Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Regelmatig wordt er hier toch een tripje openbaar georganiseerd, gewoon meegaan is de boodschap. You won't regret!
    'k Zou heel graag dit jaar nog eens gaan. Voor je 't weet is't weer winter en dan is het wachten tot april ofzo...

PS I love this forum Heb veel te lang op andere fora gezeten, dit is nog een echt goed Belgisch forum met echte liefhebbers. Good work guys!

Comment

• Vroeger was er toch ergens een site waar je de beschikbaarheid van de ring-taxi kon bekijken/ taxi reserveren? iemand een linkje?
      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
        I Zelf rijden zal ik wellicht niet doen denk ik, of het zou moeten zijn dat er niet veel volk is. Fucking 105pk...
        och, ik zit (zat) vast aan Opel firmawagens. er valt ook heel veel bij te leren met een minder krachtige auto hoor, mijn autos waren nooit een bom maar ik had toch altijd plezier wanneer ik die wat tot de limieten ging pushen, jammer dat ik net mijn Astra van 110pk heb moeten afgeven want anders ging ik deze maand zeker geweest zijn: die auto ken ik intussen door een door, jammer. ik had er graag mijn eerste ritje mee gedaan.

ik weet geen bal van de Ring, maar 't is nogal een lang en snel traject. bochtige bergpassen zullen toffer zijn, en met 100pk kom je wel toe
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Zelf rijden zal ik wellicht niet doen denk ik, of het zou moeten zijn dat er niet veel volk is. Fucking 105pk...
          Kerel, zelf met een sdi kan je je daar nogwel amuseren als je wil.
          A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
            Vroeger was er toch ergens een site waar je de beschikbaarheid van de ring-taxi kon bekijken/ taxi reserveren? iemand een linkje?
            Voor dit jaar alles uitverkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
              Kerel, zelf met een sdi kan je je daar nogwel amuseren als je wil.
              Wanneer zijn die autoforumnurburgritjes? In welk subforum worden die aangekondigd? Volgende ga ik mee, voila En dan zie ik ginder wel of ik er zelf op ga of niet.

Comment

• Soms in deze thread, soms hier.

Comment

• Blijkbaar was Der Walter vorige week woensdag ook van de partij aan de 'ring met z'n eigen kar, jammer genoeg niet gespot, hij had m'n motorkap mogen signeren

Comment

• Geen foto's van een fluogele BMW 3000CSL? Was gisteren blijkbaar op de ring maar nog nergens een foto gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Blijkbaar was Der Walter vorige week woensdag ook van de partij aan de 'ring met z'n eigen kar, jammer genoeg niet gespot, hij had m'n motorkap mogen signeren
                      Walter Röhrl?
                      Last edited by Spillies; 09/08/2009, 21:13.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Walter Rohr?
                        Ken je nog een Walter die regelmatig aan de ring is en aanspreektitel DER Walter heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Ken je nog een Walter die regelmatig aan de ring is en aanspreektitel DER Walter heeft?

Neen, daarmee

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Walter Rohr?

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Ik wel.
                            Walter Röhrl
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Blijkbaar was Der Walter vorige week woensdag ook van de partij aan de 'ring met z'n eigen kar, jammer genoeg niet gespot, hij had m'n motorkap mogen signeren
                              met wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                met wat?
                                Ik zou teleurgesteld zijn als het geen GT2 was. Niemand verdient die kar meer dan Walter!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Geen foto's van een fluogele BMW 3000CSL? Was gisteren blijkbaar op de ring maar nog nergens een foto gevonden
                                  Ik ben gisteren wel een fluogroene 3.0CS tegengekomen op de B258.
                                  AutoMinded.be

Comment

• Brit?

Ja dus. Ben op zoek naar foto's van die kar^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Brit?

Ja dus. Ben op zoek naar foto's van die kar^^
                                      Ik denk het niet ... hij stond op Duitse oldtimer platen (wit met rode letters)

Hij reed anders wel stevig door ... ik ben hem even gevolgd, maar toen ie 4 auto's na mekaar voorbijging in een lange bocht hield ik het voor bekeken
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Ik zou teleurgesteld zijn als het geen GT2 was. Niemand verdient die kar meer dan Walter!
                                        Nee gast

Een E36 M3

Comment

'k Zou heel graag dit jaar nog eens gaan. Voor je 't weet is't weer winter en dan is het wachten tot april ofzo...

PS I love this forum Heb veel te lang op andere fora gezeten, dit is nog een echt goed Belgisch forum met echte liefhebbers. Good work guys!
                                          Ik ga morgen, Mayo ook. Rond 13u vertrekken, ring is open vanaf 17u30
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X