Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
    Mss, maar ik zie me nog niet met mijn V70 rondkarren op de ring Ok wel gechipt naar 226pk en 460 Nm, maar om met mijn dieselstoof tussen al dat geweld te gaan karren
    Vermogen is daar van geen tel. Baankennis is alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Vermogen is daar van geen tel. Baankennis is alles.
      Idd, maar heb ook geen track-experience .... zou onverantwoord zijn mij daar los te laten ..... zelfkennis is ook veel Heb vroeger genoeg de zot gedaan met de moto om te weten dat als je me zelf achter het stuur zet op een circuit dat dat niet goed komt

Maar eens meerijden met een echte ring amateur mag ook natuurlijk
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• je kan daar altijd iemand eens aanspreken om te vragen of je niet eens mee mag rijden, maar dan zit je natuurlijk met het gegeven dat je geen idee hebt in hoeverre die persoon ervaren is en kan vertrouwen Ik zou er dan wel geen gast van 20 jaar uitpakken.

de prijs van de ringtaxi gedeeld door 3 of 4 valt al bij al mee, en de ervaring die je krijgt zal je niet snel meer kunnen evenaren denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
          je kan daar altijd iemand eens aanspreken om te vragen of je niet eens mee mag rijden, maar dan zit je natuurlijk met het gegeven dat je geen idee hebt in hoeverre die persoon ervaren is en kan vertrouwen Ik zou er dan wel geen gast van 20 jaar uitpakken.

de prijs van de ringtaxi gedeeld door 3 of 4 valt al bij al mee, en de ervaring die je krijgt zal je niet snel meer kunnen evenaren denk ik

Tot nu toe blijft de Taxi mij nog steeds het best inderdaad, Sabine kent het circuit en weet de wagen wel meester in alle omstandigheden .... Maar ik blijf open voor leuke voorstellen of alternatieven
          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Ik denk dat als je eender welke forummer met een beetje ervaring z'n rondje betaald, je ongeveer evenveel fun zal hebben als in de ringtaxi
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
              je kan daar altijd iemand eens aanspreken om te vragen of je niet eens mee mag rijden, maar dan zit je natuurlijk met het gegeven dat je geen idee hebt in hoeverre die persoon ervaren is en kan vertrouwen Ik zou er dan wel geen gast van 20 jaar uitpakken.

niet iedereen over dezelfde kam scheren..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                gohja.
                ik zou eerst eens een babbeltje maken met de chauffeur en informeren naar wat details van de ring, weet je snel genoeg welk vlees je in de kuip hebt.
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ja nee bedoel ik ook niet zo, had het er beter bijgezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                    Tot nu toe blijft de Taxi mij nog steeds het best inderdaad, Sabine kent het circuit en weet de wagen wel meester in alle omstandigheden ....
                    .. op dit moment kun je de Taxi voor 2010 niet meer boeken (volgens hun site). Binnenkort zouden ze wel weer datums mogelijk vrijgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      Ik denk dat als je eender welke forummer met een beetje ervaring z'n rondje betaald, je ongeveer evenveel fun zal hebben als in de ringtaxi
                      Zondag 18/4 & zondag 25/4 ben ik er waarschijnlijk de ganse dag met de JCW
                      Als ge den oto niet onderkotst kunt ge gerust wat passagieren zenne
                      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                        .. op dit moment kun je de Taxi voor 2010 niet meer boeken (volgens hun site). Binnenkort zouden ze wel weer datums mogelijk vrijgeven.
                        gerucht: X6M, maar lijkt onwaarschijnlijk ivm banden/remmen-slijtage

Comment

• Ik ga morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                            Ik ga morgen
                            Damn, weeral 't is nochtans een eindje van bij jou. Ik zou wel graag eens meegaan met iemand van't forum, moest er in collonne naar daar gereden worden (of meerijden met iemand)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                              Damn, weeral 't is nochtans een eindje van bij jou. Ik zou wel graag eens meegaan met iemand van't forum, moest er in collonne naar daar gereden worden (of meerijden met iemand)
                              Bwa cva nog. 3uur ofzo. Je zou mogen meerijden met mij, maar ik heb mijn beste maat al beloofd dat hij mee mocht.

En idd weeral, de Ring is zo verslavend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                Ik ga morgen
                                Dennis en ikzelf OVERmorgen
                                E I N D E L I J K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  Dennis en ikzelf OVERmorgen
                                  E I N D E L I J K
                                  Idd
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• pfff...en ik zit thuis in mijn bed met 39.2°c

ring fever
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik zie net dat het morgen pas vanaf 15u15 open is en er wel wat regen zal vallen na 14u..

0,7 mm om precies te zijn. Is dat veel?

Comment

• | <-- zoveel ongeveer.

Ik wil ook naar de Ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          pfff...en ik zit thuis in mijn bed met 39.2°c

ring fever
                                          By the way, PJH, kennen wij elkaar? We wonen gelijk 10min van elkaar.

Comment

Working...
                                          X