Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door paulbroere Bekijk Berichten
    Ik hoop dat het ritje afgelopen zondag je een beetje een indruk heeft gegeven van de ophanging...

iemand zondag een donkergroene BMW e30 op NL platen XV-53-ZR gefotografeerd? (heb maar 2 rondjes gedaan, rond 19:00 ...
    Jah, zeker hoor Paul . Echt super dat ik mocht meerijden! Schitterende de car, niet alleen qua wegligging maar ook qua geluid en looks^^.
    Heb je al eens op Ringportal gekeken?

Comment

• T was leuk gisteren, niet te druk om een zondag te zijn, en slechts 1 baansluiting.
      Voor de rest kon je constant rondjes doen.
      Af en toe vielen er een paar druppeltjes regen, maar niets dat het glad werd.
      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten

Best mooi op de 18"! Welke banden zijn dat? Zijn dat de standaard-Michelins?

Edit: Pilot Sport Cup blijkbaar.
        Last edited by 3000; 23/08/2010, 19:36.

Comment

Weet er iemand soms hoe je een sticker van de Nürburgring op je wagen plakt?
          Hij zit tussen twee vellen. Hij plakt op het witte vel en daarop plakt een doorschijnend vel...(is niet in spiegelbeeld)
          HELLLPP!!
          Een vraagje aan al die al een sticker hebben hangen, waar plaatsen jullie die?
          Ik heb de mijn rechts-achteraan hangen op men koffer.
          Tot nu had ik er eentje hangen met de naam "Nurburgring" erbij, maar ik heb dit weekend eentje gekocht met enkel de layout van het circuit, niet de tekst. Maar nu twijfel ik wat het best is, links of rechts achteraan
          2012 Renault Megane RS

Comment

• Op het dak!
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Comment

weet er iemand soms welke type van Porsche 911 dit zijn? de zilvere is een GT2, de zwarte precies ook maar die heeft de laatste achterlichten van het 997 model. werden deze dan ook op een GT2 gezet? zitten er hier ergens Porsche 911 kenners?

Comment

• Die zwarte is de nieuwe GT3 facelift
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ja, mijnen euro is gevallen... die zwarte is zeker geen GT2 want hij heeft niet van die luchtinlaten aan de achterwielen. het is een GT3 van de laatste facelift die het model 997 heeft gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Die zwarte is de nieuwe GT3 facelift
                        yep, ik zag het ook net... toch merci voor de bevestiging!

Comment

wtf

Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            wtf
                            My thoughts exactly.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              My thoughts exactly.
                              Snap de bedoeling niet echt, misschien extra bescherming voor het dure carbon? Maar dat verklaart die achterlichten nog niet..

Comment

Snap de bedoeling niet echt, misschien extra bescherming voor het dure carbon? Maar dat verklaart die achterlichten nog niet..
                                Ind, vond het ook vrij raar. Het het geluid dat eruit kwam,was anders ook niet mis

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gas geven!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      + YouTube Video

Wat was de oorzaak daarvan? Olie op de weg?
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video
                                        Voor dat ik het filmpje keek dacht ik nog bij mezelf: "wedden dat het weer bij Schwedenkreuz gaat zijn..."

En ja hoor.

Comment

.... misschien een replica ?!

Comment

Working...
                                          X