Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Je mag in principe met een traag hok de ring op maar als je even nadenkt en tussen als dat geweld wil rijden doe je dat niet. Ik denk dat als je dan een halve ronde gedaan hebt (10km) je wou dat je er niet opgereden was, zeker niet als het wat drukker is zoals op een zondag...
    Tja, daar vrees ik ook voor. Mijn auto heeft op een goede dag een topsnelheid van rond de 160 op gps, en om dan tussen auto's te gaan rijden die 2x zo snel zijn.
    Enfin ja, ik weet ook wel dat topsnelheid niet zo erg belangrijk is, maar het illustreert toch wel al

Moest ik nu eens een e30 iS'je vinden hé tegen de zomer

Comment

• Onderschat die hellingen niet daar, je gaat daar liggen volgassen, je motortemperatuur loopt op en je ziet je snelheidsnaald maar traagjes stijgen hoor

Comment

• Zolang dat mijn snelheidsnaald niet begint te zakken

Neenee, ik zal er met deze wagen waarschijnlijk wel vanblijven

Comment

• Check W201 met zijn 190d, die gast knalt daar rondjes rond Porsches en ander grof geweld

Tot dat de bocht voorbij is

Comment

• paar slippertjes

dikke sound op 1:07, Audi 5 pitter

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2:04 = held

Comment

• Aanwezig 16.04, dan is de ring open van 18u tot 19.30u... we gaan er een daguitstapje van maken en wat baantjes zoeken in 't Eifel-gebergte
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                hey hey,
                iedere wagen is welkom hé,
                alleen bussen/campers/...donkerkleurige vw Bora's etc. worden als "not welcome" beschouwd

foto's,
                staat hier niet ergens een lijst met sites?

de meest up-to-date die ik al heb gevonden, met handige datum toestanden
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Met een tragere wagen gaat best wel en het is leuk, gewoon goed spiegels checken en rechts aanhouden (en pinken) als er iemand sneller afkomt.

Als je de baan al wat kent, dat helpt.
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                    Met een tragere wagen gaat best wel en het is leuk, gewoon goed spiegels checken en rechts aanhouden (en pinken) als er iemand sneller afkomt.

Als je de baan al wat kent, dat helpt.
                    zondag is morgan club uitstap
                    weet dat ik EINGELIJK naar de RING wil

Comment

• vorig weekend geweest,goed geamuseerd,weet iemand waar ik eventueel foto's kan terugvinden van die dag?greetz

Comment

• Morgen Ring?

- Jerain

Comment

• Morgen Ring?

- Jerain
                          - Jonass ( Ahja just, ik heb nog geen auto en geen rijbewijs )

Comment

• Ik ga morgen ook eens naar de Ring bollen, denk ik. Wel als toeschouwer, want met die rioolpijp laten ze mij toch niet op de Ring.

Comment

• 6 rondjes gedaan deze voormiddag. 't Was fun
                              Eerste 2 toeren zeiknat, 3 en 4 quasi droog en dan terug wat beginnen regenen (op sommige stukken regende het pijpestelen en op andere stukken was het kurkdroog).

Wel om de 5 botten gele vlag. Witte 997 GT3RS in de vangrail en toestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                6 rondjes gedaan deze voormiddag. 't Was fun
                                Eerste 2 toeren zeiknat, 3 en 4 quasi droog en dan terug wat beginnen regenen (op sommige stukken regende het pijpestelen en op andere stukken was het kurkdroog).

Wel om de 5 botten gele vlag. Witte 997 GT3RS in de vangrail en toestanden
                                Aan 't oefenen voor den 12de?
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Met de GT-R?

Comment

• Neen, 't was een last-minute beslissing eigenlijk. Maar het kan natuurlijk geen kwaad hé

Met de GT-R ja, één van de 6 of 7 die er waren

Comment

• You're unique, just like everyone else!

Comment

• Bwah, hij was toch nog altijd uniek op zijn eigen manier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Neen, 't was een last-minute beslissing eigenlijk. Maar het kan natuurlijk geen kwaad hé

Met de GT-R ja, één van de 6 of 7 die er waren
                                          Het was een tof dagje. Rami als enigste met zijn GT-R tussen 4 Corvettes, waaronder 3 zwarte C6 Z06-en. Wannes was er ook bij en 1 rode C6.

Voor mij was het ook al 6 jaar geleden dat ik er geweest was. Vroeger er wel eens met de Golf GTI er gaan rijden, maar daarna niet meer.

Ik zal van de week eens foto's posten. Ik heb er wel een deeltje

Comment

Working...
                                          X