Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Raar...
Als ik zo veel geld te besteden had, ik zou geen moment twijfelen denk ik.
Ja het is sowieso'n héél knap stukje techniek, maar ergens kan je ook niet ontkennen dat hij een hele zweem van agressie over zich heeft. Het ziet er nogal angstaanjagend uit, vind ik. Maareh, zoals intimiderende auto's fascinerend zijn, is dat bij boten nét hetzelfde
En ik kan ook begrijpen dat velen het design nogal té strak vinden, een beetje kil aandoend.
ik denk vooral dat je voor die prijs veel ruimere jachten kan krijgen.
het volk dat zo'n prijs aan een jacht kan geven zal minder met zijn topspeed bezig zijn en liever meer kamers zien. wally is voor een jonger clienteel vind ik, en die hebben doorgaans niet zoveel centjes als een rijke gepensioneerde.
ik denk vooral dat je voor die prijs veel ruimere jachten kan krijgen.
het volk dat zo'n prijs aan een jacht kan geven zal minder met zijn topspeed bezig zijn en liever meer kamers zien. wally is voor een jonger clienteel vind ik, en die hebben doorgaans niet zoveel centjes als een rijke gepensioneerde.
Inderdaad, en vooral veel meer luxe ook.
Je moet rekenen dat veel van die "klassieke" superjachten dan misschien niet zo snel zijn, maar wel nog een heel arsenaal aan speelgoed aan boord hebben onder de vorm van jetski's en speedboten.
Comment