Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• danku danku

Comment

• Een pagina of 5 terug had ik ergens gelezen dat het jaarlijkse dodental ongeveer 15 is. Ik heb laatst ergens gelezen dat het 'officieel' eerder rond de 30 draait. En dan zijn dat enkel de gevallen waar men ter plaatse wordt dood verklaard, dus niet als men op weg naar of in het ziekenhuis overlijdt. Dus zou je er nog een schepje mogen bijdoen. Ik ben op zoek naar de originele tekst die ik gelezen heb, maar vind die nog niet. Iemand anders die meer info heeft hierover?
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Moddervette pic.

En helm op -> good thing. Zag dat Nas en passagier ook hun helm aan hadden. Ga dat in 't vervolg, als ik nog op de NS ga, ook doen.

Thanks!

Alhoewel de helm mongolisch is, vind 'k het ook beter hem op te hebben...

Als 'k eens geld op overschot heb zou'k wel eens 2 dezelfde helmen aanschaffen voor mij en m'n vriendin, 't zou megavet zijn...

Comment

• Comment

• Last edited by ; 09/09/2009, 00:57.

Comment

• Die passagier in die R8 kijkt toch maar enorm triestig.
              Zeker te horen gekregen dat hij er zelf niet eens mee mag rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                Die passagier in die R8 kijkt toch maar enorm triestig.
                Zeker te horen gekregen dat hij er zelf niet eens mee mag rijden
                Is de zoon van, zit ook op AudiSport.

Gebruiken ze als weekendwagen om tripjes mee te doen ed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Net gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Is de zoon van, zit ook op AudiSport.

Gebruiken ze als weekendwagen om tripjes mee te doen ed.
                    "Wij gebruiken de auto om naar de nurburgring te gaan"

hahahahaha , echt een van de droogste posts sinds lang

Comment

• iemand van kapellen blijkbaar, nog nooit gezien anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soundstorm Bekijk Berichten
                        Ja, vond nie direct een thread van uwe wagen, dus hier de link:

http://s234.photobucket.com/albums/e...t=Nurburg1.jpg
                        Niet mijn wagen hoor

Ik was de codriver en schitterende foto...

Comment

• Vandaag gaat er ook een AMG-cursus door op de Nurburgring (niet Nordschleiffe). Moest er iemand pics van hebben
                          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Met dank aan de sympathieke zwitser

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              morbide vraag, hoeveel doden vallen er tijdens toeristenvaarten ?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              < 15 per jaar ...
                              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Ik dacht elk jaar een 5-tal. 99% van de tijd motorrijders.
                              ik heb er ooit, een aantal jaren terug reeds, eens cijfers van gezien.... ik geloof 18 motorrijders per jaar en één autobestuurder per jaar gemiddeld?

Zou het eens moeten opzoeken, volgens mij stond dat in een artikel in GTO.

Comment

• Comment

• omg mijn GT3 RS zou er behalve de kleur ook zo uitzien, dat ruitje is zoo zalig

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Geef mij toch maar een helm met zoveel buizen rondom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        Gisteren ook. Is cursus van AMG denk ik. Nog nooit zoveel Black Series bijeen gezien
                                        Was idd ni normaal!
                                        *in de auto*
                                        Kijk Gino! C63... amai nog ene! amai sl63
                                        daar nog! wtf? tot we een hele stoet zagen aankomen, en zeker 15 aan een tankstation
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X