Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    zelfs al ligt het al een ijspiste qua gladheid (laagje rubber + nat), het is nog altijd open
    Bij mist, sneeuw, hagel of een (ernstig) ongeval gaat 't toe voor zo ver ik weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Bij mist, sneeuw, hagel of een (ernstig) ongeval gaat 't toe voor zo ver ik weet.
      bij sneeuw gaat het soms toch open?

Comment

bij sneeuw gaat het soms toch open?
        Voor toeristenritjes? Het is soms open voor privé aangelegenheden, maar anders denk ik 't niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
          Ik ben de E42 verlaten net voor de Duitse grens (Lommersweiler heet het daar geloof ik), en heb dan de GPS ingesteld op Adenau, zonder snelwegen te volgen. Vervolgens kreeg ik de zaligste weggetjes voorgeschoteld waarin zowat alles zat van korte haarspeldbochtcombinaties tot zacht glooiende stukken waar je ongehoorde snelheden kon halen, en het beste van al: totaal geen verkeer! Ik heb de route die ik gevolgd heb ongeveer gereconstrueerd met google maps: klik
          Ik nam vroeger meestal die route, maar ik reed door tot Prüm.
          En dan via Gerolstein, geschifte baantjes !

Comment

• Thanks voor het posten van uw route-aanraders, dat zal de rit wat aangenamer maken de volgende keer!

Comment

• Super sites!

Comment

• Zaterdag & Zondag is het ook DTM op de Nurburgring (maar dan de GP Strecke)
                De Nordschleife is dan ook gewoon open voor het publiek, op dergelijke dagen is er nog meer te beleven als op andere dagen.
                Misschien wel eens interessant om tot ginds af te zakken dan?

Comment

zelfs al ligt het al een ijspiste qua gladheid (laagje rubber + nat), het is nog altijd open
                  Nice, ik dacht dat ze meteen sloten als het wat glad lag. Dan gaat het meer op ramptoerisme lijken denk
                  Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Alsjeblieft stradge:

En qua eten: In Breidscheid zijn 2 zaken (schnitzel, worst met friet, ...) of de Pizzeria Pinnochio in Adenau (hoofdstraat)
                  Zalige links! Heel hard bedankt!

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• "That is just the worst lap I've ever sat in, all you did was understeer understeer understeer"

Comment

• understeer understeer that's total car control ... NOT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            understeer understeer that's total car control ... NOT

ik vond het ff grappig, maar als iemand zo zou doen in mijn wagen, gaat'ie eruit halverwege het circuit...

Comment

• Oh, you've got a bent right! AMAZING!

Comment

• Zalig die commentaar

Dit weekend ook nog eens naar de ring trekken via de binnenbaantjes. Na een dikke maand zonder Speedster te hebben gezeten...

Comment

• Kans is groot dat ik zaterdag of zondag ook nog eens ga.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    repost

blijft wel hilarisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Zaterdag & Zondag is het ook DTM op de Nurburgring (maar dan de GP Strecke)
                                      De Nordschleife is dan ook gewoon open voor het publiek, op dergelijke dagen is er nog meer te beleven als op andere dagen.
                                      Misschien wel eens interessant om tot ginds af te zakken dan?
                                      Wat houdt die DTM in? bij DTM denk ik aan die race CLK's en A4's
                                      Of is het voor iedereen toegankelijk? ik twijfel of ik met ne maat vrijdag of zaterdag ga, zaterdag wordt het ook wel beter weer
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ja dus ..
                                        Maar 't is ook open voor de toeristen? Want constant naar racewagens zitten zien, zegt me nu niets, ok is wel leuk, maar porsche's,aston's,AMG's voorbij zien knalle vind ik veeel leuker
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                        X