Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
      Nu vrijdag is het gesloten. De week erop niet
      shit zeg. ik had nog niet gekeken...
      i 1 2 1/2 6

Comment

• GOESTING!
        Heb er nog aan gedacht om vandaag te gaan, maar ik vond het weer niet goed genoeg, hopelijk binnen enkele weken nog eens, en dan toch mij eens eindelijk aan een eerste rondje wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Nog iemand die volgend weekend mss gaat? Als het redelijk weer is ben ik er zeker.
          Zaterdag is het VLN ..
          Zondag is open + Pistenclub trackday op GPS. Ik zal bij Pistenclub zitten, mochten er liefhebbers zijn ..

Comment

• Comment

• Comment

• die dingen zijn echt snél

coole foto

Comment

• daar is de MINI echt in zijn element, korte bochtjes, een echt sper-diff
                  (als 'k ooit terug een mini koop is het daarvoor!!!!)

Comment

• Met al die ring-veteranen hier, toch eens laten weten dat er nog noobs zijn hier, zoals ik :-) Ik hoop er dit jaar eens te raken voor de eerste keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                      Met al die ring-veteranen hier, toch eens laten weten dat er nog noobs zijn hier, zoals ik :-) Ik hoop er dit jaar eens te raken voor de eerste keer.
                      Ik ben er ook nog niet geweest hoor. Dit jaar misschien ook eens gaan kijken.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          Met al die ring-veteranen hier, toch eens laten weten dat er nog noobs zijn hier, zoals ik :-) Ik hoop er dit jaar eens te raken voor de eerste keer.
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Ik ben er ook nog niet geweest hoor. Dit jaar misschien ook eens gaan kijken.
                          kan mss een nieuw evenement worden. Me degene van op het forum die nog nooit over de ring hebben gereden naar daar te rijden om er is me die groep rond te rije
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                            hier sé

geen plak langsvoor?
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ik zou ook graag in 2010 voor de eerste keer naar de ring gaan, maar ik denk niet dat ik zal rijden op de ring zelf...

En tis nogal ver 'om eens te gaan kijken', daarom dat ik ook op zoek ben naar een dag waarbij het echt eens de moeite zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                Ik zou ook graag in 2010 voor de eerste keer naar de ring gaan, maar ik denk niet dat ik zal rijden op de ring zelf...

En tis nogal ver 'om eens te gaan kijken', daarom dat ik ook op zoek ben naar een dag waarbij het echt eens de moeite zal zijn...
                                elke zondag wanneer het zonnetje schijnt is het de moeite

Comment

• True, en zo ver is het eigenlijk ook niet imo, meestal een dikke 250 km, maar als je geluk hebt kan je die vrij vlot afhaspelen
                                  En het is sowieso de moeite om er eens te gaan kijken vind ik

Comment

Ik zou ook graag in 2010 voor de eerste keer naar de ring gaan, maar ik denk niet dat ik zal rijden op de ring zelf...

allerbeste dag vind ik de "startdag" van de "Scuderia Hanseat"-cursus,
                                    ze komen zich dan aanmelden en rijden al wat rondjes:
                                    vorig jaar een aantal Scuds, een Apollo, ontieglijk veel M3/GT3/..., Blacks,...
                                    normaal is het dan ook Tourifahrten

met meer ballen dan peekaa's ga je best op een dag dat het vochtig is,
                                    maar niet doorregend, dan kan je "de dikkertjes" lekker bijhouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      True, en zo ver is het eigenlijk ook niet imo, meestal een dikke 250 km, maar als je geluk hebt kan je die vrij vlot afhaspelen
                                      En het is sowieso de moeite om er eens te gaan kijken vind ik
                                      Tis een kleine 400 km van bij mij thuis (West-Vl.) maar idd, het moet wel eens de moeite zijn om te doen...

Comment

Tis een kleine 400 km van bij mij thuis (West-Vl.) maar idd, het moet wel eens de moeite zijn om te doen...
                                        maak er een week-end van
                                        'schat we moeten toch eens naar Monschau hé"
                                        en dan vergis je je en rijdt door tot Nuerburg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          maak er een week-end van
                                          Als student moet ik ook nog 'n beetje denken aan het budjet héé

Comment

Working...
                                          X