Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speciaal ongeval: X3 maait gras op helling ...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Speciaal ongeval: X3 maait gras op helling ...

Voor ik van mijn werk vertrok, effe gekeken naar de verkeerssituatie op weginfo.be . Alles groen in mijn richting, dus normaal geen file...

Ik vertrek. na wat gereden te hebben begint het op de ring in Wemmel richting Leuven wat te vertragen. "Miljaar, wa scheelt er toch weeral?" Na een 2-3 km stapvoets verkeer zie ik in de verte dat het verkeer weer vlot begint te rijden. Zoals gewoonlijk, accident gebeurd maar niks dat de weg versperd, weeral kijkfile ongeveer tussen Wemmel en Grimbergen

Allé, ik kijk dan ook maar effe aangezien ik toch quasi stilsta. Ik zie een depanneur staan, iets verder nog een X5 (denkik) ... en toen zag ik iets wat ik nog nooit gezien had op de ring ... Denk da het een X3 was die waarschijnlijk die X5 heeft willen/moeten ontwijken door te zwenken naar rechts met als resultaat dat die X3 in de berm was gereden. Maar wat is er nu zo speciaal aan? Die berm gaat naar boven en is redelijk stijl De X3 stond dus met de neus richting hemel op die helling ongeveer een 10meter boven het niveau van de autostrade Grappig zicht

geen foto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Voor ik van mijn werk vertrok, effe gekeken naar de verkeerssituatie op weginfo.be . Alles groen in mijn richting, dus normaal geen file...

Ik vertrek. na wat gereden te hebben begint het op de ring in Wemmel richting Leuven wat te vertragen. "Miljaar, wa scheelt er toch weeral?" Na een 2-3 km stapvoets verkeer zie ik in de verte dat het verkeer weer vlot begint te rijden. Zoals gewoonlijk, accident gebeurd maar niks dat de weg versperd, weeral kijkfile ongeveer tussen Wemmel en Grimbergen

Allé, ik kijk dan ook maar effe aangezien ik toch quasi stilsta. Ik zie een depanneur staan, iets verder nog een X5 (denkik) ... en toen zag ik iets wat ik nog nooit gezien had op de ring ... Denk da het een X3 was die waarschijnlijk die X5 heeft willen/moeten ontwijken door te zwenken naar rechts met als resultaat dat die X3 in de berm was gereden. Maar wat is er nu zo speciaal aan? Die berm gaat naar boven en is redelijk stijl De X3 stond dus met de neus richting hemel op die helling ongeveer een 10meter boven het niveau van de autostrade Grappig zicht
      Zie je wel dat SUV's veiliger zijn! een gewone auto had zich kapot gereden tegen die berm!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        Zie je wel dat SUV's veiliger zijn! een gewone auto had zich kapot gereden tegen die berm!

Comment

Zonde van het gras. We hebben al zo weinig groen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Zonde van het gras. We hebben al zo weinig groen.
            echt hè!!!

En het is dan nog een BMW ook...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              geen foto?
              Kheb nog getwijfeld Khad het fototoestel naast mij want twas net op dat moment dat ik een vrachtwagen gezien had met de nieuwe Laguna op. Daar heb ik wel foto's van (zie topic over nieuwe laguna). Maar bon, kben gene ramptoerist en daarbij, de file was er echt zo een van vertrekken en dan weer bruusk remmen ... Als je even niet oplept, dan zit je in de auto voor je en dat heb ik er niet voor over

Comment

Hiervoor een afzonderlijk topic openen.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                X