Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind persoonlijk dat het voor en nadelen heeft.
    Wanneer men de prijs gevoelig hoger gaat leggen, dan zullen er minder johnny's zijn die "even de stoeren" gaan uithangen op het circuit. Want het is meestal zo'n volk die het verziekt voor anderen of ongevallen veroorzaken.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel jammer voor mensen zoals ik. Ik zie gewoon heel graag sportwagens en rij graag eens snel, maar als student is 100 euro voor 4 rondjes wel al redelijk wat. Een dagje ringen kost dan al snel 200 euro. Jammer dus dat de gewone enthousiast met zo'n prijzen eigenlijk een beetje gebannen wordt af het circuit

ik vind het echt te duur worden om er nog op te gaan met een gewone wagen
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
      Ik vind persoonlijk dat het voor en nadelen heeft.
      Wanneer men de prijs gevoelig hoger gaat leggen, dan zullen er minder johnny's zijn die "even de stoeren" gaan uithangen op het circuit. Want het is meestal zo'n volk die het verziekt voor anderen of ongevallen veroorzaken.
      Niet mee akkoord.
      Als je "even de stoere" wilt gaan uithangen maakt het niet uit of het 10 of 100€ kost. Je doet het dan toch maar 1 of 2 keer ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Niet mee akkoord.
        Als je "even de stoere" wilt gaan uithangen maakt het niet uit of het 10 of 100€ kost. Je doet het dan toch maar 1 of 2 keer ofzo.
        bwa 'k denk dat de gemiddelde margi met z'n getjoende 316 compact wel 2 keer nadenkt als het plots wat duurder zou worden

Maar goed, of die mannen nu komen of niet, maakt niet uit. Ik vind het gewoon jammer dat er een bepaald publiek wordt uitgesloten van nog mee te doen (mede omdat ik er onder val natuurlijk :p)

en om 1 ritje te doen ga ik echt geen 400km rijden :p
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Kan iemand mij zeggen of de ring vrijdag open is?

Comment

• Deze vrijdag is volgens de kalender de ring niet open, volgende week vrijdag wel.

http://www.nuerburgring.de/en/events...rburgring.html hier zie je een overzicht
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• is er al eens iemand op de ring gaan rijden
              met een auto die hij als prototype had vermomd
              dus met tape en logo's afplakken enz...

moet wel ne keer lachen zijn om de spotterkes liggen te hebben
              just zo'n duitse nr.plaat vastkrijgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                is er al eens iemand op de ring gaan rijden

ROFL!

Comment

Zelfs zonder duitse nr-plaat gaan de spotters in aktie schieten denk ik

Comment

Magisch idéé! ff de autowereld bij de kl*ten pakken, moet hilarisch zijn!

BTW: moet je eigenlijk een egale nummerplaat hebben om op de afgesloten ring te rijden?

Comment

• Ik heb de tijdelijke platen van mijne P nog. Iemand interesse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten

BTW: moet je eigenlijk een egale nummerplaat hebben om op de afgesloten ring te rijden?
                        goede vraag. is te zien of je voertuig moet ingeschreven en gehomologeerd zijn, geen idee of je er op raakt met track-only wagens zonder plaat
                        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                          goede vraag. is te zien of je voertuig moet ingeschreven en gehomologeerd zijn, geen idee of je er op raakt met track-only wagens zonder plaat
                          http://www.nuerburgring.de/fileadmin...009_%20_2_.pdf

Enkele quotes:
                          • Für diese Fahrten gelten die Bestimmungen der Straßenverkehrsordnung (StVO), sofern nachstehend nichts anderes bestimmt wird.
                          • Das Befahren des Nürburgrings ist nur mit Kraftfahrzeugen erlaubt, die der Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung (StVZO) entsprechen
                          • Fahrzeuge mit Überführungs-Kennzeichen (rote Nummern), Kurzzeitkennzeichen (04erNummern), Oldtimer-Wechselkennzeichens (07er Nummern) sind nicht zugelassen
                          Kort samengevat: op de Nürburgring is de Duitse wegcode volledig van toepassing, enkel straatlegale voertuigen zijn toegelaten, en je mag er niet op met transit, tijdelijke, of oldtimer platen
                          Last edited by janvkn; 15/10/2009, 14:59.
                          AutoMinded.be

Comment

• Zondag ga ik nog eens kijken (niet rijden)

Gaan er hier nog daarheen? Om te rijden?

Eens kijken of ik er een paar kan spotten :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Zelfs zonder duitse nr-plaat gaan de spotters in aktie schieten denk ik
                              Jij zou geen foto's nemen moest je een afgeplakte wagen zien rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Jij zou geen foto's nemen moest je een afgeplakte wagen zien rijden?
                                ik niet.
                                en ik zie er hier vaak genoeg.

Comment

• Geluid is gewoonweg ONBESCHRIJFBAAR !
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    Zondag ga ik nog eens kijken (niet rijden)

misschien, weer lijkt goed te zitten, wel frisjes maar droog
                                    + als het zaterdagavond niet te laat wordt

Comment

• Aan welke snelheid wordt de Karoussel ongeveer genomen door de gemiddelde Tourist?
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                        Aan welke snelheid wordt de Karoussel ongeveer genomen door de gemiddelde Tourist?
                                        180 - 210

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                          Zondag ga ik nog eens kijken (niet rijden)

Als het weerbericht niet verandert:

-ir_fuel (Cayman S)
                                          -WoKe (A5)
                                          -Wax-it.be (130i)

Comment

Working...
                                          X