Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ook nog "iets" grotere boten

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + 1000 pk en + 180 km/u!
      Water Ski Racing

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog ééntje voor de sound

+ YouTube Video

Comment

• boten

Zo iets zou ik mij later ook wel nog durven kopen. Relatief cheap maar toch veel fun, makkelijk te vervoeren e.d.

+ YouTube Video

Comment

• We kennen er ook wat van met onze scheepslift en hellend vlak;
            zo doen ze het in Engeland - weliswaar voor kleinere boten.

Comment

• En hier in werking

Comment

• Heb deze week nog een reportage over deze lift gezien op Discovery Channel

Comment

• Iemand nog bootjes gaan kijken in Düsseldorf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Iemand nog bootjes gaan kijken in Düsseldorf?
                    Jep
                    Wel motorboten gaan bekijken We zijn stilletjes aan op zoek naar een vervanger voor onze Fairline Phantom 43

Comment

• Nice!

Naar wat voor iets ben je op zoek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                        Nice!

Naar wat voor iets ben je op zoek?
                        Het gaat tussen een Sunseeker manhattan 52 of een Fairline Squadron 55

Comment

• Volgend weekend gaan we eens piepen in Gent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Damn, zalig om daartussen een keuze te "moeten" maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                              Damn, zalig om daartussen een keuze te "moeten" maken
                              Dat is het zeker

Sunseeker

Fairline

Ik heb nog altijd een voorkeur voor de Fairline Squadron 55

Edit: dit is onze boot die nu te koop ligt: http://www.botentekoop.nl/motorkruis...aign=AllBoats2
                              Last edited by ; 01/02/2010, 23:17.

Comment

• Die van ons, een stuk bescheidener dan al dat groot geweld dat hier gepost wordt

Specs: Rebel 41 Classic (ontwerp Van Der Stadt)
                                Lengte: ca 12m50
                                Breedte: 3m33
                                Diepgang: 2m
                                Masthoogte: ca 18m
                                Gewicht: 11t
                                Bj: 1984

Voor mij geen tupperware dozen, maar degelijk gebouwde zeilschepen zoals deze

Staat trouwens al een eindje te koop. Ik zeg voorlopig de zeilerij even vaarwel. Zal uiteraard hier en daar nog wel eens meegaan als opstapper.
                                Last edited by BlueSkyraider; 02/02/2010, 02:09.
                                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• ik zou gaan voor die fairline TheBiemerke, wat een zalige boot... als je'r eentje op overschot hebt, ik kan je mijn adres wel geven
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Zo'n Rebel 41 zal wel tegen een stootje kunnen. Helaas moet ge voor zo'n schip de juiste liefhebber vinden, maar die zijn er wel. Tegenwoordig is de gemiddelde zeiler meer op zoek naar zo'n comfortcontainer die bij 4bft. al uit het roer loopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Knappe schepen maar +1.000.000 EUR voor een boot...

Je hebt zelfs een dieplader een een vergunning uitzonderlijk vervoer nodig om dat spel te verplaatsen over de weg

Nu ja, de ene verzamelt postzegels, een andere gaat eens varen, elke hobby kost geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Zo'n Rebel 41 zal wel tegen een stootje kunnen. Helaas moet ge voor zo'n schip de juiste liefhebber vinden, maar die zijn er wel. Tegenwoordig is de gemiddelde zeiler meer op zoek naar zo'n comfortcontainer die bij 4bft. al uit het roer loopt.
                                        Daar sla je de nagel op de kop! Jammer genoeg zijn die liefhebbers vrij dun gezaaid...
                                        Ik vind dat echt triestig die comfortcontainers, en er wordt meestal amper mee gezeild.

Op maandagmorgen beweren ze dan vol lof "goh, we zijn weer gaan zeilen ze van tweekend". Terwijl ze eerder gewoon in de jachthaven op het achterdek zitten te soezen met een pint en een tijdschrift.

Eerste grote trip met deze was 6-7Bft naar Ramsgate tegen de wind in. Dus heel de tijd opkruisen. Vertrokken toen om 09u @ Oostende, toegekomen in Ramsgate om 04u

Ach ja, verhalen zat

NB: Van dit type Rebel zijn er maar 15 stuks gemaakt Over de onze is er ook een artikel te vinden in Varen van ergens in 2004 geloof ik. Toen nog van de vorige eigenaar.

Hier vinde nog wa interieurpics:
                                        Last edited by BlueSkyraider; 02/02/2010, 14:03.
                                        1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                          ik zou gaan voor die fairline TheBiemerke, wat een zalige boot... als je'r eentje op overschot hebt, ik kan je mijn adres wel geven
                                          Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten

Knappe schepen maar +1.000.000 EUR voor een boot...

Je hebt zelfs een dieplader een een vergunning uitzonderlijk vervoer nodig om dat spel te verplaatsen over de weg

Nu ja, de ene verzamelt postzegels, een andere gaat eens varen, elke hobby kost geld
                                          @TheAccountant: ik wil ook de Fairline en ze zijn toch aan het bijdraaien voor de Fairline
                                          @EchoOne: wij zijn begonnen met een speedboot van 24voet dan een Fairline Phantom 37 ('95-'97), Fairline Phantom 38 ('97- 00) en nu de Phantom 43('00-??)
                                          Het kost nu eenmaal veel geld maar eens je de microbe te pakken hebt
                                          Hebben onze Phantom 43 zien bouwen in Oundle Het was de tiende boot van dit model die ze gebouwd hadden, dus een van de allereerste en nog steeds na 10 jaar een verschrikkelijke knappe boot
                                          De boot zal ook niet op een dieplader moeten, alhoewel dat we met het idee aan het spelen zijn om deze in Kroatië of het zuiden van Frankrijk te leggen

Comment

Working...
                                          X