Dan zal je toch wel serieus moeten opletten denk ik om maar 11 liter per uur te verbruiken!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenaankoop: met 5000€ kan je evenzeer een boot kopen.
vaste kosten: dat zijn er niet veel. Verzekering, maar dat kost meer voor een jetski dan voor een boot. En dan ligplaats eventueel....
brandstof: die V8 kan ik voor pakweg 5€ een uurtje te drinken gevenOorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZal er grotendeels vanaf hangen hoe je vaart....
5€ lijkt me ook nogal zuinig...dat is 11 liter gas...Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBTW...4500€ ofzo...hoewel RRD 3k zou bieden
loopnaardemaanmetje4500euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZal er grotendeels vanaf hangen hoe je vaart....
5€ lijkt me ook nogal zuinig...dat is 11 liter gas...
35l * 0.4€/l = 14€
14€ / 3u = 4.666€/uur.
Dus die 5€ was zelfs nog een ruime schatting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenDan zal je toch wel serieus moeten opletten denk ik om maar 11 liter per uur te verbruiken!Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenStationair draaien hé
Dus anders gezegd, da's onze normale 'vaarstijl' gelijk we het ding altijd gebruiken.
edit: ik lieg normaal duw ik op een dagje varen toch wel één keer eens de gashendel open, maar gezien ie nog in rodage zit ben ik daar nog niet aan toegekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenWelke motor ligt daarin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenFord PCM 351cu, 5.8l V8, 260pk.
Open uitlaten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenTof!
Open uitlaten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSchitterend
Iets té groot misschien om nog deftig bruikbaar te zijn, maar zo zo vet, dat gaat voor mij boven eender welk motoryacht...
if I had the money.... zeiljacht + waterskiboot. Vult voor mij elkaar perfect aan, meer moet dat niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk BerichtenFoto's, info, link???
De boot staat namelijk nergens te koop, maar ik kan wel eens wat foto's nemen (niet vandaag, ze ligt in de haven momenteel) en ze u doorpm'en met wat info
Comment
-
Om nog even op dit bootje terug te komen, ik kwam net een artikel tegen met wat info over de eigenaar (Russische miljardair). Eerste tocht van het schip: naar Norwegen, 3 Monets ophalen...
This is the futuristic superyacht set to sink Roman Abramovich's claims to rule the high seas among Russian oligarchs.
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDit?
Vind ik hondslelijk...
Maar laat er gerust wat andere zien.i 1 2 1/2 6
Comment
Comment