizzeria Pinnochio in Adenau (hoofdstraat)Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenundersteer understeer that's total car control ... NOT
ik vond het ff grappig, maar als iemand zo zou doen in mijn wagen, gaat'ie eruit halverwege het circuit...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenZaterdag & Zondag is het ook DTM op de Nurburgring (maar dan de GP Strecke)
De Nordschleife is dan ook gewoon open voor het publiek, op dergelijke dagen is er nog meer te beleven als op andere dagen.
Misschien wel eens interessant om tot ginds af te zakken dan?
Of is het voor iedereen toegankelijk? ik twijfel of ik met ne maat vrijdag of zaterdag ga, zaterdag wordt het ook wel beter weer2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
ja dus ..
Maar 't is ook open voor de toeristen? Want constant naar racewagens zitten zien, zegt me nu niets, ok is wel leuk, maar porsche's,aston's,AMG's voorbij zien knalle vind ik veeel leuker2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment