Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
    Wie gaat er morgen? s'Avonds is de GP-strecke open...
    BTW, hoe werkt dat aan de GP-strecke? Ik las hier ergens iets van X euro voor Y tijd.

Waar aanmelden enzo?

Heb het ooit eens gedaan en toen was het met kaartjes waar gaatjes in geknipt werden voor elke ronde, maar nu is het blijkbaar anders.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• Wij gaan vanavond en morgen.

GPS moet je links naast box 1 een ticket kopen voor 20 mins. Met dat ticket mag je paddock ingaan en dan zeggen ze wanneer je mag vertrekken. Het is trouwens enkel het clubcircuit van de GPS. Imho mis je dan het leukste/meest technische stuk.

Neemt niet weg dat het ook eens leuk is.

Comment

• Als er morgen iemand gaat uit de omgeving Gent-Merelbeke-Melle en nog een plaatsje over heeft, mag hij het altijd zeggen.
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Daarnet:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
            Wij gaan vanavond en morgen.

GPS moet je links naast box 1 een ticket kopen voor 20 mins. Met dat ticket mag je paddock ingaan en dan zeggen ze wanneer je mag vertrekken. Het is trouwens enkel het clubcircuit van de GPS. Imho mis je dan het leukste/meest technische stuk.

Neemt niet weg dat het ook eens leuk is.
            Soms is toch de ganse Grand-Prix Strecke open ook, zo 's avonds?

Comment

• AMG-day ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                bij porsche zal dat enorm meevallen. dat kan daar tegen.
                bij mijn auto heb ik daar ook vertrouwen in, aangezien ze tijdens de testen van de productie 10.000 km op de nurburgring hebben gereden, zonder te stoppen, behalve voor banden en benzine.
                Je hebt - denk ik - een beetje teveel vertrouwen in de marketing-praat. In een ander topic enige tijd terug las ik ook dat je schreef dat je kar een zuivere sportwagen was "omdat die in GT4-livrei races meerijdt", ofzo (kan me vergissen, weet alleszins de juiste bewoordingen niet meer). Ik zie zo'n Vantage toch eerder als een sportieve GT, geen sportwagen. Daarvoor is 'ie te zwaar, in ieder geval, en ook niet precies en communicatief genoeg. Maar dat is net z'n kracht, dat 'ie niet te hardcore is.

En wat betreft rondjes aaneen lappen op de NS, ik denk dat geen enkele auto dat lang uithoudt, alleszins geen 10.000 km. (waarmee ik niet wil zeggen dat ze dat niet hebben gedaan, hè, maar welke Duitse auto of Europese sportwagen doet dat hedentendage niét, tijdens z'n ontwikkeling?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  En wat betreft rondjes aaneen lappen op de NS, ik denk dat geen enkele auto dat lang uithoudt, alleszins geen 10.000 km.
                  En wat zou dan de geest geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Als je ziet dat ze ringtaxi

alle dagen nieuwe banden geven
                    alle 2 dagen nieuwe remmen
                    alle weken een nieuwe koppeling
                    ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Soms is toch de ganse Grand-Prix Strecke open ook, zo 's avonds?
                      Ik heb de ganse GPS enkel met Pistenclub gereden .. nog nooit met TS ... Zelf op de Nissan Race Academy was enkel het clubcircuit open ... Maar het kan wel natuurlijk. Hopelijk hebben ze morgen genoeg marshalls bij dan ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

...

So?

banden/remmen (en koppeling), zijn slijtage onderdelen. Daar ga ik niet van wakker liggen hoor.

Dat is zoals beweren dat als je snel rijdt op de snelweg je benzinetank sneller leeg is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                          AMG-day ?
                          Gisteren ook. Is cursus van AMG denk ik. Nog nooit zoveel Black Series bijeen gezien

(hiervoor nog nooit een Black Serie gezien eigenlijk )

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

...

Is dat zo?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• volgens speedman zijn ze enkel gestopt voor banden en benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                              AMG-day ?
                              Dat is AMG driving academy
                              Mr Drift

Comment

So?

banden/remmen (en koppeling), zijn slijtage onderdelen. Daar ga ik niet van wakker liggen hoor.

Dat is zoals beweren dat als je snel rijdt op de snelweg je benzinetank sneller leeg is
                                nee dat is nu niks waar ik wakker van zou liggen ...

mijn achterbanden kosten maar 500€ t'stuk
                                mijn remblokjes alleen al komen makkelijk op 500 voor de voorste alleen
                                en dan een koppeling ...dat zal ook de moeite niet zijn

ik wou dat ik er alle dagen heen kon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  delhaize openen in Nürburg ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    nee dat is nu niks waar ik wakker van zou liggen ...

mijn achterbanden kosten maar 500€ t'stuk
                                    mijn remblokjes alleen al komen makkelijk op 500 voor de voorste alleen
                                    en dan een koppeling ...dat zal ook de moeite niet zijn

Dat weet je dan ook als je een Vette koopt he.
                                    Net zoals jouw benzineverbruik het dubbele zal zijn van het mijne

Ik wil maar zeggen, dat is slijtage van onderdelen die gemaakt zijn om te slijten. Ik zou wel eens willen weten hoe het met de andere onderdelen zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                      Ik heb de ganse GPS enkel met Pistenclub gereden .. nog nooit met TS ... Zelf op de Nissan Race Academy was enkel het clubcircuit open ... Maar het kan wel natuurlijk. Hopelijk hebben ze morgen genoeg marshalls bij dan ...
                                      Is de Wannes ni 'es geweest op een avond, en de ganse GP-Strecke gedaan? Of was dat PC?

Comment

Banden, remblokken, remschijven, remolie, koppeling, dempers, ophangingsrubbers, koppeling, diff, wiellagers, torsiemoeheid (of hoe heet dat), allerhande pompen, ... I don't know. Men zegt belasting op de NS is x 100, toch? Da's dan 1.000.000 km. Me dunkt dat ni veel karren daar tegen bestand zijn.

Comment

• Plus : 10.000 km op de NS vlammen en niet één keer crashen, ik ben er alvast niet in geslaagd en 'k zat nog maar aan *ff tellen* 300 km ofzo.

Comment

Working...
                                          X