En ook nog "iets" grotere boten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaartuigen
Collapse
X
-
Comment
-
-
boten
Zo iets zou ik mij later ook wel nog durven kopen. Relatief cheap maar toch veel fun, makkelijk te vervoeren e.d.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIemand nog bootjes gaan kijken in Düsseldorf?
Wel motorboten gaan bekijken We zijn stilletjes aan op zoek naar een vervanger voor onze Fairline Phantom 43
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenNice!
Naar wat voor iets ben je op zoek?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHet gaat tussen een Sunseeker manhattan 52 of een Fairline Squadron 55
Damn, zalig om daartussen een keuze te "moeten" maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenDamn, zalig om daartussen een keuze te "moeten" maken
Sunseeker
Fairline
Ik heb nog altijd een voorkeur voor de Fairline Squadron 55
Edit: dit is onze boot die nu te koop ligt: http://www.botentekoop.nl/motorkruis...aign=AllBoats2
Comment
-
Die van ons, een stuk bescheidener dan al dat groot geweld dat hier gepost wordt
Specs: Rebel 41 Classic (ontwerp Van Der Stadt)
Lengte: ca 12m50
Breedte: 3m33
Diepgang: 2m
Masthoogte: ca 18m
Gewicht: 11t
Bj: 1984
Voor mij geen tupperware dozen, maar degelijk gebouwde zeilschepen zoals deze
Staat trouwens al een eindje te koop. Ik zeg voorlopig de zeilerij even vaarwel. Zal uiteraard hier en daar nog wel eens meegaan als opstapper.
Last edited by BlueSkyraider; 02/02/2010, 02:09.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Zo'n Rebel 41 zal wel tegen een stootje kunnen. Helaas moet ge voor zo'n schip de juiste liefhebber vinden, maar die zijn er wel. Tegenwoordig is de gemiddelde zeiler meer op zoek naar zo'n comfortcontainer die bij 4bft. al uit het roer loopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHet gaat tussen een Sunseeker manhattan 52 of een Fairline Squadron 55
Knappe schepen maar +1.000.000 EUR voor een boot...
Je hebt zelfs een dieplader een een vergunning uitzonderlijk vervoer nodig om dat spel te verplaatsen over de weg
Nu ja, de ene verzamelt postzegels, een andere gaat eens varen, elke hobby kost geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZo'n Rebel 41 zal wel tegen een stootje kunnen. Helaas moet ge voor zo'n schip de juiste liefhebber vinden, maar die zijn er wel. Tegenwoordig is de gemiddelde zeiler meer op zoek naar zo'n comfortcontainer die bij 4bft. al uit het roer loopt.
Ik vind dat echt triestig die comfortcontainers, en er wordt meestal amper mee gezeild.
Op maandagmorgen beweren ze dan vol lof "goh, we zijn weer gaan zeilen ze van tweekend". Terwijl ze eerder gewoon in de jachthaven op het achterdek zitten te soezen met een pint en een tijdschrift.
Eerste grote trip met deze was 6-7Bft naar Ramsgate tegen de wind in. Dus heel de tijd opkruisen. Vertrokken toen om 09u @ Oostende, toegekomen in Ramsgate om 04u
Ach ja, verhalen zat
NB: Van dit type Rebel zijn er maar 15 stuks gemaakt Over de onze is er ook een artikel te vinden in Varen van ergens in 2004 geloof ik. Toen nog van de vorige eigenaar.
Hier vinde nog wa interieurpics:Last edited by BlueSkyraider; 02/02/2010, 14:03.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenik zou gaan voor die fairline TheBiemerke, wat een zalige boot... als je'r eentje op overschot hebt, ik kan je mijn adres wel gevenOorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
Knappe schepen maar +1.000.000 EUR voor een boot...
Je hebt zelfs een dieplader een een vergunning uitzonderlijk vervoer nodig om dat spel te verplaatsen over de weg
Nu ja, de ene verzamelt postzegels, een andere gaat eens varen, elke hobby kost geld
@EchoOne: wij zijn begonnen met een speedboot van 24voet dan een Fairline Phantom 37 ('95-'97), Fairline Phantom 38 ('97- 00) en nu de Phantom 43('00-??)
Het kost nu eenmaal veel geld maar eens je de microbe te pakken hebt
Hebben onze Phantom 43 zien bouwen in Oundle Het was de tiende boot van dit model die ze gebouwd hadden, dus een van de allereerste en nog steeds na 10 jaar een verschrikkelijke knappe boot
De boot zal ook niet op een dieplader moeten, alhoewel dat we met het idee aan het spelen zijn om deze in Kroatië of het zuiden van Frankrijk te leggen
Comment
Comment