doemme he....als ik geweten had dat rami en wannes daar waren was ik ook ens afgekomen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtendoemme he....als ik geweten had dat rami en wannes daar waren was ik ook ens afgekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtendas e goed gedachtpm send
Wel oppassen als je met de Evo gaat, ze zijn niet echt happig tegenwoordig op Japanse lawaaimakers
Dus zet je ALS maar al af dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenAls je een luide uitlaat hebt moet je je gewoon rustig houden aan de zufahrt imo. Na de kegeltjes het gas erop.
Dat scheelt idd al een pak, die kerels die aan de zufahrt al liggen te revven hebben altijd prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk BerichtenOok aanwezig geweest vandaag...
De Focus RS van Michaellancia eens aan de tand gevoelt.... smaakt naar meer !!!
Rami & Wannes natuurlijk klapke mee gedaan, en voorts nog ewa belgen die hier niet op het forum zitten vermoed ik .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDit was de GT3 RS die de vangrail is ingegaan ... was eigenlijk een mooi exemplaar (voor een pre-FL)
Comment
-
Ik plan binnenkort om eens met enkele maten naar de ring te trekken om om eens te laten rijden. Wat zijn zoal de mogelijkheden hiervoor ?
Er is uiteraard de RingTaxi met een M5 (+/- 210 € / auto)
Op AB las ik dat de Ring-Police ritjes aanbiedt met een M3 en een S3 (130 € in december)
Er is ook de Vipêr maar die is vrij duur (295€ dacht ik)
Zijn er andere mogelijkheden waar je kan meerijden met een leuke kar en een goede piloot ?Last edited by MaXX99; 31/03/2010, 12:36.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenIk plan binnenkort om eens met enkele maten naar de ring te trekken om om eens te laten rijden. Wat zijn zoal de mogelijkheden hiervoor ?
Op AB las ik dat de Ring-Police ritjes aanbiedt met een M3
Zijn er andere mogelijkheden waar je kan meerijden met een leuke kar en een goede piloot ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenIk plan binnenkort om eens met enkele maten naar de ring te trekken om om eens te laten rijden. Wat zijn zoal de mogelijkheden hiervoor ?
Op AB las ik dat de Ring-Police ritjes aanbiedt met een M3
Zijn er andere mogelijkheden waar je kan meerijden met een leuke kar en een goede piloot ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk BerichtenSorry maar ik zou nooit zoveel geld kunnen uitgeven om eens te passagieren in een auto, hoe 'spectaculair' het dan ook mag wezen...Ok wel gechipt naar 226pk en 460 Nm, maar om met mijn dieselstoof tussen al dat geweld te gaan karren
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
Comment