Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVermogen is daar van geen tel. Baankennis is alles.Heb vroeger genoeg de zot gedaan met de moto om te weten dat als je me zelf achter het stuur zet op een circuit dat dat niet goed komt
Maar eens meerijden met een echte ring amateur mag ook natuurlijkDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
je kan daar altijd iemand eens aanspreken om te vragen of je niet eens mee mag rijden, maar dan zit je natuurlijk met het gegeven dat je geen idee hebt in hoeverre die persoon ervaren is en kan vertrouwenIk zou er dan wel geen gast van 20 jaar uitpakken.
de prijs van de ringtaxi gedeeld door 3 of 4 valt al bij al mee, en de ervaring die je krijgt zal je niet snel meer kunnen evenaren denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenje kan daar altijd iemand eens aanspreken om te vragen of je niet eens mee mag rijden, maar dan zit je natuurlijk met het gegeven dat je geen idee hebt in hoeverre die persoon ervaren is en kan vertrouwenIk zou er dan wel geen gast van 20 jaar uitpakken.
de prijs van de ringtaxi gedeeld door 3 of 4 valt al bij al mee, en de ervaring die je krijgt zal je niet snel meer kunnen evenaren denk ik
Tot nu toe blijft de Taxi mij nog steeds het best inderdaad, Sabine kent het circuit en weet de wagen wel meester in alle omstandigheden .... Maar ik blijf open voor leuke voorstellen of alternatievenDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Ik denk dat als je eender welke forummer met een beetje ervaring z'n rondje betaald, je ongeveer evenveel fun zal hebben als in de ringtaxiOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenje kan daar altijd iemand eens aanspreken om te vragen of je niet eens mee mag rijden, maar dan zit je natuurlijk met het gegeven dat je geen idee hebt in hoeverre die persoon ervaren is en kan vertrouwenIk zou er dan wel geen gast van 20 jaar uitpakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenniet iedereen over dezelfde kam scheren..
ik zou eerst eens een babbeltje maken met de chauffeur en informeren naar wat details van de ring, weet je snel genoeg welk vlees je in de kuip hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenniet iedereen over dezelfde kam scheren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenTot nu toe blijft de Taxi mij nog steeds het best inderdaad, Sabine kent het circuit en weet de wagen wel meester in alle omstandigheden ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenIk denk dat als je eender welke forummer met een beetje ervaring z'n rondje betaald, je ongeveer evenveel fun zal hebben als in de ringtaxi
Als ge den oto niet onderkotst kunt ge gerust wat passagieren zenneSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. op dit moment kun je de Taxi voor 2010 niet meer boeken (volgens hun site). Binnenkort zouden ze wel weer datums mogelijk vrijgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenIk ga morgen't is nochtans een eindje van bij jou. Ik zou wel graag eens meegaan met iemand van't forum, moest er in collonne naar daar gereden worden (of meerijden met iemand)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenDamn, weeral't is nochtans een eindje van bij jou. Ik zou wel graag eens meegaan met iemand van't forum, moest er in collonne naar daar gereden worden (of meerijden met iemand)
En idd weeral, de Ring is zo verslavend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenIk ga morgen
E I N D E L I J K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenDennis en ikzelf OVERmorgen
E I N D E L I J K1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
pfff...en ik zit thuis in mijn bed met 39.2°c
ring feverCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenpfff...en ik zit thuis in mijn bed met 39.2°c
ring fever
Comment
Comment