Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten49m of 165 voet
Das geen Lady Moura of Octopus-teritory dan, maar ik zou al content zijn. Amai!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichtenis dat gene 130? die 165 zijn meestal nog iets langer vooraan...
Kan verkeerd zijn...
De eerste is een Pershing 115 en de 2de een Sunseeker 108 predator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDeze van hierboven dan waarschijnlijk?
Das geen Lady Moura of Octopus-teritory dan, maar ik zou al content zijn. Amai!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenRond de 20miljoen al In de Cote d'Azur verkopen Mangusta's als zoete broodjes als het ware.
of
Dat zijn pas lekkere boten, itt de Lady Moura
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten70 Wallypower;
De 118 lag daar ook ergens, maar nooit van dichtbij gezien
Cigarette 38 Top Gun
zalig ! die top gun heb ik ook zien (horen) varen
de 118, is dat die met thuishaven portofino ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDat kan ik geloven, zo'n knappe boten.
Als ik aan lelijke boten denk, denk ik aan dit: http://yachts.monacoeye.com/files/blohm_voss_970_a.php
Al zou ik geen neen zeggen.
als ik aan lelijke boten denk, denk ik aan dit
echt niet aan mijn besteed, die apreamares1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Prijzen vanaf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtencool ! kende ik niet, maar ik vind wel dat het nog iets heeft
als ik aan lelijke boten denk, denk ik aan dit
echt niet aan mijn besteed, die apreamares
Al zou ik er nooit dat geld aan kunnen geven.
En Jezus wat is die apreamares een lelijke boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHoe meer ik naar die A kijk, hoe meer ik hem wel iets vind hebben.
Al zou ik er nooit dat geld aan kunnen geven.
En Jezus wat is die apreamares een lelijke boot.
@ TomT: een Wally is spuuglelijk maar ZO indrukwekkend dat je niet anders kan dan er respect voor te hebben ... en uiteindelijk begin je hem mooi te vinden
ik vind het fénomenale boten. nooit moet ik een vaartuig hebben (behalve een jetski ), tenzij het een wally is.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenapreamares is meervoud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenapreamares is meervoud
@ TomT: een Wally is spuuglelijk maar ZO indrukwekkend dat je niet anders kan dan er respect voor te hebben ... en uiteindelijk begin je hem mooi te vinden
ik vind het fénomenale boten. nooit moet ik een vaartuig hebben (behalve een jetski ), tenzij het een wally is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHoe misselijk groot is zo'n ding niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKan ik me voorstellen. Moet enorm impressionant zijn. Maar ikzelf zou zoiets nooit kopen. Een cigarette speedboot of iets in de aard van die Pershing 115 van op de vorige pagina vind ik supervet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenEen 3de van de Lady Moura1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDe Lady Moura is een lachwekkend bootje in vergelijking met een Wally
Comment
Comment