Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• doemme he....als ik geweten had dat rami en wannes daar waren was ik ook ens afgekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      doemme he....als ik geweten had dat rami en wannes daar waren was ik ook ens afgekomen
      Heb er nog aan gedacht op de laatste moment. Eigenlijk handig als ik uw nummer moest hebben ... PM?

Comment

• das e goed gedacht pm send

Comment

• Ben ook juist terug. Heb een mooi droog rondje kunnen rijden. Hier en daar nog wat vochtig maar goed te doen. Ook wel M3 in de vangrail gezien. Het was rustig maar goed!

Autobahn deed mij en de 5 nog eens deugd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            das e goed gedacht pm send

Wel oppassen als je met de Evo gaat, ze zijn niet echt happig tegenwoordig op Japanse lawaaimakers

Dus zet je ALS maar al af dan

Comment

• Deze week de originele eindpot onder de wagen steken en dan tijdens de eerste week van de paasvakantie ook eens naar daar bollen, hopelijk is het dan een keertje in de week open, want het begint serieus te kriebelen.

Comment

• Als je een luide uitlaat hebt moet je je gewoon rustig houden aan de zufahrt imo. Na de kegeltjes het gas erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                  Als je een luide uitlaat hebt moet je je gewoon rustig houden aan de zufahrt imo. Na de kegeltjes het gas erop.

Dat scheelt idd al een pak, die kerels die aan de zufahrt al liggen te revven hebben altijd prijs

Comment

• Ook aanwezig geweest vandaag...

De Focus RS van Michaellancia eens aan de tand gevoelt.... smaakt naar meer !!!

Rami & Wannes natuurlijk klapke mee gedaan, en voorts nog ewa belgen die hier niet op het forum zitten vermoed ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
                      Ook aanwezig geweest vandaag...

De Focus RS van Michaellancia eens aan de tand gevoelt.... smaakt naar meer !!!

Rami & Wannes natuurlijk klapke mee gedaan, en voorts nog ewa belgen die hier niet op het forum zitten vermoed ik .
                      Witte? Zo ja, heb em zien rijden

Comment

• Net dit gevonden via de facebook van de Nürburgring:

Meer foto's zijn hier te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          paar slippertjes

dikke sound op 1:07, Audi 5 pitter

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2:04 = held
                          die op 3:01 is ook wel knap

Comment

• Dit was de GT3 RS die de vangrail is ingegaan ... was eigenlijk een mooi exemplaar (voor een pre-FL)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Dit was de GT3 RS die de vangrail is ingegaan ... was eigenlijk een mooi exemplaar (voor een pre-FL)

godmiljaar, hebben ze photobucket hier ook al toegevezen

Comment

• donderdag misschien sneeuw?????
                                vrijdag ga'k dan ook niet TE vroeg gaan

Comment

• Wij plannen om eventueel tijdens de paasvakantie (tijdens de week) eens naar de ring te gaan (indien goed weer)

Welke dag(en) zouden de moeite zijn omdat ik zie op hun website dat er enkele dagen moto's op het circuit zullen zijn...

Comment

• Ik plan binnenkort om eens met enkele maten naar de ring te trekken om om eens te laten rijden. Wat zijn zoal de mogelijkheden hiervoor ?

Er is uiteraard de RingTaxi met een M5 (+/- 210 € / auto)
                                    Op AB las ik dat de Ring-Police ritjes aanbiedt met een M3 en een S3 (130 € in december)
                                    Er is ook de Vipêr maar die is vrij duur (295€ dacht ik)

Zijn er andere mogelijkheden waar je kan meerijden met een leuke kar en een goede piloot ?
                                    Last edited by MaXX99; 31/03/2010, 12:36.
                                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                      Ik plan binnenkort om eens met enkele maten naar de ring te trekken om om eens te laten rijden. Wat zijn zoal de mogelijkheden hiervoor ?

Op AB las ik dat de Ring-Police ritjes aanbiedt met een M3

Zijn er andere mogelijkheden waar je kan meerijden met een leuke kar en een goede piloot ?
                                      Sorry maar ik zou nooit zoveel geld kunnen uitgeven om eens te passagieren in een auto, hoe 'spectaculair' het dan ook mag wezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                        Ik plan binnenkort om eens met enkele maten naar de ring te trekken om om eens te laten rijden. Wat zijn zoal de mogelijkheden hiervoor ?

Op AB las ik dat de Ring-Police ritjes aanbiedt met een M3

Wel allemaal RUIM op voorhand te boeken he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                          Sorry maar ik zou nooit zoveel geld kunnen uitgeven om eens te passagieren in een auto, hoe 'spectaculair' het dan ook mag wezen...
                                          Mss, maar ik zie me nog niet met mijn V70 rondkarren op de ring Ok wel gechipt naar 226pk en 460 Nm, maar om met mijn dieselstoof tussen al dat geweld te gaan karren
                                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Working...
                                          X