Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNee, dan zou ik Starck vragen om eentje voor mij te tekenen.
Ik sta zot van zijn ontwerpen.
Vind ik hondslelijk...
Maar laat er gerust wat andere zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenRaar...
Als ik zo veel geld te besteden had, ik zou geen moment twijfelen denk ik.
En ik kan ook begrijpen dat velen het design nogal té strak vinden, een beetje kil aandoend.
Comment
-
ik denk vooral dat je voor die prijs veel ruimere jachten kan krijgen.
het volk dat zo'n prijs aan een jacht kan geven zal minder met zijn topspeed bezig zijn en liever meer kamers zien. wally is voor een jonger clienteel vind ik, en die hebben doorgaans niet zoveel centjes als een rijke gepensioneerde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenik denk vooral dat je voor die prijs veel ruimere jachten kan krijgen.
het volk dat zo'n prijs aan een jacht kan geven zal minder met zijn topspeed bezig zijn en liever meer kamers zien. wally is voor een jonger clienteel vind ik, en die hebben doorgaans niet zoveel centjes als een rijke gepensioneerde.
Je moet rekenen dat veel van die "klassieke" superjachten dan misschien niet zo snel zijn, maar wel nog een heel arsenaal aan speelgoed aan boord hebben onder de vorm van jetski's en speedboten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDit?
Vind ik hondslelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenRaar...
Als ik zo veel geld te besteden had, ik zou geen moment twijfelen denk ik.
Volgens mij heb je voor dat geld een véél beter bruikbaar jacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHoeveel kost deze?
Volgens mij heb je voor dat geld een véél beter bruikbaar jacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
Ben ik de enige die NIET naar die boot kijkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenZijn er eigenlijk foto's van het nieuwe jacht van Albert II?
Eigenlijk zou elke belastingbetalende Belg daar enkele dagen op mogen verblijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Ik had graag eens gezien hoe dat er vanbinnen uitziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat kleine prentje heb ik al gezien
Ik had graag eens gezien hoe dat er vanbinnen uitziet
klik dan onderaan op 'Yacht Collection'
En kies dan onder Posillipo tussen de Technema 85 of 95 want van de 90 zijn er enkel render-dingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenGa naar www.inrizzardi.it
klik dan onderaan op 'Yacht Collection'
En kies dan onder Posillipo tussen de Technema 85 of 95 want van de 90 zijn er enkel render-dingen.
Wel sjiek, maar aangezien ik snel zeeziek zou worden voor dat geld liever een huis vlakbij het strand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Dat zijn dan meestal wel niet van die polyesteren snelvaarders, maar eerder stalen kruisers.
Mulder is ook zo'n jachtwerf die heel mooie dingen bouwt, trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDit?
Vind ik hondslelijk...
Comment
Comment