Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nen johnny is voor mij iemand die moet opvallen door gedrag te vertonen die niet sociaal aanvaard is.
Zoals uw kar tjoenen, luide uitlaten onder 1.1 atmo diesels vijzen....of rijden zoals ne mongool op de ring om u te moeten bewijzen/aandacht krijgen
Al die heisa hierboven
Ik beweer zeker niet dat ik alles van de ring ken, maar ik ga er geregeld foto's trekken, en hoe ik sommige jonge gasten zie rijden.. Wild claxonerend, vol in de remmen gaan zodat hun wielen blokkeren ( not cool) , etc...
Vandaar dat ik zei johnie's. Hoe sommigen snel en correct met een oudere BMW/alfa over de ring gaan, respect !
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
ik begin de prijs/geniet factor een beetje te negatief te vinden waarschijnlijk wel omdat ik geen serieuze kar heb om echt mee te gaan ringen natuurlijk
idd, tijd dat ge iets deftig koopt
ipv al die electronica/lief/boetes/...
De enige echte "Johnny" die ik hier tegen kom is imo Alexx. What a dork!
Alexx heeft wel al kei veel naast het circuit gestaan hé!
Ik had is ergens gelezen dat hij zelf nog nooit op het circuit heeft geweest en ik betwijfel het dat hij al eens met een auto heeft gereden. Dus hij kan helemaal geen johnny zijn!!!
Jammer toch dat je op 17 jarige leeftijd domme commentaren moet geven om erbij te proberen horen...
Als je in de ABS moet omdat je zo sportief rijd en kan rijden, chapeau dan. Maar sommigen halen daar echt rare stoten uit om wat cool te doen voor het publiek . Dat versta ik onder johnny's
Als je in de ABS moet omdat je zo sportief rijd en kan rijden, chapeau dan. Maar sommigen halen daar echt rare stoten uit om wat cool te doen voor het publiek . Dat versta ik onder johnny's
errr, zonder ABS op een natte Ring
zit ik toch met een klein hartje in mijn Roadster rond te gaan zulle
vooral de stukken bergaf
Alexx heeft wel al kei veel naast het circuit gestaan hé!
Ik had is ergens gelezen dat hij zelf nog nooit op het circuit heeft geweest en ik betwijfel het dat hij al eens met een auto heeft gereden. Dus hij kan helemaal geen johnny zijn!!!
Jammer toch dat je op 17 jarige leeftijd domme commentaren moet geven om erbij te proberen horen...
Gast.
Zeg jij dat nooit? ' Amai kijk daar , was da voor een johnny ' ?
Je kan toch aan iemand zijn manier van doen/gedrag zien of het een johnny is of niet? Of moet je daar eerst voor met meerijden met die persoon vooraleer je dat kan/mag zeggen??
Als er van die manne vol op hunne rem gaan staan voor de fun, om stoer te doen voor het publiek en terwijl wa voos beginnen claxoneren en hun hand uit 't raam dan vind ik dat een johnny ja .
Comment