Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
    Paarse ledjes
    neigt meer naar neon blauw maar aan de selective color in blauw heb ik amper iets gewijzigd,dus
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Lady_911 zei dat ik jou niet mocht pushen om toch in de carroussel te duiken; waarop ik dus repliceerde dat ik ten zeerste betwijfel dat jij blindelings op mijn advies zou vertrouwen
      Ah ok, was dat al totaal vergeten (de quote, niet de raad)

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Bedankt om niet de achterkant van die Calafornia te posten!
      Wijze woorden hoor ik hier!

Comment

• Vandaag dus ook eens geweest....

Geschift gewoon wat je daar ziet
        Forummer W201 ontmoet en eens een kennismakingsrondje meegemaakt met hem... zalig hoe zo'n 190d over dat circuit jekkert zeg
        Ik was echt zwaar onder de indruk

Kon het toen ook wel niet laten om zelf eens te gaan, onder begeleiding van W201... dat was toch echt wel een niet te missen ervaring eigenlijk
        Mijn lijnen leken waarschijnlijk nergens naar omdat het circuit erg moeilijk is in te schatten bij je eerste keer, maar wat een fun kun je hebben met een auto die er TOTAAL NIET voor geschikt is
        Bij deze heeft de E dus zijn ringdoop gehad en een stickertje verdient

De wegen daar in de buurt zijn trouwens ook ronduit schitterend
        Nogmaals fel bedankt W201 (sorry, ben je naam vergeten ) voor het ritje en de begeleiding
        Last edited by ; 09/09/2009, 19:28.

Comment

• Was er vandaag ook veel te zien?
          Ja Nürburgring is echt schitterend he!

Comment

• Ik vond van wel, maar 't was dan ook de eerste keer

Porsche geven ze daar echt wel gratis bij de cornflakes, niet te doen hoeveel dat daar rondrijdt
            En dan redelijk wat Japans geweld zoals Evo's en Impreza's, GT-R's, 2x Gumpert Apollo, de obligate M's en AMG's, Elisjes, ...

Comment

• Ben echt verliefd op de sound van de RS4 B7.

Ik wil er zo een.

En jah op de Ring gaan rijden voor de eerste keer viel eigenlijk goed mee. Michael verklaarde mij een halve zot en goed grip op de baan ondanks kale achterbanden (waarvoor ik gevreesd had).

Waar kunnen wij de foto's bekijken

Comment

• W201

Bedankt voor het ritje

Ongeloofelijk hoe jij die kar loslaat

Kennismakingsronde was wel nodig + ook wat opmerkingen, thanks

Comment

• Ik vond het echt fijn! Ikzelf heb niet gereden, ik was er nog niet klaar voor. Dit doet niets aan het feit dat ik me immens geamuseerd heb! Wat een banen in die omgeving Merci voor 't rondje, Benny!

Comment

• Ik ga zo hard op mijn tanden moeten bijten dit weekend als het goed weer is om niet weer naar ginder te bollen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ik ga zo hard op mijn tanden moeten bijten dit weekend als het goed weer is om niet weer naar ginder te bollen
                      Ik zei daarstraks tegen men ma: kga is iets afspreken met de papa hé !
                      Men ma direct (zonder te weten waarover het ging) : Toch weer ni naar ginder he??!!

Het zal dit weekend dus :NO zijn

Comment

• Was wel leuk vandaag, verdorie veel lekkers te zien en te horen, geen enkele baansluiting, behoorlijk rustig (en als er dan iets voorbij kwam, was het 99% kans dat het een GT3 was ofzo, of een AMG 63).

Om half elf aangekomen, beetje rondgekeken, een paar rondjes gedaan, dan wat gaan kijken aan Hatzenbach rond de middag. Nog wat gereden, bovenvermelde forummers tegengekomen, wat gereden en me laten vervoeren met de taxi van Blackfox. En daarna nog wat gereden en iets voor 15u naar huis gebold.

8 rondjes erbij gelapt en het was dikke fun. En weer heel thuis, da's het belangrijkste.

Flupke zijn auto wel zien staan, maar niemand erbij ik had wel graag eens meegereden.
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

• This is "NRing 09/2009 P1" by TeamFQ on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

This is "NRing 09/2009 P2" by TeamFQ on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Mooie Adenauer Forst
                            Last edited by ; 09/09/2009, 22:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ik ga zo hard op mijn tanden moeten bijten dit weekend als het goed weer is om niet weer naar ginder te bollen
                                Why not? en niet met van die liflaf excuusjes als naft - geld en dergelijke zaken afkomen hé Eventuele ruzie met de madam is dan wel weer een goede reden
                                Zover ik weet had ge nog rondjes op uw kaart staan - ge moet die dringend opmaken hé

nordschleife! nordschleife! nordschleife! nordschleife! (am I getting into your brain yet ? )

Comment

• Mijn kaart is op hoor

aja, er staat nog 3€ op. Moet ik nog ne cola van gaan kopen ofzo

Comment

Mijn kaart is op hoor

aja, er staat nog 3€ op. Moet ik nog ne cola van gaan kopen ofzo
                                    Ik heb zijn laatste ronde gepikt

Comment

• ook net terug, was een tof dagje

Terug meegereden met Flukpke in de Morgan, daggie gezien etc

en de sfeer

Comment

• Ben er vandaag ook geweest met Glenn rond 15h tot 20h.
                                        Last edited by ; 10/09/2009, 09:59.

Comment

• Comment

Working...
                                          X