Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Erg leuk speelgoed en ziet er leuk uit. Maar het is allesbehalve een "perfect" ding om te wakeboarden.
slecht is het er ook niet voor. Maar inderdaad, redelijk wat skibootmerken zijn overgestapt op het concept 'motor achterin met V-drive' om een hogere hekgolf te krijgen. Maar die zijn dan weer nooit zo goed om te slalomskiën en blootvoeten. Zo is het altijd iets
Er staat nochtans toch een of andere vin of spoiler of weet ik veel wat op om een grote golf achter de boot te verkrijgen...
Maar ik ken er absoluut niets van, dus je zal wel gelijk hebben
Die 'spoiler' (of beter tower) dient niet om een hogere golf te krijgen, maar in de eerste plaats om meer airtime te krijgen: dat ding trekt je namelijk al naar boven
Heeft ie ook balasttanks?
Ik was over twee weken ook gaan varen op zee met een RIB van ribrally. 250 pk achteraan, topsnelheid 93 km/h, en dan vliegen over de golven
Das al een deftige snelheid
een andere instructeur had ongeveer 't zelfde type van boot, alleen ietsjes korter en 1 persoon minder aan boord. Achteraan was er een 150pk yahama te zien...wij hadden 50pk meer maar die kerel was sneller
Topsnelheid zo'n 60 à 70km/h. Verbruik bij die snelheid 70 à 80 liter/uur
Dat is de keerzijde van de medaille hé. Het leukste dat ik ooit gedaan was is een ritje met een jetski. Maarja dat verbruik hé. Gelukkig is het geen 70 à 80 liter per uur maar toch nog altijd een deftige 20 liter per uur.
PROJECT - SPEED RACER - In the spirit of myth busters, Professor WakeDoo conducted an experiment to clarify the claims of the 2009 Sea-Doo RXP-X being able t...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Design ordered from a Dubai race boat company. Will use one V10 diesel or 2 regular V-8s and will be run on bio fuel for the diesel. Boat is 8.8 meters and expected speeds are in the 100-110 MPH range. The coupe has gull wing doors for access to cockpit area.
Comment