Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
I Zelf rijden zal ik wellicht niet doen denk ik, of het zou moeten zijn dat er niet veel volk is. Fucking 105pk...
och, ik zit (zat) vast aan Opel firmawagens. er valt ook heel veel bij te leren met een minder krachtige auto hoor, mijn autos waren nooit een bom maar ik had toch altijd plezier wanneer ik die wat tot de limieten ging pushen, jammer dat ik net mijn Astra van 110pk heb moeten afgeven want anders ging ik deze maand zeker geweest zijn: die auto ken ik intussen door een door, jammer. ik had er graag mijn eerste ritje mee gedaan.
ik weet geen bal van de Ring, maar 't is nogal een lang en snel traject. bochtige bergpassen zullen toffer zijn, en met 100pk kom je wel toe
Kerel, zelf met een sdi kan je je daar nogwel amuseren als je wil.
Wanneer zijn die autoforumnurburgritjes? In welk subforum worden die aangekondigd? Volgende ga ik mee, voila En dan zie ik ginder wel of ik er zelf op ga of niet.
Blijkbaar was Der Walter vorige week woensdag ook van de partij aan de 'ring met z'n eigen kar, jammer genoeg niet gespot, hij had m'n motorkap mogen signeren
Blijkbaar was Der Walter vorige week woensdag ook van de partij aan de 'ring met z'n eigen kar, jammer genoeg niet gespot, hij had m'n motorkap mogen signeren
Comment