Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Cayenne: toffe foto's!

Ik heb het niet echt op dat 'opgeblazen' gedoe (nuja, moest ik me zo'n ding kunnen permitteren zou ik me er misschien ook nog tussen leggen, maar nu zegt het me niets), maar die sfeer die in dat soort jachthavens hangt is sowieso iets appart....

Comment

• vorige week een hele dag met zoiets gevaren:

Performance 707, Mercruiser 350 300pk.

Robuust en mooi... maar qua varen me toch enigszins tegengevallen. Dat ding is veel te zwaar, tamme prestaties en weinig wendbaar. Ik ben lichtere boten gewend en dan is zo'n ding eigenlijk vrij weinig fun

't enige wat je met een lichtere boot meestal niét kan is over de golven knallen gelijk met zo eentje, zonder dat het gevaarlijk wordt en de romp begint te kraken. Voor de rest heb ik toch rap gekozen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        vorige week een hele dag met zoiets gevaren:

Performance 707, Mercruiser 350 300pk.

Robuust en mooi... maar qua varen me toch enigszins tegengevallen. Dat ding is veel te zwaar, tamme prestaties en weinig wendbaar. Ik ben lichtere boten gewend en dan is zo'n ding eigenlijk vrij weinig fun

't enige wat je met een lichtere boot meestal niét kan is over de golven knallen gelijk met zo eentje, zonder dat het gevaarlijk wordt en de romp begint te kraken. Voor de rest heb ik toch rap gekozen....
        gevlogen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          gevlogen?
          één keertje draaide de schroef toch in de lucht

We zaten er met 7 man op, da's iets te veel om te vliegen, toch zeker met dat vermogen.

Comment

• m'n exje:

ik mis dat ding soms wel

en ze staat nu op marktplaats te koop aan nog niet de helft van wat ik er voor gekregen heb 3 jaar terug....

Comment

• met wat vaart gij nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                met wat vaart gij nu?

ofzoiets

Hier staat nog een Correct Craft Ski Nautique '79, maar die krijgen we nog steeds niet fatsoenlijk aan het bollen. Foto's staan al ergens in een ander topic denk ik....

Comment

• ahzoe... ge hebt genen boot nimer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    ahzoe... ge hebt genen boot nimer...
                    google eens op 'correct craft ski nautique'

Comment

google eens op 'correct craft ski nautique'

heb ik gedaan maar het ding bolt ni zoals het moet zegt ge...
                      trouwens met zo'n ding heb ik nog eens een weekend doorgebracht in holland, was plezant(chill) varen

Comment

• voor mij nog steeds dé schoonheid onder de motorboten:

't zijn al klassiekers vanaf het moment dat ze geproduceerd werden, maar ondertussen zijn ze simpelweg onbetaalbaar

Comment

vorige week een hele dag met zoiets gevaren:

dubbele penta, 500pk, zo'n formaat.... man wat vloog dat ding als je de kranen opendaaide

Comment

• de hedendaagse opvolger er van, de huidige 'Riva Aquariva'

veel knapper wordt het niet

Comment

voor mij nog steeds dé schoonheid onder de motorboten:

't zijn al klassiekers vanaf het moment dat ze geproduceerd werden, maar ondertussen zijn ze simpelweg onbetaalbaar
                              Hoeveel betaal je voor zo'n Riva?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                dubbele penta, 500pk, zo'n formaat.... man wat vloog dat ding als je de kranen opendaaide
                                300pk is iig underrated in zo'n schip. Met m'n vorige met 140 paardjes gaf ik dat ding zwaar stof, zowel in rechte lijn als in bochten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  ik volg het eigenlijk al lang niet meer, maar ik schat 300.000€?

'k zou het eens moeten opzoeken....

Comment

• zelfs op water sprintjes doen, heerlijk
                                    ja er is toch best wat vermogen nodig om zo'n ding vlot te doen trekken.

'Surfen' op de golven van een schip, dat was zoo fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      prijzen vallen nog mee blijkbaar, ik zat er wat langs

't is al jaaaaaaaren geleden dat ik me daarmee bezig hield. Ooit als jochie, zo'n 7 jaar terug, nog zo'n Riva gedeeltelijk moeten demonteren voor restauratie

dit is nu wel het 'klein broertje'. De duurdere modellen zijn de Tritone, en dan vooral de Aquarama en Aquarama Special. De bekende Riva's eigenlijk, twin-engined met een groot zonnedek boven de motoren. Zoals die op bovenstaande foto's. Maar ik vind er niet direct te koop staan.....

Comment

prijzen vallen nog mee blijkbaar, ik zat er wat langs

't is al jaaaaaaaren geleden dat ik me daarmee bezig hield. Ooit als jochie, zo'n 7 jaar terug, nog zo'n Riva gedeeltelijk moeten demonteren voor restauratie

dit is nu wel het 'klein broertje'. De duurdere modellen zijn de Tritone, en dan vooral de Aquarama en Aquarama Special. De bekende Riva's eigenlijk, twin-engined met een groot zonnedek boven de motoren. Zoals die op bovenstaande foto's. Maar ik vind er niet direct te koop staan.....
                                        Thanks.
                                        "Valt nog mee"

Comment

één keertje draaide de schroef toch in de lucht

We zaten er met 7 man op, da's iets te veel om te vliegen, toch zeker met dat vermogen.
                                          Fack dat was zalig

Schroef uit het water was lachen

Comment

Working...
                                          X