Oorspronkelijk geplaatst door Cash
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenBen vorige zondag geweest was er zeer rustig .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenMet de GTI of is die al verkocht?
Hij staat niet meer te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenWat kan je er doen als je zelf niet op het circuit rijdt?
Waar kan je hier meer informatie over vinden ?
http://www.pearle.be/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Ahja, je kan ook rond het circuit wandelen of fietsen en eten, maar daarvoor moet je niet naar de Ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenonnozel doen in een espace is ook een optie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRing zonder Ringmeister is onmogelijk (en wéér is RRD overgelopen, de slet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenKan je gewoon op het circuit rijden of moet je reserveren ?
Mvg
Een beetje zoals een parkeermeter-betaalautomaat.
€21 was het gisteren (en ik denk de rest van de zomer ook nog)
Comment
-
Ik ben gisteren 21 juli geweest.
Het was er echt heel kalm, deels door de weekdag en deels door het slechte weer denk ik.
Ik had al een half rondje op een natte Nurburgring gedaan, maar nu heb ik al wat meer rondjes ervaring op een natte Ring en dat heeft toch ook wel iets vind ik, is zelfs plezanter dan in het droge te rijden.
Picje van mij op de webcam :
Ik heb me goed geamuseerd.
Spijtig genoeg heeft de persoon die met me mee was zen wagen perte gereden :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWTF zijn die kruisjes op z'n lampen?
Plakband. Bij racewagens werd dit vroeger gedaan om te voorkomen dat er veel klein glas op het circuit kwam liggen bij ongelukjes.
Comment
Comment