Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenNu vrijdag is het gesloten. De week erop nieti 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNog iemand die volgend weekend mss gaat? Als het redelijk weer is ben ik er zeker.
Zondag is open + Pistenclub trackday op GPS. Ik zal bij Pistenclub zitten, mochten er liefhebbers zijn ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenMet al die ring-veteranen hier, toch eens laten weten dat er nog noobs zijn hier, zoals ik :-) Ik hoop er dit jaar eens te raken voor de eerste keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenMet al die ring-veteranen hier, toch eens laten weten dat er nog noobs zijn hier, zoals ik :-) Ik hoop er dit jaar eens te raken voor de eerste keer.Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk ben er ook nog niet geweest hoor. Dit jaar misschien ook eens gaan kijken.BMW X5 45e
Comment
-
-
Ik zou ook graag in 2010 voor de eerste keer naar de ring gaan, maar ik denk niet dat ik zal rijden op de ring zelf...
En tis nogal ver 'om eens te gaan kijken', daarom dat ik ook op zoek ben naar een dag waarbij het echt eens de moeite zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIk zou ook graag in 2010 voor de eerste keer naar de ring gaan, maar ik denk niet dat ik zal rijden op de ring zelf...
En tis nogal ver 'om eens te gaan kijken', daarom dat ik ook op zoek ben naar een dag waarbij het echt eens de moeite zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenIk zou ook graag in 2010 voor de eerste keer naar de ring gaan, maar ik denk niet dat ik zal rijden op de ring zelf...
ze komen zich dan aanmelden en rijden al wat rondjes:
vorig jaar een aantal Scuds, een Apollo, ontieglijk veel M3/GT3/..., Blacks,...
normaal is het dan ook Tourifahrten
met meer ballen dan peekaa's ga je best op een dag dat het vochtig is,
maar niet doorregend, dan kan je "de dikkertjes" lekker bijhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenTrue, en zo ver is het eigenlijk ook niet imo, meestal een dikke 250 km, maar als je geluk hebt kan je die vrij vlot afhaspelen
En het is sowieso de moeite om er eens te gaan kijken vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenTis een kleine 400 km van bij mij thuis (West-Vl.) maar idd, het moet wel eens de moeite zijn om te doen...
'schat we moeten toch eens naar Monschau hé"
en dan vergis je je en rijdt door tot Nuerburg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenmaak er een week-end van
Comment
Comment