Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iedereen denkt hier alles over de Ring te weten maar uiteindenlijk lopen ze maar mee met de meute.
    Wat een idioten hier op het forum. DAMN!

Comment

• Wat verstaat met trouwens onder "nen johnny"?
      Het is niet omdat uw kar getuned is dat ge dan ook een zot op de baan zijt.

Comment

• nen johnny is voor mij iemand die moet opvallen door gedrag te vertonen die niet sociaal aanvaard is.

Zoals uw kar tjoenen, luide uitlaten onder 1.1 atmo diesels vijzen....of rijden zoals ne mongool op de ring om u te moeten bewijzen/aandacht krijgen
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          nen johnny is voor mij iemand die moet opvallen door gedrag te vertonen die niet sociaal aanvaard is.

Zoals uw kar tjoenen, luide uitlaten onder 1.1 atmo diesels vijzen....of rijden zoals ne mongool op de ring om u te moeten bewijzen/aandacht krijgen
          Al die heisa hierboven
          Ik beweer zeker niet dat ik alles van de ring ken, maar ik ga er geregeld foto's trekken, en hoe ik sommige jonge gasten zie rijden.. Wild claxonerend, vol in de remmen gaan zodat hun wielen blokkeren ( not cool) , etc...
          Vandaar dat ik zei johnie's. Hoe sommigen snel en correct met een oudere BMW/alfa over de ring gaan, respect !
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten
            Iedereen denkt hier alles over de Ring te weten maar uiteindenlijk lopen ze maar mee met de meute.
            Ben jij een jonnie?

Comment

• 'Johhny' is hier echt al op teveel verschillende manieren geschreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                'Johhny' is hier echt al op teveel verschillende manieren geschreven.
                Kwas het ook aant denke nja, hoe schrijf je ook zo'n "woord"

Comment

• Let's ask google:

Johnny: 109,000,000 hits
                  Jonnie: 1,010,000 hits
                  Johhny: 606,000 hits
                  Sjonnie: 103,000 hits

Het lijkt dus Johnny te zijn

edit: hoezo de prijzen blijven gelijk? gingen toch stijgen?
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Comment

Let's ask google:

Johnny: 109,000,000 hits
                    Jonnie: 1,010,000 hits
                    Johhny: 606,000 hits
                    Sjonnie: 103,000 hits

Het lijkt dus Johnny te zijn

edit: hoezo de prijzen blijven gelijk? gingen toch stijgen?
                    Andere baas, andere wetten

Comment

• give that guy a raise
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Comment

• De enige echte "Johnny" die ik hier tegen kom is imo Alexx. What a dork!

Comment

Iedereen denkt hier alles over de Ring te weten maar uiteindenlijk lopen ze maar mee met de meute.
                          Verijk ons met je kennis, O alwetende god!

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Wild claxonerend, vol in de remmen gaan zodat hun wielen blokkeren ( not cool) , etc...
                          Door de hoge rondeprijzen kan ik geen ABS betalen
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

ik begin de prijs/geniet factor een beetje te negatief te vinden waarschijnlijk wel omdat ik geen serieuze kar heb om echt mee te gaan ringen natuurlijk
                            idd, tijd dat ge iets deftig koopt
                            ipv al die electronica/lief/boetes/...

neem uw opa eens mee hé!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Alfa 75 Twin-spark

'K heb nog zo 1 gehad , damn dat was een zaligen auto
                              Dat was nog een echte Alfa Romeo met achterwiel aandrijving.

Comment

De enige echte "Johnny" die ik hier tegen kom is imo Alexx. What a dork!

Alexx heeft wel al kei veel naast het circuit gestaan hé!
                                Ik had is ergens gelezen dat hij zelf nog nooit op het circuit heeft geweest en ik betwijfel het dat hij al eens met een auto heeft gereden. Dus hij kan helemaal geen johnny zijn!!!

Jammer toch dat je op 17 jarige leeftijd domme commentaren moet geven om erbij te proberen horen...

Comment

• er lopen wel mensen rond.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

De enige echte "Johnny" die ik hier tegen kom is imo Alexx. What a dork!
                                    Het was een gewone vraag omdat je zo fel reageerde, maar aangezien je zo reageert weet ik genoeg ...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Door de hoge rondeprijzen kan ik geen ABS betalen
                                    Als je in de ABS moet omdat je zo sportief rijd en kan rijden, chapeau dan. Maar sommigen halen daar echt rare stoten uit om wat cool te doen voor het publiek . Dat versta ik onder johnny's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Als je in de ABS moet omdat je zo sportief rijd en kan rijden, chapeau dan. Maar sommigen halen daar echt rare stoten uit om wat cool te doen voor het publiek . Dat versta ik onder johnny's
                                      errr, zonder ABS op een natte Ring
                                      zit ik toch met een klein hartje in mijn Roadster rond te gaan zulle
                                      vooral de stukken bergaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        errr, zonder ABS op een natte Ring
                                        zit ik toch met een klein hartje in mijn Roadster rond te gaan zulle
                                        vooral de stukken bergaf
                                        Daar heb ik niks van gemerkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten

Alexx heeft wel al kei veel naast het circuit gestaan hé!
                                          Ik had is ergens gelezen dat hij zelf nog nooit op het circuit heeft geweest en ik betwijfel het dat hij al eens met een auto heeft gereden. Dus hij kan helemaal geen johnny zijn!!!

Jammer toch dat je op 17 jarige leeftijd domme commentaren moet geven om erbij te proberen horen...
                                          Gast.
                                          Zeg jij dat nooit? ' Amai kijk daar , was da voor een johnny ' ?
                                          Je kan toch aan iemand zijn manier van doen/gedrag zien of het een johnny is of niet? Of moet je daar eerst voor met meerijden met die persoon vooraleer je dat kan/mag zeggen??
                                          Als er van die manne vol op hunne rem gaan staan voor de fun, om stoer te doen voor het publiek en terwijl wa voos beginnen claxoneren en hun hand uit 't raam dan vind ik dat een johnny ja .

Comment

Working...
                                          X