Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik op het einde van de week al een nieuwe moto heb, dan ga ik nog is. wel niet om er op te rijden maar voor de rit via Spa nog is te doen
Morgen ga ik niet kunnen want ik heb in 3 dagen nog maar een 6 uur slaap gehad en ik ben ver dood
Vééél volk gezien!
IR_fuel, ik wou een foto nemen van uw kar , we hebben daar 2u gestaan.. we wandelen terug, en ik zie je passeren
next time!
We stonden wel voor je geparkeerd op de parking
Ik heb jullie auto daar gezien ja, heb daar ook 45 minuten gestaan, maar aangezien ik noch uw gezicht noch dat van uw pa ken ben ik geen goeiendag komen zeggen
Het was trouwens echt de max gisteren. De drukte op de baan viel heel goed mee! (ik heb zelfs een rondje gehad waarin ik NIEMAND ben tegengekomen) en super-weer gehad.
Ik heb 10 laps gereden (amai mijn ophanging na 10 keer Carrousel ) en het begint een beetje te gaan eindelijk.
Ik hoop dat de copiloten het wat naar hun zin hadden (zowel op de Ring als in het naar huis rijden ) en deze dag is zeker voor herhaling vatbaar!
Comment