Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Vooral de hoogteverschillen zijn wow in vergelijking met de digitale versie
    Absoluut.. dat stukje Fuchsröhre vlak voor Adenauer Forst is één van m'n favoriete secties vd Nordschleife. Als ik m'n lijnen goed rijd kan ik daar net m'n 5de tot 5500 rpm trekken wat resulteert in rond de 210 kmh (?) (kijk nooit naar m'n snelheidsmeter) en de G-krachten die je dan voelt zijn zo verslavend Ik wil dat echt eens voelen in een racewagen, dat stukje

Pff, als ik een beetje opschiet met m'n werk hier en 't is zondag of zaterdag goed weer ben ik weer weg Wil de grens van 50 laps doorbreken

Comment

• @WB: hoeveel rondjes ervaring heb jij daar al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        @WB: hoeveel rondjes ervaring heb jij daar al?
        ik vind hier voor 43 rondjes ticketjes

op een dikke 2j ongeveer.. meegereden tel ik niet mee

Comment

• Das al niet slecht.
          Ikke 5 ofzo (zelf gereden)

Comment

• enige wat mij tegenhoudt is de prijs van zo'n rondje.. als 'k uit Luik vertrek is dat helemaal zo ver niet, immens pluspunt..

Comment

• einser am ring:

AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Absoluut.. dat stukje Fuchsröhre vlak voor Adenauer Forst is één van m'n favoriete secties vd Nordschleife. Als ik m'n lijnen goed rijd kan ik daar net m'n 5de tot 5500 rpm trekken wat resulteert in rond de 210 kmh (?) (kijk nooit naar m'n snelheidsmeter) en de G-krachten die je dan voelt zijn zo verslavend Ik wil dat echt eens voelen in een racewagen, dat stukje
                Yep Fuchsröhre is echt indrukwekkend. Ik durfde er wel niet voluit gaan, maar zelfs dan voel je de G-krachten als je aan de bodem van die "put" komt.

Schwedenkreuz vond ik ook nogal intimiderend, da's echt zo'n gigantische bult als je daarop rijdt, en je ziet de linkse bocht niet die er achter ligt. Je voelt de auto ook helemaal licht worden op de top.
                AutoMinded.be

Comment

• Gaat er iemand woensdag(avond)? Misschien dat ik nog eens passeer dan.
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                    Gaat er iemand woensdag(avond)? Misschien dat ik nog eens passeer dan.
                    Ik misschien, maar ik twijfel nog, ze voorspellen niet zo'n super weer precies (ik vind maar een site en daar geven ze kans op regen)

Of zijn er bronnen die iets anders zeggen, ik heb wel zin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Ik misschien, maar ik twijfel nog, ze voorspellen niet zo'n super weer precies (ik vind maar een site en daar geven ze kans op regen)

Of zijn er bronnen die iets anders zeggen, ik heb wel zin?

Der 16 Tage Wetter Trend für 53520 Nürburg. Temperatur, Wetterzustand, Sonnenstunden und Regenwahrscheinlichkeit in der 16 Tagesübersicht.

Comment

• is er ALTIJD iets te doen aan de ring? zou graag deze week eens gaan
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          is er ALTIJD iets te doen aan de ring? zou graag deze week eens gaan
                          Best de kalender op voorhand checken, het is niet elke dag touristenfahrten.

Ik zou deze week ook nog wel eens willen terug gaan, dit keer met de M3, misschien donderdag of vrijdag. Woensdag ga ik al op Zolder rijden (SkyLimitEvents), dus dan kan ik niet.
                          AutoMinded.be

Comment

• Aantal fotokes.

Cayman S MK2.

R8 V10.

Elise S2.

Ford GT.

Weg voor tankstation.

GT3 MK2.

GT-R.

R8 V10. Kwam alleen om te poetsen.

R26R.

GT3 RS.

Comment

• Ik ga waarschijnlijk donderdag nog eens. Het weer is wat twijfelachtig wel, gaat de ring dicht als het wat regent?

Comment

Ik ga waarschijnlijk donderdag nog eens. Het weer is wat twijfelachtig wel, gaat de ring dicht als het wat regent?
                                Wat denk je?

Comment

Ik ga waarschijnlijk donderdag nog eens. Het weer is wat twijfelachtig wel, gaat de ring dicht als het wat regent?
                                  Niet voor een paar druppeltjes nee
                                  AutoMinded.be

Comment

• Ok, thx misschien is er dan nog wel mooi driftwerk te zien
                                    Iemand nog een goed adresje om daar ergens in de buurt goed en niet te duur te eten (pizza, pitta, frieten ofzo)? En hoe vind ik Brünchen met m'n GPS (welke straat moet ik intikken, of hoe moet ik er geraken vanaf de Zufahrt, daar heb ik vorige keer lang achter gezocht en ik weet het nog niet)?

Comment

zelfs al ligt het al een ijspiste qua gladheid (laagje rubber + nat), het is nog altijd open

Comment

Ok, thx misschien is er dan nog wel mooi driftwerk te zien
                                        Iemand nog een goed adresje om daar ergens in de buurt goed en niet te duur te eten (pizza, pitta, frieten ofzo)? En hoe vind ik Brünchen met m'n GPS (welke straat moet ik intikken, of hoe moet ik er geraken vanaf de Zufahrt, daar heb ik vorige keer lang achter gezocht en ik weet het nog niet)?

Alsjeblieft stradge:

En qua eten: In Breidscheid zijn 2 zaken (schnitzel, worst met friet, ...) of de Pizzeria Pinnochio in Adenau (hoofdstraat)
                                        Last edited by W201; 12/08/2009, 08:52.
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                          Alsjeblieft stradge:

En qua eten: In Breidscheid zijn 2 zaken (schnitzel, worst met friet, ...) of de Pizzeria Pinnochio in Adenau (hoofdstraat)
                                          Die letzten Worte ...
                                          ... eines Diesel-Fahrers:
                                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                          W201 BENZIN

Comment

Working...
                                          X