Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• regen: carroussel e.d. = ????

'k ga donderdagavond,
      maar waarschijnlijk REGEN
      enige tips ivm plaatskes waar 'k extra voorzichtig moet zijn????
      carousell e.d.????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marknauta.nl Bekijk Berichten
        Welke plaat is dit?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 2-5-2009 Dtm

http://www.youtube.com/watch?v=5f_jPC7GDMo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            'k ga donderdagavond,
            maar waarschijnlijk REGEN
            enige tips ivm plaatskes waar 'k extra voorzichtig moet zijn????
            carousell e.d.????
            overal

Comment

• De moeite om te zien!

Comment

• Binnenkort ga ik ook naar daar, ben GTR aan het spelen op PC met het stuurwiel, alle rijhulp af
                Moet zeggen dat ik nu zeer veel virtueel heb rondgereden op de nordschleiffe, en als ik nu een filmpje bekijk op youtube weet ik al welke bocht er gaat komen, dus volgens mij helpt dat wel degelijk die games.
                GTR is een realisme sim, circuitdata is gps matig nauwkeurig.....

Ik ga natuurlijk heel rustig rijden in het begin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                  Binnenkort ga ik ook naar daar, ben GTR aan het spelen op PC met het stuurwiel, alle rijhulp af
                  Moet zeggen dat ik nu zeer veel virtueel heb rondgereden op de nordschleiffe, en als ik nu een filmpje bekijk op youtube weet ik al welke bocht er gaat komen, dus volgens mij helpt dat wel degelijk die games.
                  GTR is een realisme sim, circuitdata is gps matig nauwkeurig.....

Ik ga natuurlijk heel rustig rijden in het begin

ik denk inderdaad dat dat helpt....
                  vroeger speelde ik veel Grand Prix van Microprose op de PC ( jammer dat dat spel niet meer bestaat of geen vervolg kreeg).... ontelbare keren had ik in Spa gereden....
                  jaar terug eens echt op Spa francorchamps gereden met audi R8.. dat circuit ( alhoewel niet zo moeilijk om te onthouden zoals de ring) zat nog in mijn hoofd en ik had er toch voordeel bij dat ik die bochten al kende.....
                  veel plezier

ik ga binnenkort ook eens naar de ring.... zonder voorkennis weliswaar.... computergames days are over......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                    ik denk inderdaad dat dat helpt....
                    vroeger speelde ik veel Grand Prix van Microprose op de PC ( jammer dat dat spel niet meer bestaat of geen vervolg kreeg).... ontelbare keren had ik in Spa gereden....
                    jaar terug eens echt op Spa francorchamps gereden met audi R8.. dat circuit ( alhoewel niet zo moeilijk om te onthouden zoals de ring) zat nog in mijn hoofd en ik had er toch voordeel bij dat ik die bochten al kende.....
                    veel plezier
                    Spa ken je zonder voorbereiding dan ook na 3 rondes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Spa ken je zonder voorbereiding dan ook na 3 rondes.

bij mij dus na O rondes...

Comment

• de Ring is frustrerend en uitdagend at the same time.. je probeert zo clean mogelijk te rijden en je denkt van "aah ik weet hoe ik deze bocht neem" en uiteindelijk mis je uw apex compleet

de beste rondjes Nordschleife waren voor mij achter die Golf 6 GTI die het duidelijk veel beter kende dan mij, constant zijn lijnen rijden/remmen.. dat was super

Comment

• 26-04:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Knappe foto's daan
                                        Wel spijtig dat er bijna altijd die ruitjes aanwezig zijn op de achterruit van de wagens...alsnog zeer deftige pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

Toevallig foto's van die M5 die daar achter staat?

Comment

Working...
                                          X