Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve
Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten

Het weer zat goed, het enige waar ik wat schrik van had was het feit dat het weer pokkedruk zou zijn maar eens op de baan viel dat eigenlijk enorm goed mee. Tijdens mijn 4de (en laatste) rit van de dag ben ik zelfs niemand meer tegengekomen, zeer leuk

Tijdens mijn 1ste ronde heb ik quasi altijd achter een Bimmerke gehangen die voor mij een zeer acceptabel ritme aanhield. Was dus ideaal om de eerste keer kennis te maken met de blinde bochten en hoogteverschillen.
Die blinde bochten daar weet je van dat die er (ergens) aankomen maar dat hoogteverschil heeft mij eigenlijk harder doen flippen. Op 2 plaatsen voel je het gewoon ijl worden in je kop en dat geeft toch een bizar gevoel als je achter het stuur zit

LAM-666 voelde schitterend aan. Ik heb hem in Sport-mode gezet (tussen Normal en Corsa) en dat was voor mij de ideale compromis (ik rij trouwens ook altijd in Sport op de openbare baan).
Dat ding rijdt alsof het "on tracks" zit he. Ik begin nu alleen harder en harder te denken dat de opvolger van de Rt12 een coupé moet worden. Op bepaalde punten (sorry maar ik ken de kloten van al die bochtnamen ginder) voel je toch dat het chassis onder zware druk komt te staan hoor.
Absoluut voor verhaling vatbaar (alleen klote van de extra steenslag die ik cadeau gekregen heb).
Btw, ik wil toch hier wel even rechtzetten dat ik met Ir_fuel aan't zwanzen ben hé. Die kerel rijdt dat circuit met ease 2 keer beter dan ik, respect aan wie respect toekomt.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Comment